Wszystko ładnie ,pięknie ale w artykule jest napisane że "...Firma Metchem (z grupy TS Opole) udostępniła Przewozom Regionalnym 2 pierwsze z 11 lokomotyw serii EU07 " Z tego co wiem to firma Metchem lub jak niektorzy wolą TS Opole zakupiła narazie 5 lokomotyw serii EU07.To skąd wezmą pozostałe 6 ?A podobno umowa na wynajem tych 11 sztuk jest już ważna od początku maja.Chyba że TS Opole kupiło jeszcze 6 loków i nikt o tym nie wie.A pozatym co się dzieje z resztą lokomotyw?To że 2 są prawie gotowe w Oleśnicy to wiem ale co się dzieje z 1 która poszła do NG do Opola?Jeśli nie robią moderny to już powinna jeździć jak 078 i 183.
Lok jest ładnie pomalowany. Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, ale to chyba pierwsze lokomotywy tego typu o numeracji mniejszej niż 1000 bez nosów. To nie problem - nie wiem, czy nawet Cargo używa jeszcze nosów mimo że ich siódemki wciąż je mają.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nosy służą do trakcji ukrotnionej. Do ciągnięcia kilku osobowych wagonów IR to dwóch lokomotyw nie trzeba. Jednak Cargo zapewne sobie woli zostawić możliwość pociągnięcia składu towarowego zbyt ciężkiego dla jednej EU07. Co prawda mają ET22, ET41, ET42, ale zawsze mogli by akurat nie mieć w danym miejscu, to pewnie wolą zostawić taką opcję.
Dlatego właśnie wspomniałem, że brak nosów to nie problem. 2 MW mocy wystarczy na to, by uciągnąć przy niezłych parametrach po płaskim kilkanaście wagonów 111A, a przecież pociągi PR jeżdżą na maks pięciu - sześciu. A na pociągach Cargo - mimo że parę niezbyt lekkich towarowców przypiętych do tego typu loka już widziałem - to nie spotkałem się z użyciem nosów i drugiego elektrowozu. Ale racja, jak wysiądą byki, bombowce, jamniki i czapajewy tudzież nie będzie ich pod ręką, to lepiej żeby były w pobliżu dwie siódemki ze sprawnymi nosami i przewód sterowania wielokrotnego.
EOT
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Dzisiaj EU07-078 prowadziła pociąg Inter Regio Warta Poznan - Lublin z 4 godzinnym opóźnieniem. Na stacji w Puławach Miasto był o 15.00 a powinien po 11.00.Czy ktoświe co było powodem. O 15.00 to zwykle jest w Puławach, ale wkierunku już do Poznania....
TS Opole kupiło jeszcze 6 loków i nikt o tym nie wie.A pozatym co się dzieje z resztą lokomotyw?To że 2 są prawie gotowe w Oleśnicy to wiem ale co się dzieje z 1 która poszła do NG do Opola?
Kolego co za bzdury wypisujesz! Żadna EU07 nie stacjonuje w TSO w celu przeprowadzenia NG bądź jakiejkolwiek naprawy. Z początku stacjonowała 07-133 (w opłakanym stanie, w jednej z kabin brakowało nawet nastawnika) lecz któregoś dnia przetransportowano ten egzemplarz również do Oleśnicy. Pozostałe sześć sztuk maszyn z puli jedenastu zostało oficjalnie zakupione kilka dni temu, i wszystkie "czekoladki" pojeżdżą w PR`ach minimum przez dwa lata.
ByL - śledze rynek kolejowy i inne portale o tematyce kolejowej i nie znalazłem żadnej wzmianki o kupnie pozostałych 6 sztuk ani o tym że TS przetransportowało swoją EU to Oleśnicy.O tym drugim-wiadomo nie będą nigdzie pisać ale o tym pierwszym?Czyżby kupiono te 6 sztuk co ostatnio IC wystawiło do przetargu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum