Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Tajemniczy klient sprawdzi jakość
Autor Wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 16-01-2015, 18:03   Tajemniczy klient sprawdzi jakość Odpowiedz z cytatem

Kolejarze z Przewozów Regionalnych zapowiadają poprawę jakości obsługi podróżnych. Ich pracę prześwietli Tajemniczy Klient. Na początek jednak dostali wyremontowany pociąg elektryczny za 8,5 miliona złotych.

- Chcemy by „Tajemniczy Klient” obnażył najsłabsze ogniwa naszego działania. Od niego dowiemy się jak wygląda obsługa podróżnych w pociągu, na jakie problemy napotyka podróżny przy kupnie biletów. Jego zadaniem będzie wskazać, co należy poprawić, by pociągi były bardziej dostępne dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi – wyjaśnia Mateusz Żmuda, dyrektor Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych.

Czytaj dalej..

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl