Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Jazda pociągami PKP IC jest ryzykowna
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-03-2013, 13:22   Jazda pociągami PKP IC jest ryzykowna Odpowiedz z cytatem

Związek Zawodowy Pracowników Warsztatowych alarmuje prezesa UTK Krzysztofa Dyla o złym stanie technicznym taboru kolejowego PKP Intercity i apeluje o pilne wdrożenie postępowania administracyjnego w celu wyeliminowania zagrożenia. Według związku zły stan techniczny taboru przewoźnika z Grupy PKP daje postawy, by sądzić, iż "jest bardzo realne zagrożenie bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym na dużą skalę".

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/40723/Zwiazkowcy_Jazda_pociagami_PKP_Intercity_jest_ryzykowna.htm

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 04-03-2013, 19:16    Odpowiedz z cytatem

UTK to jest zainteresowane, ale kontrolowaniem drużyn konduktorskich, a także sprawdzanie prolongat biletów blankietowych owym drużynom, SZOK i śmiech na sali! Laughing I gdzie tu walka o prawa pasażerów, apropo kontrolujących z prawem kontroli jest już chyba z tysiąc w samym IC i jeszcze UTK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-03-2013, 14:33    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity: Nasze pociągi są bezpieczne

PKP Intercity odpowiada przedstawicielom Związku Zawodowego Pracowników Warsztatowych ma zarzuty zawarte w skardze do prezesa UTK, w której sugerują, że zły stan techniczny taboru PKP Intercity grozi katastrofą na dużą skalę. Przewoźnik twierdzi, że szczegółowe kontrole przeprowadzone w spółce potwierdzają, że pociągi spółki są utrzymywane w należyty sposób.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 05-03-2013, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Związkowcy donoszą, że organizacja zakładowa w Zakładzie Północnym PKP Intercity w Gdyni wielokrotnie ostrzegała spółkę, również w ramach prowadzonego sporu zbiorowego, o pogłębiającym się niedoborze zatrudnionych pracowników przy obsłudze technicznej wagonów – rzemieślników, elektromonterów, rewidentów taboru itd., jednak bez spodziewanego rezultatu.


Jak będą to w ten sposób rozgrywać, to niedługo już żadnych warsztatowców nie będzie potrzeba, wiadomo o co chodzi wzrost zatrudnienia większa ilość składek. Gwarantuje że porządną organizacją pracy i dostępnością podzespołów na wymianę by to wszystko szło załatwić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 05-03-2013, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Panowie jeśli ktoś nie wie , a nie wie bo jest " na zewnatrz" hamulcowego do założenia plomb wołają z hali bo drugiego zwolnili, rewidentów na nocy bodajże jest 2-dwóch, a do 7 rano kilka pociągów wyjeżdża i komu zgłosić że nawet nie mam jak umyć rąk kiedy odleję się w kiblu. Szok Panowie Szok, na robolach oszczędzamy, i oszczędzajmy dalej, ale kogo tu w dupę kopnąć, żeby zrozumieć, że rzeczywiście administracja jest przerośnięta na litość BOGA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

I_nc Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2012
Skąd: Toruń

PostWysłany: 07-03-2013, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Będzie kontrola UTK w tym zakresie więc poczekajmy na jej wynik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 07-03-2013, 14:03    Odpowiedz z cytatem

I_nc, nie wierzę w rzetelność kontroli przeprowadzanych w tym zakresie przez UTK. Z prostego powodu: kolega koledze krzywdy nie zrobi. W UTK pracują kolejarze, którzy skaczą sobie ze spółek PKP do UTK i odwrotnie, jak np. Jan Tereszczuk:

http://www.rynek-kolejowy.pl/sylwetki/96

Parę lat temu UTK przeprowadził kontrolę w Kolejach Dolnośląskich. Raport kontrolny był miażdżący dla tej spółki, a beton KD ponoć wyrywał sobie włosy z rozpaczy. Decyzją POlityczną ów raport zamieciono pod dywan (słyszałam o sporych łapówkach, ale to pewnie złośliwe plotki). Kilka miesięcy później prezeska KD Genowefa Ładniak zatrudniła dwóch kontrolerów z wrocławskiego oddziału UTK.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

I_nc Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2012
Skąd: Toruń

PostWysłany: 07-03-2013, 15:11    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, masz rację, ale ciągle mam nadzieję, że to się zmieni, a zwłaszcza po ogłoszeniu raportu z wypadku pod Szczekocinami oraz po raporcie z kontroli przeprowadzonej przez NIK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PinKi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2006
Skąd: jeszcze Polska

PostWysłany: 07-03-2013, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Sądzę, że poniższe słowa dotyczą stacji postojowej na Leszczynkach, więc parę bzdur można sprostować:
alf1923 napisał/a:
Panowie jeśli ktoś nie wie , a nie wie bo jest " na zewnatrz" hamulcowego do założenia plomb wołają z hali bo drugiego zwolnili,

O czym ty człowieku piszesz, jakie plomby musi założyć pracownik z hali? Plombownica jest na wyposażeniu posterunku rewidenckiego i pracujący tam ludzie mogą taką plombę założyć.
alf1923 napisał/a:
rewidentów na nocy bodajże jest 2-dwóch, a do 7 rano kilka pociągów wyjeżdża i komu zgłosić że nawet nie mam jak umyć rąk kiedy odleję się w kiblu.

Jak nie wiesz to nie pisz, bo rewidentów jest czterech+ 1 kierujący zmianą na całą stację i w nocy masz dokładnie 9 wyjeżdżających pociągów (2 do 24 i 7 do 7 rano, wjazdów jest coś koło 10 i ostatni wjeżdża parę minut po 1 w nocy) więc sobie policz ile jest czasu na każdy pociąg.
alf1923 napisał/a:
Szok Panowie Szok, na robolach oszczędzamy, i oszczędzajmy dalej, ale kogo tu w dupę kopnąć, żeby zrozumieć, że rzeczywiście administracja jest przerośnięta na litość BOGA

Szok to jest taki, że ktoś tych dwóch cymbałów, co całą zadymę wywołali chce słuchać (dziennikarzom w to graj, dla nich ważna jest sensacja- byle się sprzedało).
A prawda jest prozaiczna- autorom tego zamieszania zaczyna się grunt pod nogami palić i jak tendencja spadkowa w ilości członków ich kanapowego związku będzie dalej trwała, to się skończą urlopowania i trzeba będzie sobie rączki pobrudzić pracą a tego się brzydzą okrutnie, więc sieją ferment gdzie się da i jak się da.
Na chwilę obecną jedno jest zastanawiające, dlaczego nie poinformowali o stwarzaniu takiego zagrożenia prokuratury, a jeśli ich członkowie robili tak jak kłapią jęzorami przed kamerami, to prokuratura powinna się nimi zainteresować (a przynajmniej ich pracodawca- na to są paragrafy w kodeksie pracy). Skoro ani na jedno, ani na drugie nie ma żadnego potwierdzenia, to cały ten cyrk można o kant d... rozbić.
Pozdrawiam

_________________
KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 08-03-2013, 16:59    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Sądzę, że poniższe słowa dotyczą stacji postojowej na Leszczynkach


Źle sądzisz facet, więc już na bzdury źle odpowiedziałeś, mowa o Grochowie, jeśli nie przyjmujesz tam składu to proszę o nie robienie zamieszania jak pijana tancerka w wiejskiej remizie.

Cytat:
O czym ty człowieku piszesz, jakie plomby musi założyć pracownik z hali? Plombownica jest na wyposażeniu posterunku rewidenckiego i pracujący tam ludzie mogą taką plombę założyć.


Ale ten pracownik był potrzebny na hali w tym momencie, i musiał wracać, paniał?

Najłatwiej złożyć na zwiąkowców czy na nie roboli. Doszło do sytuacji, że kontrolerzy piszą raporty na rewidentów bo owi nie wyłączają świateł w przedziałach, rzeczywiście powinni pewnie byli to robić, ale pociąg na postojowych torach stał 1 ha Laughing
Nie system się zmienił tylko ludzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 08-03-2013, 17:04    Odpowiedz z cytatem

To po co piszesz o Grochowie na artykuł o północnym??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dave Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: 10-03-2013, 13:31    Odpowiedz z cytatem

Sorki, że się wtrącę, ale nie mogłem wytrzymać.

Alf1923! UTK niby sprawdza prolongaty na biletach blankietowych?! No bez jajec! Very Happy TO chyba omyłkowo Ty czy ktoś z drużyn dał temu UTKowi bilety zamiast kontrolki znajomości szlaku na przykład! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 10-03-2013, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Sytuacja autentyk z bardzo dobrego źródła, ja bym zapytał przy okazji czemu to takie ważne.
Także wiemy czym zajmuje się UTK jak ważnym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27-03-2013, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Tygodnik "NIE": Lepiej iść w Himalaje

Jedzie pociąg, jedzie. Ale nie dojedzie.... Pasażerów wsiadających do pociągów PKP Intercity wita kierownik drużyny konduktorskiej. Za pośrednictwem zamontowanych w przedziałach kołchoźników życzy miłej podróży. Do standardowego komunikatu kierownik powinien dorzucić następującą radę: "Dzwońcie do rodziny. Może to być wasza ostatnia rozmowa z najbliższymi". Żegnając wysiadających z pociągu, kierownik drużyny konduktorskiej mógłby od siebie dorzucić: "I znowu się udało".

Cały artykuł: http://a1.nie.com.pl/art27485.htm

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Waldemar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Wrz 2012

PostWysłany: 28-03-2013, 19:32    Odpowiedz z cytatem

W artykule na koniec podano faktyczne statystyki z których wynika ze wypadki wynikają ze złego stanu szyn. Czyli cały artykuł w czambul. Bo nie ma tam zdarzeń wynikających ze złego stanu taboru.
Zreszta przeglądam spis zdarzeń z BWD PLK i poza sporadycznymi luzowaniami obreczy na kołach i awariami lokomotyw (nie zagrażających bezpieczeństwu podróżnych) zdarzeń wynikających z awarii taboru nie ma.
Pomijam fakt iż jak widze najwiarygodniejszym źródłem informacji jest tygodnik "NIE"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl