Projektu udostępnionego do informacji publicznej jeszcze nie ma. Po wysłaniu poniższego pisma Urząd Marszałkowski musi udostępnić projekt nowego rozkładu jazdy.
Cytat:
DANE WNIOSKODAWCY:
Imię i nazwisko
PESEL
Adres zamieszkania
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej na temat założeń do przyszłorocznego rozkładu jazdy pociągów regionalnych na terenie Województwa Lubelskiego, uruchamianych przez Przewozy Regionalne.
Projekt nowego rozkładu jazdy 2011/2012 proszę przesłać pocztą elektroniczną pod adres e-mail: ............................... lub pocztą pod adres zamieszkania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.)
Miejscowość, data
Podpis wnioskodawcy
Wysyłamy listem poleconym na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin
Proszę o liczne wnioski do Urzędu Marszałkowskiego w tej sprawie, niech wiedzą, że patrzymy im na ręce.
Mój wniosek już wysłany
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Ma niepotwierdzone informacje nt. planowanych połączeń z Lublina do Warszawy - dotychczasowy pociąg odjeżdząjący z Lublina do wawy o 4.55 (przyjazd do warszawy centralnej 7.30 odjedzie o 5.30. Ma jechać z pominięciem do Otwocka ale i tak cięzko będzie nim dostać się do pracy na 8.
Pociąg z Warszawy Centralnej do Kijowa (odjazd z Warszawy Centralnej) ma nie mieć wagonów dostępnych w komunikacji krajowej.
Jeśli obie zmiany wejdą w życie, to byłoby niezbyt ciekawie...
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
Proponuję także, żeby ktoś mądry i czujący temat skomunikował REG do Lublina z TLK odjeżdżającymi w różne regiony. To co reprezentują ww przewoźnicy w kwestii skomunikowania jest, delikatnie mówiąc, żałosne. Zdają się nie pojmować, że dowożąc pasażerów do atrakcyjnych połączeń, zdobywają ich. A TLK zarabiają więcej, gdy zabiorą więcej pasażerów dowiezionych przez PR. Jakoś ciężko to pojmują i stosują niczym politycy chwyt.... aby na przekór ...
tylko, że IR z Lublina jest tak dużo...., że skomunikowanie z nimi jest prawie niemożliwe.... zobacz jak PR dotychczas komunikują swoje pociągi... REG i IR na przykład z/do Chełma. Koszmar!
Klrzysiek, a my tych IR to mamy!!!!!
Aż jeden codzienny, dwa studenckie i jeden sezonowy.
Przecież jest taka oferta- jeżeli łączy sie regio+TLK to bilety są 10% tańsze.
Chyba, że już jej nie ma.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
problem tkwi w tym, że IC nie postrzega rynku lubelskiego poważnie, co daje PR możliwość dyktowania swoich warunków i zdaje na łaskę tej firmy.... ponoć nawet od nowego rozkładu dodatkowe wagony nie będą jeździć na trasie Warszawa - Dorohusk przy Kiev Expressie... bo i po co....
W rozkładzie na sitkolu nie ma również od 13 października pociągu z Bydgoszczy do Lublina, odjazd z Warszawy Centralnej o 16.55, w Lublinie planowo ok 19.20. Ten skład na tygodniu ma bardzo dobrą frekwencję.
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
Konsultacje społeczne rozkładu jazdy pociągów 2011/2012
Organizator przewozów kolejowych na terenie województwa lubelskiego ogłasza konsultacje społeczne oferty przewozowej edycji 2011/2012. Poniżej zamieszczona została wstępna propozycja rozkładu jazdy, który ma zacząć obowiązywać od 11 grudnia 2011 r. Wszyscy zainteresowani kształtem nowej oferty, mogą w terminie do 15 czerwca 2011 r. zgłosić swoje uwagi przesyłając wypełniony formularz.
Organizator przewozów kolejowych na terenie województwa lubelskiego ogłasza konsultacje społeczne oferty przewozowej edycji 2011/2012. Poniżej zamieszczona została wstępna propozycja rozkładu jazdy, który ma zacząć obowiązywać od 11 grudnia 2011 r. Wszyscy zainteresowani kształtem nowej oferty, mogą w terminie do 15 czerwca 2011 r. zgłosić swoje uwagi przesyłając wypełniony formularz w następujących formach:
2. pocztą, na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie – Departament Mienia Infrastruktury i Inwestycji, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin.
Organizator przewozów zastrzega, że nie będą brane pod uwagę propozycje:
♦ niepełne i anonimowe,
♦ dotyczące połączeń kolejowych będących we właściwości innych niż Województwo Lubelskie organizatorów przewozów bądź uruchamianych komercyjnie przez przewoźników kolejowych,
♦ traktujące o przedmiocie konsultacji w sposób bardzo ogólny, uniemożliwiający identyfikację propozycji,
♦ niezwiązane z tematem konsultacji, tj. np. dotyczące stanu technicznego infrastruktury kolejowej, dworcowej, stanu i czystości taboru kolejowego, taryfy przewozowej, itp.
Wstępna propozycja oferty przewozowej edycji 2011/2012 została przygotowana w oparciu o aktualny układ połączeń, badania frekwencji podróżnych w pociągach regionalnych oraz przewidywane środki budżetowe będące w dyspozycji organizatora przewozów. Ostateczny kształt tej oferty będzie zależeć także od wysokości rekompensaty oczekiwanej przez przewoźnika kolejowego, możliwości taborowych i personalnych oraz od czynników infrastrukturalnych, takich jak przepustowość linii kolejowych, stan techniczny.
Kursowanie pociągów na stykach z sąsiednimi województwami, w szczególności zakres ich pracy eksploatacyjnej będą podlegały uzgodnieniom z odpowiednimi organizatorami przewozów. Propozycja nie uwzględnia skomunikowań z innymi przewoźnikami, których oferta nie została jeszcze przedstawiona organizatorowi przewozów.
Widać, że dużo dały wasze naciski ws. tego RJ- jestem wam wdzięczny, bo mi brakowało troche czasu.
Teraz bierzmy sie do roboty- piszmy uwagi. Najlepiej jak je wypiszemy tutaj i każdy to wpisze do swego formulaża-czym więcej osób o czymś pisze tym większa szansa na zmiane
Formulaż DOC do pobrania na stronie- nie umiem jakoś kopiować linków "pod słowa".
Pozdrawiam
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Ja się bardzo cieszę z tego Horyńca, te kilka par na pewno trochę ożywi tę piękną linię. Już się nie mogę doczekać przyszłych wakacji. Ale na razie nie zapeszajmy.
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
Sebcio, więcej niż mówisz- mianowicie w sezonie pociągi
Lublin(9.35)-Jarosław(~14.40)
Lublin(16.35)-Horyniec(20.27)
Zamość(8.32)-Jarosław(~12.00)- powinien jeździć cały rok (skomunikowany z pociągiem do Wrocka
Zamość(14.00)-Rzeszów(~18.40)
Horyniec(5.32)- Lublin(9.42)
Jarosław(~7.20)-Lublin(18.42)
Jarosław(~-14.30)Zamość(10.52)
Jarosław(~17.00)-Zamość(19.32)- powinien jeździć cały rok
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum