Panowie i Panie, a wiadomo coś na temat przecieków dla stacji Jelenia Góra, Szklarska Poręba Górna oraz okolice Kłodzka i Kudowy-Zdrój, jeśli chodzi o pociągi PKP IC?
Od grudnia pociągi PKP Intercity zamiast na stacji Mława będą zatrzymywały się na zmodernizowany przystanku Mława Miasto. Wcześniej przewoźnik nie był zainteresowany taka zmianą.
Przestudiowałem całą treść interpelacji i odpowiedzi na nią.
Są w niej wszystkie argumenty przemawiające za tym żeby pociągi IC i TLK zatrzymywały się na tej nowszej stacji (przystanku) Mława Miasto, na stałe. Nic dziwnego, że PKP Intercity nie mogło dalej brnąć w absurd zatrzymując swoje pociągi na peryferiach miasta zamiast bliżej centrum.
Natomiast brakuje odpowiedzi na zadane pytania przez posłankę, m.in:
Czy przed rozpoczęciem inwestycji PKP PLK SA konsultowały wydłużenie peronów względem potrzeb przewozowych PKP Intercity?
Ani słowa o tym w odpowiedzi, czyli nie konsultowali a minister broni dawnych kolegów z PLK, udając, że takiego pytania nie było.
Jaki był sens modernizacji przystanku osobowego Mława Miasto w postaci wydłużenia peronów z 300 do 400 metrów za kwotę 3,6 mln zł, jeśli zatrzymują się tam tylko pociągi Kolei Mazowieckich, które dysponują pojazdami nie dłuższymi niż 220 metrów?
Tu znowu spuszczona przez ministra kurtyna milczenia. Jeśli pociągi dalekobieżne (międzywojewódzkie TLK i IC) mają się zatrzymywać od najbliższej zmiany rocznej rozkładu jazdy, to dlaczego tylko na próbę przez rok? A w przypadku kiedy przestaną zatrzymywać się w nowym miejscu to kto poniesie odpowiedzialność za pieniądze wyrzucone w błoto?
Jakoś peron w Nowym Dworze Maz. jest wydłużony a IC Pobrzeże dalej się nie mieści i wagon ostatni jest poza krawędzią peronu. Ciekawe jak będzie z Mława Miasto czy skład się zmieści...
To dlatego, że w Nowym Dworze Mazowieckim perony mają 300 metrów (wydłużono je o 100 m z 200 do 300 m). Natomiast na Mława Miasto perony mają 400 metrów więc skład pociągu zmieści się.
Wydłużono perony w NDM do 300 metrów.
No i najwyższa pora. Oferta na newralgicznym odcinku Poznań - Warszawa tragiczna i przydałyby się na niej dodatkowe pociągi, jak i ta siódma para BWE 14 wwa 17 pz 20 hbf zamiast jakichś ochłapów Paderewskich 15 pz 18 wwa. Nawet powrót Lecha nie jest konieczny bo do Zielonej frekwencja niska
Słyszałem, ze ten pociąg ma odjechać z Wrocławia przez Leszno i Poznań do Warszawy około godziny 6:00, a powrót dopiero ok. 22:00. Prawdopodobniej będzie nazwał jako "Panorama", a ta obecna za Panoramę będzie zmieniali nazwę na "Ślęza"
Raczej nie.
Panorama i Ślęza powinny na EIC
Odra do Berlina i Fredro do Białegostoku zostaną na rozkład jazdy 2025. Natomiast słyszałem, że roznoszą plotki, ze Orzeszkowa powinna wydłużyć do Białegostoku, a Dąbrowska albo Nałkowska do Lublina. Oraz Konopnicka prawdopodobniej będzie obsługiwana na Darcie i Karkonosze powraca trasę przez Łódź.
Oprócz tych, Opolanin jest nieistotny i zlikwidowany nazwą pociągu.
Przestudiowałem całą treść interpelacji i odpowiedzi na nią.
Są w niej wszystkie argumenty przemawiające za tym żeby pociągi IC i TLK zatrzymywały się na tej nowszej stacji (przystanku) Mława Miasto, na stałe. Nic dziwnego, że PKP Intercity nie mogło dalej brnąć w absurd zatrzymując swoje pociągi na peryferiach miasta zamiast bliżej centrum.
Zaraz będzie płacz ze w Mławie Miasto niema dworca i ludzie marzną.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum