jaki cudem: EIC 3500 z KRK do GDAnska ma +408 minut juz skoro przesadzono pasazerow do innego pociagu? Jesli przesadzono to dla mnie (na moj rozum)= EIC 3500 nie jedzie dalej? Czy jedzie na pusto?
Podróżnych przesadzono, ale skład musi dojechać do stacji docelowej, choćby po to żeby mógł jechać w stronę przeciwną. I czasem, mimo że nie ma w nim ani jednego podróżnego, jedzie jako pociąg (jeśli nie zostanie podjęta decyzja, że jedzie na pusto i nie zabiera już ewentualnych pasażerów na stacjach).
no tak- musi dojechac do stacji przeznaczenia by nastepnego dnia wrocic jako ten sam EIC w odwotnej relacji. A co gdyby IC zdecydowalo o tym, ze anuluja dane polaczenie w dniu dzisiejszym? w takim wypadku Gdynia ma automatycznie problem z "zebraniem" skladu dla danego (anulowanego) polaczenia? Czy naprawde sytuacja taborowa jest taka ze wszystko jest na styk?
Nawet gdyby były wagony, suma kilometrów przy taki samym zestawieniu w przypadku wysłania rezerwowego składu byłaby wyższa. Skład ten musiałby przecież jeszcze wrócić do tej Gdyni. A zepsuty skład chciałeś na szlaku tak pozostawić?
nie- nie o to mi chodzilo- poprostu uwazalem do tej pory ze jesli pociag ma xxx minut opoznienia to nie powinien jechac juz dalej- nawet jak jedzie na pusto. No ale braki taborowe, rozliczenia z PLK itd powoduja ze pociagi jezdza nawet na pusto po przesadzeniu podroznych.
Czy międzynarodowy Chopin do Warszawy ma opóźnienia ? Planowo w Warszawie 7:13, czy zdążę przesiąść się do Hańczy 7:35 ? Ewentualnie czy ten drugi poczeka ? Jutro wyjeżdżam, więc będę wdzięczna za szybką odpowiedź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum