Czy jest jakiś spis wszystkich kursów powyżej 130 km/h? Mimo nielicznego taboru pozwalającego jechać z taką prędkością duża część i tak jest wytrasowana na max 130 (jak Flirty, Bombardiery czy ED74). Wiem, że pewnie oficjalnie czegoś takiego nie można dostać ale jakby ktoś służył pomocą będę wdzięczny.
"W nawiązaniu do przesłanych pytań, informuję, że w rozkładzie jazdy edycji 2011/2012 prędkość maksymalną 160 km/h rozwijają następujące połączenia:
nr 80121, Warszawa Zachodnia (14:10) - Siedlce (15:36),
nr 80123, Warszawa Zachodnia (18:20) - Siedlce (19:36),
nr 88120, Siedlce (8:21) - Warszawa Zachodnia (9:29),
nr 88122, Siedlce (16:47) - Warszawa Zachodnia (17:55),
nr 89124, Siedlce (18:45) - Warszawa Zachodnia (19:49) - kursuje w niedziele.
W rozkładzie jazdy edycji 2012/2013, który zacznie obowiązywać 9 grudnia 2012 roku, wszystkie wymienione powyżej połączenia (o tych samych numerach) również będą rozwijać prędkość maksymalną 160 km/h. Zmianie ulegną jedynie godziny ich kursowania (przesunięcia kilkuminutowe)."
To jeśli chodzi o KM.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Jeśli chodzi o linię nr 2 to budują LCS Łuków, potem będzie jeszcze LCS Terespol i będzie 160tka prawie od samej granicy z Białorusią. A tak się zastanawiałem, czy może te super pociągi z Rosji do Niemiec i Francji, co z Polski nie można do nich wsiadać, może one zasuwają tamtędy 160?
No ale mi w tym wątku chodziło o wszystkie pociągi wytrasowane na 160 ale nie wiem czy taki wykaz ktoś jest w stanie opublikować
Goplana i Lubuszanin tylko na 140 km/h. dziwne... Brakuje taboru i linii na 160 km/h, więc jak już jest tych 2 mechaników to mogliby chyba trochę "depnąć"...
Brakuje mi w tym zestawieniu pociągów dalekobieżnych TLK "Artus" który minimum te 150 km/h na E-20 jedzie bo ma zazwyczaj EP09 na czele.
Poza tym nie rozumiem czemu "Neptun" na 150 km/h a "Kaszub" na 160 km/h?
"Cegielski" i "Sukiennice" na 150 km/h a "Reymont" jadący tą samą trasą już 160 km/h?
Odnośnie "Goplany" i "Zielonogórzanina" to chyba te dwa pociągi jadą z EP08 stąd te 140 km/h.
pawelu, prędkość rozkładowa pociągu nie zależy tylko od trasy i lokomotywy, ale także od wagonów (niektóre ze względu na cośtamcośtam mają obniżoną Vmax z 160 do 150km/h)
Poza tym nie rozumiem czemu "Neptun" na 150 km/h a "Kaszub" na 160 km/h?
"Cegielski" i "Sukiennice" na 150 km/h a "Reymont" jadący tą samą trasą już 160 km/h?
na 160 potrzeba conajmniej 150% masy hamującej są w stanie to osiągnąć wagony z hamulcem typu R+Mg składy na tarczach (bez Mg) lub klockach nie osiagna tego procentu i mają prędkość zmiejszoną do 150.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum