Decyzją Nr.56 Dyrektor Przewozów Regionalnych we Wrocławiu likwiduje Posterunki Rewizji Technicznej od 1 Września w Głogowie natomiast od 1 Stycznia 2013 w Węglińcu.Mimo sprzeciwu związku zawodowego "Solidarność"decyzja Dyrektora jest jednoznaczna.Powyższa decyzja wpłynie negatywnie na bezpieczeństwo podróżnych a co za tym idzie może powtórzyć się sytuacja z wykolejeniami typu "Szczekociny". Brak pracowników Rewizji technicznej na stacjach zwrotnych dziwi nie tylko samych pracowników w szczególności przy coraz to starszym taborze przekraczającym czterdzieści i więcej lat eksploatacji.
Powyższa decyzja wpłynie negatywnie na bezpieczeństwo podróżnych a co za tym idzie może powtórzyć się sytuacja z wykolejeniami typu "Szczekociny".
Może wytłumaczysz w jaki sposób połączyłeś brak posterunku rewizji technicznej z czołowym zdeżeniem pociągów w wyniku wyjazdu na nieprawidłowy tor?? Oczywiście zgadzam się z zmniejszeniem bezpieczeństwa w wyniku braku rewidentów na stacji zwrotnej ( zakładamy że robili coś więcej niż próbę uproszczoną) ale to porównanie ze Szczekocinami to przesada.
Decyzją Nr.56 Dyrektor Przewozów Regionalnych we Wrocławiu likwiduje Posterunki Rewizji Technicznej od 1 Września w Głogowie natomiast od 1 Stycznia 2013 w Węglińcu
Zapomniałeś dopisać jeszcze o Posterunku rewizji Technicznej w Kłodzku
Cytat:
Mimo sprzeciwu związku zawodowego "Solidarność"decyzja Dyrektora jest jednoznaczna.
Nie tylko Związku "Solidarność"
Pod tym sprzeciwem podpisały się także związki zawodowe takie jak:
1. Związek Zawodowy Drużyn Pociągowych Przewozów regionalnych w Jeleniej Górze
2. Związek Zawodowy "Kontra"
3. Samodzielny Związek Zawodowy Pracowników Kolejowych (Jelenia Góra).
Rewidenci z tych posterunków są przenoszeni z art. 42 K.P. do Wrocławia. A obowiązki wynikające z Ir-1 i innych dotyczące rewidenta taboru przejmą drużyny konduktorskie
KD nie przejmie waszych rewidentów? Przecież w Legnicy mają swoich, to pewnie zrobią posterunki w Kłodzku i Węglińcu.
atm, a skąd KD weźmie tylu rewidentów .
Mam pytanie - czy obowiązki rewidentów PR Wrocław od stycznia 2013 roku w Węglińcu przejmą rewidenci KD czy raczej Cargo . Mam tu na myśli pociągi IC, bo pociągi PR mają obsługiwać kierownicy pociągów .
Czy jest to zgodne z przepisami obowiązującymi na sieci PKP i wykładnią UTK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum