Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
TLK - podróż na samo dno
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-03-2011, 21:11   TLK - podróż na samo dno Odpowiedz z cytatem

TLK: PODRÓŻ NA SAMO DNO

Przez ostatni rok liczba pasażerów korzystających z usług PKP Intercity spadła o prawie jedną trzecią. Łączna liczba pasażerów przewiezionych wszystkimi pociągami uruchamianymi przez spółkę PKP Intercity spadła poniżej poziomu przewozów pociągami pospiesznymi sprzed ich przejścia ze spółki PKP Przewozy Regionalne do PKP Intercity. Pierwszą reakcją spółki przewoźnika na dane informujące o dramatycznym spadku liczby pasażerów było... podwyższenie cen biletów.

Czytaj w najnowszym "Z Biegiem Szyn":
http://www.kolej.net.pl/zbs/zbs52.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 08-03-2011, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Bilety drożeją tak jak drożeje wszystko. PKP PR świadczyły usługi dość wysokiej jakości, ale kosztem zadłużania się - wszak przed oddłużeniem dług wobec wierzycieli PKP-PR wynosił ponad 2 miliardy złotych. Warto o tym pamiętać.
Dług PKP Intercity wynosi obecnie około 300 milionów złotych.
Oczywiście nie jest winna kolej takiemu stanowi rzeczy, tylko słabe i nieudolne państwo polskie faworyzujące transport drogowy z niezbyt uzasadnionych przyczyn. Gdyby spółka PLK była należycie dotowana to nagle zaczęłoby się opłacać i Intercity i Przewozom Regionalnym i wtedy byśmy mieli dopiero ciekawą sytuację na torach (ciekawą w sensie pozytywnym oczywiście).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

white_snoopy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 09-03-2011, 19:36    Odpowiedz z cytatem

gdyby sprywatyzowac PIC to tez by sie skonczyly te skandale. bo nikt nie narzeka na PR jak na PIC. a PIC jako spolka zarzadzana przez nieudolnych prezesow oraz nieszanujaca pasazera ma to wszystko gdzies. gdyby byla prywatna spolka dazylaby do polepszania wynikow, wiec nie moglaby sobie pozwolic na nieudollna kadre menadzerska i takie traktowanie klienta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 09-03-2011, 19:42    Odpowiedz z cytatem

Ależ oczywiście, przecież PR to w pełni prywatna spółka kierująca się wyłącznie rachunkiem ekonomicznym i zarabiająca krocie bez żadnych dotacji, ponadto świadcząca usługi na najwyższym poziomie. Rolling Eyes
Pewnie, że prywatyzacja zakończyłaby skandale w IC. Wraz ze skandalami zakończyłaby też działalność PKP IC na większości tras.


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 09-03-2011, 19:49, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2011, 19:45   

white_snoopy napisał/a:
nikt nie narzeka na PR jak na PIC.


Co Ty nie powiesz? Very Happy
Powrót do góry

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-03-2011, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Wiemy, wiemy. W Bytomiu narzekają. Razz

Tak czy śmak prywatyzacja to szansa na zredukowanie "nasadzeń" z klucza politycznego, których jakość mieliśmy okazję boleśnie poznać.

Sądzicie że za rok będzie jeszcze Intercity? Prezesa już 2 miesiące nie ma, i chyba się nie zapowiada... po akcji PDO wielu najlepszych (ale też i gorszych) pracowników nie ma... wagonów nie ma, kasy nie ma... niby rewizje zamówione, ale czy będzie czym za nie zapłacić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2011, 21:44   

@psim, pomijając już Twoją tanią prowokację (szczerze mówiąc, myślałem, że jesteś bardziej rozsądnym człowiekiem), to Ty masz pojęcie, co się od grudnia dzieje (a raczej nie dzieje) na śląskich torach?
Powrót do góry

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-03-2011, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Tak. Wiem również co się dzieje na torach całego kraju z pociągami innej spółki.

Dzięki za podsumowanie mojego rozsądku na podstawie jednej, żartobliwej wypowiedzi. Zawsze to miło być tak skwitowanym. Też Cię pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2011, 21:58   

Są pewne rzeczy, z których po prostu nie wypada sobie żartować. Jeżeli deklarujesz się jako osoba, która wie, co się dzieje na śląskich torach, czyli jednocześnie masz świadomość tego, jaki dramat panuje w tutejszych przewozach kolejowych, ale nie tylko, bo komunikacja miejska również leży i kwiczy, to żarty typu...

psim napisał/a:
W Bytomiu narzekają. Razz


... są po prostu nie na miejscu.

Niemniej jednak mam nadzieję, że faktycznie był to tylko niewinny żarcik, który szybko pójdzie w zapomnienie.

Z mojej strony EOT.
Powrót do góry

white_snoopy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 10-03-2011, 16:28    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
Ależ oczywiście, przecież PR to w pełni prywatna spółka kierująca się wyłącznie rachunkiem ekonomicznym i zarabiająca krocie bez żadnych dotacji, ponadto świadcząca usługi na najwyższym poziomie. Rolling Eyes
Pewnie, że prywatyzacja zakończyłaby skandale w IC. Wraz ze skandalami zakończyłaby też działalność PKP IC na większości tras.


i bardzo dobrze, ze by sie skonczyla dzialanosc PICu na niektorych trasach. jakby PIC bylby prywatny zajalby sie dochodowymi liniami miedzy duzymi miastami, a niech PR dostanie dotacje od panstwa i sie zajmie tym mniej popularnymi. bo jak mozna dojsc do czegos gdy pocaigi InterRegio i TLK to praktycznie ten sam produkt w obrebie roznych spolek. i nie wciskaj mi slow, ktorych nie powiedzialem. stwierdzilem tylko ze na PR nie narzekaja tak jak na IC. bo taka jest prawda, ze najwiecej problemow, jezeli chodzi o zarzadzanie taborem itp jest w IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 10-03-2011, 16:41    Odpowiedz z cytatem

mk1992, każdy sam najlepiej prezentuje, co sobą przedstawia, czy nie jest w temacie własnej osoby i własnego punktu widzenia przewrażliwiony, czy umie wycofać pomówienia, i czy mu sodówka nie uderza. A wszyscy wokół to widzą i sami oceniają. Jak EOT to EOT.

white_snoopy napisał/a:
jak mozna dojsc do czegos gdy pocaigi InterRegio i TLK to praktycznie ten sam produkt w obrebie roznych spolek


Czy uważasz że właśnie to jest głównym problemem z tymi produktami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

white_snoopy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 12-03-2011, 18:52    Odpowiedz z cytatem

takie pytanie z Twojej strony jest oczywiscie niepowazne, bo oczywiscie nie uwazam, ze jest to glowny problem. uwazam jednak, ze to skrajny debilizm. bo i tak i tak oba te produkty naleza do panstwa

// nie cytuj przedmówcy~Dominik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

limburg1976 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Mar 2011

PostWysłany: 06-04-2011, 14:34    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
PKP PR świadczyły usługi dość wysokiej jakości, ale kosztem zadłużania się - .



To stwierdzenie powyżej jest lepsze niż niejedna dobra komedia.A ja bardzo lubię i cenie ludzi z poczuciem humoru zwłaszcza w czasach obecnych Smile .
Więc jeśli nie jest to dobry żart to czy mógł byś rzucić na stół jakiś pierwszy lepszy przykład tej dość wysokiej jakości usług PR nawet w odniesieniu do czasu przeszłego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 25-07-2015, 18:21    Odpowiedz z cytatem

Wszystkie drogi prowadzą nad morze, czyli... sypialnym do Helu.

Taka podróż z Krakowa do Helu trwa ponad 14 godzin. Nie ma klimatyzacji. Wagony wyglądają jak za dawnych lat. Mimo tego chętnych na podróżowanie wagonami sypialnymi nie brakuje. Sprawdziliśmy, dlaczego.

Więcej:
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,18396115,magazyn-24-07-sypialnym-nad-morze.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anfinuo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2013

PostWysłany: 28-08-2016, 09:57    Odpowiedz z cytatem

Wiem dlaczego w tym roku nie brakuje - zlikwidowano kuszetki nad morze jadące...
Z tego co pani w kasie mówiła, to z myślą o komforcie podróżnych to zrobiono - do Warszawy są kuszetki, dalej już tylko sypialne.
Dobrodzieje, sokoliki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl