Wysłany: 16-07-2012, 15:04 [PKP IC] Wagon bez prądu, a w nim dzieci na kolonię
Wagon bez prądu, a w nim dzieci na kolonię
Blisko godzinne opóźnienie, nerwy i stres. Tak rozpoczął się wczoraj wieczorem wyjazd na kolonię w góry grupy dzieci ze Szczecina. Powód? Zamieszanie na kolei.
Okazało się, że w wagonie, który miał być zarezerwowany dla maluchów, spółka PKP Intercity wyprzedała bilety dla innych pasażerów.
Spółka podstawiła dodatkowy wagon, ale.... nie było w nim prądu. - Porażka, dzieci miały odjechać o 19.30 i okazało się, że są inni pasażerowie na te same miejsca, nie można wyrzucić takich pasażerów. Tak często mówi się o tym, że kolej nie dopełnia obowiązków i cały czas te błędy się powtarzają. Mamy elektronizację i po co to wszystko. Nie wiemy czy nasze dzieci bezpiecznie dojadą do celu - mówili opiekunowie.
Rzeczniczka PKP Intercity nie odbiera telefonu. Jak udało nam się ustalić, w dodatkowym wagonie nadal nie ma zasilania. Kolej proponowała zamianę w Poznaniu. Opiekunowie kolonii nie zgodzili się, chcąc uniknąć kolejnego opóźnienia.
Nie widzę w tym nic dziwnego. Spółce nie zależy na jakości, bo nikt tego nie kontroluje. Ci, którzy się przejmują stanem kolei (miłośnicy i pasażerowi) nie mają władzy, żeby coś z tym zrobić, a ci, którzy są przy władzy, nie przejmują się stanem kolei. Najważniejsze, żeby dyrekcje kolei miały pieniążki.
Wysłany: 17-07-2012, 21:48 TLK wyjaśnia i przeprasza pasażerów
TLK wyjaśnia i przeprasza pasażerów
Rzeczniczka Twoich Linii Kolejowych przyznała na antenie Radia Szczecin, że rzeczywiście w jednym z pociągów, który miał zabrać dzieci ze Szczecina na kolonię, doszło do podwójnej rezerwacji miejsc.
Koloniści ze Szczecina wyjeżdżali w góry w niedzielę wieczorem. Okazało się jednak, że na miejscach, które mieli zarezerwowane siedzieli już inni pasażerowie. Ich bilety również były ważne. - Tak często mówi się o tym, że kolej nie dopełnia obowiązków, a mimo to te błędy cały czas się powtarzają - mówi jedna z pasażerek.
Specjalnie dla dzieci kolejarze podstawili nowy wagon. Jednak pasażerowie całą podróż spędzili w ciemnościach, bo w wagonie nie działała elektryczność. Rzeczniczka TLK, Małgorzata Sitkowska tłumaczy, że przyczyną kłopotów był błąd osoby sprzedającej bilety. - Ze strony Intercity mogę przeprosić za zaistniałą sytuację - przyznała Sitkowska.
Wszyscy pasażerowie pechowych wagonów mogą złożyć reklamację w kasie, w której kupili bilet lub wysyłając maila na jeden z adresów podanych na stronie internetowej Intercity.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum