Wysłany: 02-08-2011, 13:28 Badania marketingowe w pociągach PKP Intercity
Badania marketingowe w pociągach PKP Intercity
W sierpniu br. w pociągach TLK i niektórych pociągach międzynarodowych spółki PKP Intercity będą wykonywane badania marketingowe, mające na celu ocenę dostosowania oferty przewozowej do potrzeb Klientów.
Przez 7 kolejnych dni, od 8 do 14 sierpnia br., badana będzie liczba osób wsiadających i wysiadających na poszczególnych stacjach i przystankach osobowych. Wyniki tych badań - wykonywanych przez obsługę pociągu - posłużą do określenia celowości utrzymywania postojów pociągów, niezbędnego czasu postoju oraz niezbędnej liczby miejsc w pociągu.
Kolejne badania będą wykonywane w dniach 18 - 31 sierpnia w wybranych pociągach przez wyłonioną w drodze przetargu sopocką firmę PBS DGA. Podczas kontroli biletów ankieterzy odnotują relacje podróży pasażera, zastosowaną taryfę i inne dane zamieszczone na bilecie. Uzyskane wyniki posłużą do opracowania optymalnego, dostosowanego do potrzeb Klientów rozkładu jazdy pociągów oraz przygotowania ofert taryfowych, które umożliwią odbywanie podróży za akceptowaną cenę.
Wymienione wyżej badania wykonywane są cyklicznie, zgodnie z umową o świadczenie usług publicznych, zawartą miedzy PKP Intercity SA a Ministrem Infrastruktury.
W najbliższych miesiącach Spółka PKP Intercity planuje również przeprowadzenie badań satysfakcji klientów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum