Ładowanie strony... proszę czekać!

Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj

FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ

Poprzedni temat :: Następny temat
Pantograf
Autor Wiadomość

Bulek1989 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik

PostWysłany: 13-03-2014, 13:35   Pantograf Odpowiedz z cytatem

Witam.
W zwiazku z tym, że jest to mój pierwszy post na tym forum wypadało by sie przywitaćSmile Mam na imię Paweł i jestem studentem Politechniki Śląskiej. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, której tematem (w dużym skrócie) jest projekt pantografu. W zwiazku z tym, że nie istnieje zbyt dużo fachowej literatury na ten temat, postanowiłem założyć temat, który być może pomoże mi rozwiać niektore niejasności wynikłe podczas pisania pracy.
Przechodząc do tematu..
Od dłuższego czasu poszukuję informacji na temat stabilizacji położenia ślizgacza. Mianowicie, odpowiednie cięgna ramion odpowiadaja za utrzymanie ślizgacza z pozycji poziomej, jednak w mojej konstrukcji nachylenie ślizgacza waha się w granicach od 0 do maksymalnie 5 stopni i tutaj nasuwa sie pytanie czy jest możliwość dobrania tak poszczegolnych długości ramion i cięgien w taki sposób, że ślizgacz będzie zawsze w pozycji poziomej, bez względu na wysokosc uniesienia pantografu? Czy dysponuje ktoś jakas literaturą, która opisywała by te zależności?
Jeśli ktoś posiada odpowiednia wiedze i chciałby włączyć sie do dyskusji, bylbym bardzo wdzięczny.
Z racji tego, ze piszę z telefonu nie mam mozliwosc dołączenia rysunków by lepiej zobrazować problem, ale gdy będę miał dostęp do komputera, załączę odpowiednie rysunki
Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel

PostWysłany: 13-03-2014, 14:16    Odpowiedz z cytatem

Cześć, po pierwsze jak już zaczynamy dyskusję na poziomie akademickim to nie pantograf a odbierak prądu Wink "Pantograf" to kolokwializm.