Kolejarze z Przewozów Regionalnych zapowiadają poprawę jakości obsługi podróżnych. Ich pracę prześwietli Tajemniczy Klient. Na początek jednak dostali wyremontowany pociąg elektryczny za 8,5 miliona złotych.
- Chcemy by „Tajemniczy Klient” obnażył najsłabsze ogniwa naszego działania. Od niego dowiemy się jak wygląda obsługa podróżnych w pociągu, na jakie problemy napotyka podróżny przy kupnie biletów. Jego zadaniem będzie wskazać, co należy poprawić, by pociągi były bardziej dostępne dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi – wyjaśnia Mateusz Żmuda, dyrektor Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum