Wysłany: 04-04-2016, 12:33 Skanowanie biletów międzynarodowych
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego po stronie czeskiej nie ma problemu ze skanowaniem biletu z tableta/laptopa, a po stronie polskiej zaczyna się walka z konduktorami? Dosłownie wczoraj byłam świadkiem jak konduktorka "złapała" takie osoby i powiedziała, że mają nieważne bilety. Ale po stronie czeskiej było wszystko ok. Niby wymagała pieczątki na papierze, ale w sumie po co jej to. Ją powinno obchodzić to, co jest po stronie polskiej. Dodatkowo bardzo raził mnie brak jakiejkolwiek konsekwencji, na osobę jadącą do Katowic pani machnęła ręką i tylko wytłumaczyła, że trzeba te bilety drukować. Natomiast do osób jadących do Warszawy powróciła na poziomie Centralnej Magistrali i nie odpuściła, aż kupili nowy bilet. Jest to dla mnie niepojęte. Mam nadzieję, że te osoby odwołają się.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-04-2016, 13:37
Kupując bilet CZ -> PL na stronie cd.cz wraz z biletem pojawiła się adnotacja, że dla ważności biletu, musi on być przez konduktora po stronie czeskiej skasowany. Jeśli kond. sam się nie pojawi, należy go "aktywnie poszukać".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum