Wysłany: 29-10-2015, 21:52 Zwiększenie liczby połączeń
Centrum Zrównoważonego Transportu wie jak zmienić rozkład jazdy pociągów w województwie dolnośląskim, by bez nadmiernego obciążania budżetu województwa jeździły one co pół godziny na odcinkach aglomeracyjnych, co godzinę na głównych liniach regionalnych, oraz co dwie godziny na pozostałych liniach na terenie województwa.
Propozycja CZT zakłada zwiększenie liczby połączeń o 15% i zorganizowanie ich w sposób efektywny - pociągi będą kursowały przez cały dzień, zamiast stać na bocznicach. To wszystko przy wzroście dopłat samorządowych o zaledwie 5%.
Oho, mistrzowie tabelek w excelu w natarciu!
Ta propozycja CZT to jest ta jedna tabela dla linii 274? Gdzie te zwiększenie pracy przewozowej o 15% (chociaż w prezentacji jest 12%) przy tylko 5% zwiększeniu dopłaty? W samej prezentacji też są błędy w ilostanie pojazdów dostępnych na początku 2015 roku.
Co do samej tabeli z rozkładem:
-pojazd z obiegu 1 teleportuje się między Jelenią Górą a Wrocławiem Głównym;
-brak odbiegów między pociągami PR a KD na odcinku Jelenia Góra-Szklarska Poręba Górna (na szczęście mistrzowie tabelek na tym odcinku nie założyli krzyżowań bo bankowo by się na tym wyłożyli);
-proponowany rozkład nie uwzględnia potrzeb pracujących i uczących się w Wałbrzychu i Jeleniej Górze - przyjazdy na pełne godziny, brak pociągów na 08:00;
-zaproponowany rozkład na Dzierżoniów jest dla nikogo;
-do obsługi zaplanowano 3*31WE, 1*36WEa, 2*57AL jeżdżące w kółko przez cały dzień. Na E-30 chwalą się, że będzie 5 sztuk taboru. Zakładam, że te 5 sztuk to 31WE. Zostaje więc 2*31WE, 5*36WEa, 2*57AL na obsłużenie Laskowic i Rawicza. Przypominam też, że założona na obecny rozkład rezerwa to trzy jednostki elektryczne. Przez pół roku rzeczywista rezerwa oscylowała między 0 a -2 (momentami sięgając -3);
Przedsiębiorcy, kolejarze i samorządowcy rozmawiali o możliwościach ruchu kolejowego w Bolesławcu. Spotkanie odbyło się na wniosek bolesławieckich przedsiębiorców i dotyczyło możliwości przystosowania rozkładu jazdy oraz ilości kursujących pociągów zapewniających dowóz do pracowników zakładów pracy zlokalizowanych w Bolesławcu i strefach ekonomicznych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum