Wysłany: 24-06-2015, 20:12 "Służba drogowa" za granicą
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że poruszam temat głównie w celu zaspokojenia mojej ciekawości, nie zaś szukania antidotum dla niezbyt zadowalającego i efektywnego stanu, jaki na dzień dzisiejszy prezentują piony drogowe w Zakładach Linii Kolejowych, Sekcjach Eksploatacji czy diagnostyki (ta ostatnia wydaje się najbardziej "poukładana).
Czy ktoś ma rozeznanie jak wyglądają rozwiązania utrzymania infrastruktury (w domyślę dróg kolejowych) u innych zarządców infrastruktury, w krajach gdzie przyjmuje się, że kolej funkcjonuje lepiej jak u nas? Jak wyglądają struktury, praca u podstaw, podział obowiązków?
Chodzi mi o takie państwa jak Wielka Brytania (operator Network Rail), Niemcy (DB Netz), Szwecja (Trafikverket), Norwegia (Jernbaneverket), Austria (ÖBB), Szwajcaria (SBB) czy Francja (SNCF Réseau).
Wiem, że to może wydawać się trudne, gdyż nie da się pewnie nawet przedstawić i porównać do naszych warunków, ale myślę że są jakieś wspólne mianowniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum