Faktycznie, a wg rozkładu rocznego miał być Lubomirski. Ciekawe, czy Małopolska i Lubomirski doczekają się awansu. W tej sytuacji mogliby w końcu połączyć Piłsudskiego i Pobrzeże w jeden pociąg, zamiast je rozkomunikowywać.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Od 11 czerwca pociągi Kolei Mazowieckich pojadą w relacji Ostrołęka – Chorzele, SKM Warszawa planuje wjechać do Zegrza Południowego na jesieni warmińsko-mazurskiego planuje wznowić ruch na linii Szczytno – Wielbark – Chorzele.
Jeśli chodzi o Koleje Mazowieckie to mogą wjechać w głąb warmińsko-mazurskiego do 30 km czyli Szczytna. Ale bez finansowania kursów nie pojadą. Swoją drogą czy od granicy województw do Działdowa warmińsko-mazurskiego dokłada się do kursów Kolei Mazowieckich?
Na jesieni warmińsko-mazurskiego planuje wznowić ruch na linii Szczytno – Wielbark – Chorzele.
Ale co w zamian zawieszą? W sumie chyba do Giżycka przestaną jeździć pociągi, to będzie jak znalazł... Władze tego województwa mają nierówno pod sufitem...
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
To nie jedyny absurd.
Pociąg Warszawa Wschodnia - Kijów ciągnie też wagony Warszawa Wschodnia - Dorohusk i jakiś mądrala zarządził w Lublinie zmianę lokomotywy bardzo elektrycznej na jeszcze bardziej elektryczną, bo mu tak obieg pasuje.... i w ten sposób wydłuża trasę o 27 minut na odcinku WWschodnia-Dorohusk. Odcinek liczy 260 km... myślę, że jeszcze ze dwie zmiany by się zmieściły...byle obieg się zgadzał.
Ale to nie koniec cyrków z KievExpressem. Chyba żeby zapełnić polskie wagony na terenie kraju wprowadzono innowację na skalę światową.... z Kijowa rusza skład Kijów-Warszawa i Kijów-Chełm, który przed granicą jest dzielony na dwie części: skład Kijów-Chełm przekracza granicę po szerokim torze i w Chełmie pasażerowie muszą się przesiadać. Druga część pociągu jest relacji Kijów-Warszawa i ma zmieniany przed granicą rozstaw osi i po polskich torach jedzie do Warszawy, po dordze zgarniając polskie wagony w Dorohusku i ukraińskich pasażerów Chełmie (tych, którzy wysiedli ze składu Kijów-Chełm). Podobnie jest z Warszawy. Trzeba wysiąść w Chełmie i przesiaść się na pociąg Chełm-Kijów po szerokim torze, który na ukrainie jest łączony z KievExpresem po zmianie kół i razem jadą do Kijowa.... Można? Można!!!
Korekta czerwcowa bedzie na koniec dlugiego weekendu po Bozym Ciele, ciekawe jak bedzie z udostepnianiem sprzedazy na polaczenia po korekcie. Rozklad bedzie sie musial pojawic na portalupasazera albo na koniec kwietnia, albo na poczatku maja, czyli tez w okolicy dlugiego weekendu majowego.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Od 12 marca dużo zmian w rozkładzie PKP Intercity. Niektóre pociągi pojadą zmienioną trasą
12 marca 2023 roku wejdą w życie zmiany w rocznym rozkładzie jazdy i będą obowiązywać do 10 czerwca. Na kursowanie kilkudziesięciu składów jeżdżących do i ze stolicy wpłyną między innymi prace inwestycyjne na Warszawskim Węźle Kolejowym. Wprowadzona korekta zapewni w tym okresie optymalne kursowanie pociągów PKP Intercity na liniach kolejowych, na których prowadzone będą modernizacje.
Przewidziany został także postój przy peronie nr 9 Warszawy Zachodniej, który ułatwi przesiadkę na inne pociągi kursujące przez Warszawę Zachodnią w obu kierunkach.
Zeby bylo jeszcze latwiej, nie da sie kupic biletu z przesiadka miedzy peronem 9 i reszta czy odwrotnie w e-IC.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Trwa akcja zbierania podpisów pod petycją Kolejowej Mławy adresowaną do ministerstwa infrastruktury w sprawie uruchomienia połączeń kolejowych z Toruniem i Bydgoszczą.
PKP Intercity w nadchodzące wakacje uruchomi nowy pociąg IC Zatoka. Składy wagonowe będą dłuższe
PKP Intercity przygotowuje się do tegorocznych wakacji. Zaplanowano nowe połączenie IC Zatoka w relacji Gdynia Główna – Poznań Główny. Do tego pociągi będą wydłużane i wzmacniane dodatkowymi składami.
Trwa akcja zbierania podpisów pod petycją Kolejowej Mławy adresowaną do ministerstwa infrastruktury w sprawie uruchomienia połączeń kolejowych z Toruniem i Bydgoszczą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum