Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Łączenie szynobusów z EN57
Autor Wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 03-07-2011, 13:43   Łączenie szynobusów z EN57 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie do ludzi w temacie- czy jest możliwe łączenie kibelków z szynobusami- chodzi mi o te lubelskie- Sa107, Sa103 i Sa134. Bo takie coś przydałoby sie na trasie Lublin-Chełm/Zamość.
Czy jest również możliwe łączenie ze sobą różnych typów szynobusów- chodzi mi o te same co napisałem wyżej
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 03-07-2011, 13:49    Odpowiedz z cytatem

Do jazdy awaryjnej (ściągnięcie ze szlaku) za pomocą półsprzęgów jakiś etc - da się. Ale nie do planowej jazdy.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 03-07-2011, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedź, ale mam jeszcze wątpliwości.
A jakby cóś przerobić łączenia. Bo chodzi oto,by jechały sczepione do Rejowca, a później żeby były rozłączane na Chełm i Zamość, bo niestety reaktywacja połączeń do Zamościa spowodowała redukcje tych do Chełma.
A różne typy szynobusów tu taka sama sytuacja?

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 03-07-2011, 14:51    Odpowiedz z cytatem

Za dużo przerabiania. Poza tym sterowania łatwo się nie zrobi, więc EN57 musiałby ciągnąć szynobus (co znacznie ograniczy jego przyspieszenie i prędkość).
Jeżeli chodzi o różne typy szynobusów - jeden może zwykle pociągnąć drugiego (na zimno, bez sterowania), ale to też pogorszy własności. Nie każdy szynobus ma możliwość ukrotnienia. Nowe PESY OIDP mają taką możliwość, wtedy można je razem spiąć i pojadą bez kłopotu. Z niektórymi starszymi będzie kłopot.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

misiel86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2011
Skąd: Kędzierzyn - Koźle

PostWysłany: 06-07-2011, 16:23    Odpowiedz z cytatem

W Opolu stosuje się połączenie SA134 z SA103 i działa.

A co pół sprzęgu to tylko awaryjnie z V max do 60 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 25-04-2012, 16:24    Odpowiedz z cytatem

Co do połączenia EN57 z szynobusem to można to zrobić tylko ze starszymi SA105. One mają sprzęg półsamoczynny.
Gdyby była taka potrzeba (np. na Lubelszczyźnie) to UM zamawiając pojazdy mógłby w specyfikacji zażyczyć sobie takich sprzęgów. Ktoś by im takie mógł zaoferować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl