Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Szybsza podróż z Rembertowa do Wschodniej
Autor Wiadomość

tender Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2013

PostWysłany: 20-12-2013, 17:17   Szybsza podróż z Rembertowa do Wschodniej Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pociągi podmiejskie zaczęły jeździć szybciej od 15 grudnia. PKP PLK informują, że na linii dalekobieżnej nr 2 oraz linii podmiejskiej nr 448 dobiega końca rewitalizacja odcinka torów o długości około 6 km każdy (w sumie 4 tory), która trwała od października.

Dzięki przeprowadzonym pracom została podniesiona prędkość zarówno pociągów podmiejskich jak i dalekobieżnych o 40km/h. Oznacza to, że po liniach 448 i 2 na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Rembertów pociągi podmiejskie mogą jeździć 100km/h, a dalekobieżne 120km/h.

To z Kuriera Kolejowego.

A tak poza tym to ten artykuł zaczyna się od "Pasażerowie pociągów podmiejskich kursujących między stacjami Warszawa Wschodnia i Warszawa Rembertów zauważyli, że pociągi zaczęły jeździć szybciej" a kończy się konkluzją "Czas przejazdu pociągów podmiejskich nie skrócił się znacząco". Pytanie: to co właściwie zauważyli ci pasażerowie ?? Question
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2013, 19:11   

Wzrosła prędkość pociągów z 60 do 100 km/h po torach podmiejskich i ze 100 do 120 po dalekobieżnych.
Powrót do góry

Preki Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2007
Skąd: Siedlce

PostWysłany: 21-12-2013, 00:18    Odpowiedz z cytatem

Właściwie to ktoś może wytłumaczyć, czemu tak późno tego dokonano? Modernizacja tego kawałka to bodaj okolice 2000 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-12-2013, 16:29   

Obstawiam modernę Rail Baltici i prace na odcinku Rembertów-Zielonka. Stąd być może podjęto decyzję o wymianie szyn, uzupełnieniu tłucznia i podbiciu torowiska. Dziwi mnie tylko brak 120 na torach podmiejskich (skoro AKM tyle jeżdżą i nie tylko) i 140 na dalekobieżnych.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl