Mysłowice z 75 tys mieszkańców chcesz wyciąć? Nie żartujmy...
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-02-2017, 15:59
dddbb, Mysłowice leżą w aglomeracji śląskiej i mają dogodną komunikację z Katowicami. Idąc Twoim tokiem myślenia, to pociągi dalekobieżne powinny zatrzymywać się w Chorzowie Batorym, Świętochłowicach i Rudzie, bo to miasta podobnej wielkości. Już zatrzymanie TLK/IC w Będzinie jest dla mnie drobnym nieporozumieniem. Nie róbmy w aglomeracjach z pociągów dalekobieżnych osobówek.
Wysłany: 06-02-2017, 16:08 45 minut to dolna granica przyzwoitości
Chyba się nie rozumiemy - zmodernizowane mają być być trzy odcinki: Kraków Główny - Sosnowiec-Jęzor (L133), Mysłowice - Katowice (L138) oraz Sosnowiec-Jęzor - Mysłowice (częściowo zmodernizowana L134)
Razem to 77km. Przystanki dla IC to tradycyjnie Krzeszowice, Trzebinia, Jaworzno i Mysłowice i nakładając na to wyniki przyspieszonego KM Warszawa Wschodnia - Siedlce (88 km w 53 minuty z sześcioma przystankami) twierdzę że MIB i PLK robią wała z mieszkańców Krakowa i Katowic(z przyległościami) a tłumaczenia o Mysłowicach czy Jaworznie jest błędne bo te stacje też będą modernizowane. Wiem że PLK i MIB odtrąbią wieli sukces modernizując tylko L133 i jak za wszystkie poprzednich rządów nie zauważą odcinka L138. Ja po prostu w dobrą zmianę dla 77 km nie wierzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-02-2017, 22:24
Rozkładowiec, Nie róbmy też z Katowic pępka świata. Skoro pociąg przez Mysłowice przejeżdża, to czemu miałby się nie zatrzymywać. Jakoś nikt nie myśli o wycinaniu postojów z Sosnowcu, Tychach czy Zabrzu - też są w końcu w GOP-ie i z Katowicami czy Gliwicami dobrze skomunikowane.
Tak się nieszczęśliwie składa że to "supeł zawęźlony". Leży na skrzyżowaniu magistrali północ - południe z magistralą wschód - zachód z odbiciem na Poznań, Kielce, Rybnik, Oświęcim!
Można ominąć tylko szkoda kasy.
Kraków – Katowice: Przetarg jeszcze potrwa. PLK niesłusznie wykluczyła wykonawców.
Jak uznała Krajowa Izba Odwoławcza, PLK niesłusznie wykluczyła jedne z największych firm wykonawczych z przetargu na modernizację odcinka Krzeszowice – Trzebinia na linii E30. Trwające od półtora roku postępowanie na roboty pomiędzy Krakowem a Katowicami jeszcze się wydłuży.
Adamczyk: odcinek linii kolejowej E30 Katowice-Kraków będzie gotowy w 2020 r.
Budowa odcinka linii kolejowej E30 Katowice-Kraków przebiega zgodnie z harmonogramem, poza fragmentem między Trzebinią i Krzeszowicami. Cała inwestycja, warta 2 mld zł, powinna zostać oddana do użytku w 2020 r. - uważa minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk.
Pewnie miłościwie nam panujący planują przesunięcie granicy Katowic na wschód i uczynienie z Mysłowic kolejnej dzielnicy .
Tylko w taki sposób potrafią zmodernizować linię Kraków - Katowice!!!!!!!
Kraków – Katowice: Ostatni odcinek wreszcie z szansą na modernizację.
PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły wreszcie oferty na modernizację ostatniego odcinka linii kolejowej nr 133 między tymi dwoma ważnymi południowymi aglomeracjami. Mowa o 17,5 km dwutorowej linii kolejowej pomiędzy Trzebinią a Krzeszowicami w województwie małopolskim. Kolejarze dążą do skrócenia czasu przejazdu na całej linii nawet o połowę.
Wysłany: 18-07-2017, 22:56 to nie jest ostatni odcinek!!!!!!!
Ostatni niezmodernizowany odcinek Kraków - Katowice to odcinek Mysłowice - Katowice.
PLK i MIB świadomie wprowadzają w błąd opinię publiczną.
Jeżeli jeszcze raz powtórzą że skończą modernizację w 2020 zacznę ich publicznie nazywać kłamcami i oszustami.
Torpol i Budimex zmodernizują odcinek linii kolejowej Katowice - Kraków.
PKP PLK podpisały z konsorcjum Torpolu i Budimeksu kontrakt za ponad 0,7 mld zł brutto na modernizację linii kolejowej z Trzebini do Krzeszowic. To ostatni odcinek trasy Katowice - Kraków, na którym ruszą prace.
Wynika z tego, że stacja Mysłowice i Mysłowice - Katowice nie leżą na trasie Katowice - Kraków. Mam pytanie: kto uczył geografii rządzących od 1990 roku?
Do modernizacji linii Kraków - Katowice przystąpiono pod koniec 2010 roku. Prace miały zakończyć się w 2014 roku. Dziś przewidywany termin zakończenia modernizacji to rok 2020. Wszystko wskazuje na to, że po dekadzie modernizowania tej magistrali nie uda się pobić pochodzącego z 1962 roku historycznego rekordu czasu jazdy z Krakowa do Katowic, który wynosił 59 minut. Historia największej kompromitacji programu modernizowania polskiej sieci kolejowej.
Nie da się!!! Nie da się wykonać na tel linii modernizacji ze względu na konsekwentnie planowane przez rządzących (byłych i obecnych) działania w zakresie odtworzenia pierwotnych siedlisk niedźwiedzi, żubrów, orłów narodowych i wilków zawsze gotowych!!!!!!! Już dawno zauważałem, że deklarowane po modernizacji prędkości na szlaku są z użytkowego punktu widzenia dalece niewystarczające, wręcz śmieszne w historycznym kontekście. Czas przejazdu 77 km w godzinę i pięć minut z pięcioma przystankami jest śmiesznie straszny albo strasznie śmieszny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum