1. Wprowadzić sprzedaż w kasach. Jak ktoś wcześniej napisał- dzisiejsza sytuacja nie powinna mieć miejsca. Dosłownie podczas wysiadania kupiłem bilety.
2. Konduktor powinien z urzędu sprzedawać bilety z oferty 1 2 3 a nie wtedy jak ktoś się upomni. Nie każdy zna taryfy kolejowe.
3. Uhrusk obowiązkowo należy zmienić na Wola Uhruska. i udrożnić mijanki
4. Nowe przystanki w Kozie Gotówce i Rudzie Hucie to bardzo dobry pomysł
5. Dwie godziny czasu na zwiedzanie Woli i okolic to stanowczo za mało.
6. PKS Włodawa powinien uruchomić połączenia od stacji do miasta.
7. Generalnie wczasowicze i mieszkańcy korzystają z połączenia do Chełma z Woil Uhruskiej, gdyż w soboty i w niedzielę nic innego właściwe nie jeździ.
bilet turystyczny i regiokarnety obowiązują
Ostatnio zmieniony przez tomekjot dnia 12-08-2012, 21:06, w całości zmieniany 1 raz
Dzisiaj byłem na dworcu o 15, na wyświetlaczach pociągu nie było, a gdy zapytałem pani kasjerki dlaczego nie ma - odpowiedziała, że to pociąg specjalny, a w ogóle to oni się nim nie zajmują cokolwiek to znaczy
uwagi kolegi tomekjot też słuszne, ja bym jeszcze dorzucił dwie:
1. jeżeli w przyszłym roku to ma być nadal połączenie sezonowe, to dwie pary to zdecydowanie za mało. Gdyby można było zrobić zmianę już teraz (choć wiem, że to nie jest możliwe), to trzeci dodatkowy kurs mógłby być o 12.45 z Chełma - przy okazji wprowadzić Regio 11.25 z Lublina w soboty i niedziele i byłaby niezłą przesiadka Z Bydgoszczanina i Jadwigi, dojazd do Włodawy - 13.45
odjazd z Włodawy 14.20 - przyjazd do Chełma 15.20 i przesiadka na Regio do Dęblina w Lublinie, a w niedzielę także na IR Bystrzyca do Warszawy
2. taryfa - konieczne jest wprowadzenie oferty Połączenia w Dobrej Cenie
obecne ceny z Chełma - Karolinówka 4.00
Ruda Opalin 4.70
Uhrusk przyst - 5.80
Uhrusk - 6.80
Stulno - 8.00
Sobibór - 10.00
Włodawa - 11.20
są zbyt wysokie - cena biletu autobusowego z Karolinówki to 3.00 albo 3.50, z Rudy Opalin 4.40, z Uhruska 5.00, z Woli Uhruska 5.50.
Taryfa PwDC powinna mniej więcej odpowiadać autobusowej, albo nawet być nieco niższa, czyli:
Karolinówka - 3.50 albo 3.00
Ruda Opalin - 4.50/ 4.00
Uhrusk przyst - 5.00 / 4.50
Uhrusk - 5.50 / 5.00
Stulno - 7.00 / 6.50
Sobibór - 8.50 / 8.00
Włodawa - 10.00 / 9.00
no i oczywiście odpowiednie zmniejszenie taryfy miedzy poszczególnymi stacjami
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Dzisiaj byłem na dworcu o 15, na wyświetlaczach pociągu nie było, a gdy zapytałem pani kasjerki dlaczego nie ma - odpowiedziała, że to pociąg specjalny, a w ogóle to oni się nim nie zajmują cokolwiek to znaczy
Dziwaczne tłumaczenie Ale w końcu co do czego to pojawił się na tablicy odjazdów napis Włodawa.. 10 minut przed odjazdem czyli o 16.00
Centrala Przewozów Regionalna nie odpowiedziała nam na pytanie, czym ta decyzja jest spowodowana. Nieoficjalnie wiemy, że chodzi o braki w taborze. Nie dosyć, że szynobusów jest mało, to się regularnie psują i wysyłane są do naprawy.
W przyszłym rozkładzie jazdy nie będzie też połączeń Chełm-Włodawa (kończą się w październiku).
Czyli pewnie w przyszłym rozkładzienie ma co liczyć na stały pociąg Chełm - Włodawa... co nie wyklucza połaczenia sezonowego np. od końca kwietnia do pcozatku października... mało, ale dobre i to...
chociaż wiele będzie też zależało od determinacji samorządowców, którzy po otrzymaniu wyników popularnosci linii w 2012 roku będą rozmawiać o inwestycjach na linii i kształcie połączeń
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Potwierdzam. Sam korzystałem z regiokarnetu, sympatyczna pani kierownik na moje pytanie odpowiedziała, że to pociąg jak każdy inny i dlaczego miałyby nie obowiązywać.
To mój pierwszy post na infokolej, więc przy okazji witam stałych użytkowników forum a zwłaszcza lubelską podgrupę. Ten gość w zielonym kapeluszu na pierwszym kursie w sobotę, to byłem ja
Heh, witam, czyli jechaliśmy razem, ale ja się nie ujawnię
Nieciekawe wiesci dla naszej linii
Cytat:
Organizator przewozów zastrzega, że w przyszłym roku nie będzie organizował pociągów osobowych na linii 81.
- Nie przewiduje się uruchomienia pociągów w relacji Chełm - Włodawa, które w soboty i niedziele od 11 sierpnia do 7 października 2012 r. kursują jako połączenia okazjonalne według indywidualnych rozkładów jazdy, w związku z wystąpieniem niewielkich oszczędności pracy eksploatacyjnej w stosunku do zaplanowanego limitu pociągokilometrów w rozkładzie jazdy edycji 2011/2012 – wyjaśnia Beata Górka.
Zatem w przyszłym roku trzeba będzie znowu walczyc o sezonowe połączenie, a nuż linia znajdzie się w planach UMWL. A tymczasem trzeba jak najcześciej jeźdić naszą kolejką nadbuzańską, żeby pokazać, że pociagi na linii 81 są potrzebne i w miare opłacalne.
P.S. (czy ktos wie jakie są koszty tego połączenia - samorząd wyłożył te niecałe 40.000 zł, a ile UMWL?
Dzisiejszy REGIO do Włodawy o 9.00 frekwencja lekko ponad 100%. Sporo osób z rowerami (około 10), większość wysiadła w okolicach Stulna, choć i Włodawy dojechała spora rzesza podróżnych.
Jechaliśmy razem
Większość rowerzystów jechała na imprezę do Zbereża.
Jak zobaczyłem na rynku kolejowym artykuł o tym że reaktywacja pociągów do Włodawy kończy się w październiku to na usta cisnęły mi się niecenzuralne słowa.... To się w głowie nie mieści! Przecież na pierwszych kursach frekwencja była 100% a nawet ponad. I co? To nie wystarcza? Tak to jest jak na kierowniczych stanowiskach siedzą debile, którym zależy na utrupieniu kolei. Znów ten palant Aron i jego teoria będzie górą....
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Dzisiejszy pociąg do Włodawy o 16.10 zapełnienie 100% na 5 minut przed odjazdem. Czyli się jeszcze ludziom nie znudził
Dzisiaj odjazd miał z peronu 3. Na peronie numer 3 również skończył bieg IR Bolko.
Ramirez, Tor przy peronie 1. jak i jeden z torów przy peronie 2. zostały wyłączone, czasowo, z użytkowania ze względu na remont kładki, stąd te zmiany peronów.
kamiloroń, to i tak ta reaktywacja jest dzięki oszczędnościom i dobrej woli UMWL i samorządów lokalnych, a na więcej to po prostu kasy nie ma, ale myślę, że jeżeli jest tak duże zainteresowanie, to może i w przyszłym roku by takie połączenia wystartowały nawet w szerszym zakresie. Nie wiem tylko, czy w przyszłym RJ nie zbrakło by taboru, bo za pasem reaktywacja Lubartowa i port lotniczy, a już teraz mamy problemy taborowe...
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
W sobotękurs o 16.10 - frekwencja również dopisała, chioć była mniejsza niż na "premierze", około 33 osób, ja wsiadałem w Rduzie Opalin 6 osób wysiadło w Woli, wsiadły 2, potem w Stulnie 2-2, w Sobiborze 0-0, do Włodawy dojazd planowy.
Zrobiłem sobie wycieczkę żeby zobaczyć gdzie ciągną się tory, zdoąłłem dotrzeć do nasypu nad Bugiem, no i wrócić na pociąg powrotny o 18.04.
W drodze powrotnej frekwencja podobna, tyle ze w Sobiborze dosiadło się 10 pasażerów, w tym 8 z rowerami, ale wysiedli w Woli Uhruskiej. Z podsłuchanej rozmowy kierownika z konduktorką "w cywilu" usłyszałem, iż kierownik w tym dniu wypisał juz koło 150 biletów. Wysiadłem w Rudzie Opalin, przyjazd planowy.
Z kolei w niedzielę o 18.43 wyjeżdżałem z Rudy Opalin od Chełma, przyjazd planowy, frekwencja około 30 osób, bez rowerów, w Karolinówce 0-0, przyjazd planowy o 19.00 na peron 1
jechałem na turystycznym, szkoda ze kierpoć mi biletu nie zeskanował, zawsze byłbym koljenym pasażerem... ale poza tym do jego pracy żadnych zastrzeżeń nie ma - sprawnie wyrabiał się z wypisywaniem biletów (przynajmniej w sobotę), choć też narzekał, że kasa w Chełmie nie sprzedaje biletów...
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum