Wysłany: 07-12-2013, 20:10 Skomunikowania na Lubelszczyźnie
1) Parczew Kolejowa - Lublin przyjazd 6.03
Lublin -Rzeszów odjazd 6.00
2) Lubartów Słowackiego -Lublin przyjazd 15.47
Lublin -Szastarka odjazd 15.35
3) Parczew Kolejowa - Lublin przyjazd 18.43
Lublin -Szastarka 18.42
Ad 1 przyspieszenie odjazdu z Parczewa o 10 minut
Ad 2 przyspieszenie odjazdu z Lubartowa o 20 minut
Ad 3 opóźnienie odjazdu do Szastarki o 6 minut
I mamy ładne skomunikowania nawet można to połączyć w jedną relacje
Czy prawo do skomunikowania pociągów jest podstawowym prawem pasażera kolei? Zapewne nie, choć przewoźnikom powinno zależeć na tym, aby zapewnić możliwość przesiadek. Czy twórcy już obowiązującego rozkładu jazdy nie zapomnieli o pasażerach przesiadających się przy układaniu rozkładu jazdy pociągów dla województwa lubelskiego?
Wysłany: 18-12-2013, 11:32 Re: Skomunikowania na Lubelszczyźnie
klakier382 napisał/a:
1) Parczew Kolejowa - Lublin przyjazd 6.03
Lublin -Rzeszów odjazd 6.00
2) Lubartów Słowackiego -Lublin przyjazd 15.47
Lublin -Szastarka odjazd 15.35
3) Parczew Kolejowa - Lublin przyjazd 18.43
Lublin -Szastarka 18.42
Ad 1 przyspieszenie odjazdu z Parczewa o 10 minut
Ad 2 przyspieszenie odjazdu z Lubartowa o 20 minut
Ad 3 opóźnienie odjazdu do Szastarki o 6 minut
I mamy ładne skomunikowania nawet można to połączyć w jedną relacje
Nie wiem ile osób z Lubartowa zechciałoby pojechać do Szastarki szybciej do Stalowej Woli względnie Rzeszowa.
Jednakowoż na linii nr 30 rozkład ułożony jest na jeden szynobus i jakiekolwiek przesuwanie jednego składu pociąga za sobą zmianę całego rozkładu jazdy co raczej nie wchodzi w grę. Można ewentualnie kombinować z odjazdami do Szastarki do Rzeszowa jest chyba zbyt długa relacja. A tak po za tym pierwszy przyjazd z Parczewa ma być docelowo przesunięty o około 20 minut tak aby z dworca kolejowego można było spokojnie dojechać na 7 do pracy do centrum Lublina, przesunięcie odjazdu do Rzeszowa nie wchodzi w grę ponieważ trzeba by było zmienić rozkład (chyba) trzech składów Regio w tym jednego dowożącego ludzi na 7 do szkół, pracy. Więc Twoje propozycje są dość trudne do zrealizowania, znacznie łatwiejsze i wg mnie bardziej potrzebne jest poprawa skomunikowań z kierunku Chełma do Warszawy i dalej w Lublinie
BIBI, w punktach 2 i 3 poparłbym klakier382
W brew pozorom trochę osób z kierunku kraśnickiego podąża do pracy w kierunku Lublina Północnego.
Od siebie dodałbym opóźnienie pociągu z lotniska o jakieś 15 minut na 22:15 czy nawet 20.
Pokombinować trzeba by było z pociągami z/do Parczewa/Lubartowa. Przynajmniej przy tym rozkładzie który mamy do 8 III. Kombinowanie z/do Kraśnika i dalej jest trochę ryzykowne, z powodu zbyt długiego odstępu między Niedrzwicą a Kraśnikiem. Nieszczęsny Wilkołaz. Nie bardzo się pociągi będą wyrabiać w razie opóźnienia. Już teraz i w poprzednim rozkładzie było to widać. Obsunięcie jednego pociągu w szczycie powodowało lawinę.
Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągów uległy pogorszeniu skomunikowania pociągów regionalnych ze składami dalekobieżnymi Interregio. Stało się tak pomimo że oba rodzaje pociągów obsługują Przewozy Regionalne. Jak wyjaśnia Michał Stilger z biura prasowego przewoźnika, na taki stan wpływ miało wiele czynników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum