Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym ETCS wdrażany jest w Polsce z ogromnymi opóźnieniami. Jednak to nie opóźnienia są obecnie największym problemem. Na liniach, które oficjalnie zostały już wyposażone w ETCS, system ten albo nie działa poprawnie, albo nie działa wcale.
Eee tam, zawracanie głowy.
Najważniejsze, że nowe kontrakty po 50-70 tys. w zarządzie zaklepane (wolta z wyrwaniem spod skrzydeł Sasina z powrotem do stajni Adamczyka zakończona sukcesem) i całujta wójta - znów mogą brylować po sympozjach i bredzić bez pokrycia, jakim to priorytetem jest dla nich bezpieczeństwo.
1. Problem z Gryfinami został dawno rozwiązany, był po stronie oprogramowania urządzeń na lokomotywie.
2. Gdy odbywały się testy systemu z obsadą producenta na nastawniach nie było żadnych 40 czy 20 po podaniu semafora także to chyba nie jest do końca problem systemu.
3 Szkoda, że nikt nie napisał nic o RBC Gdynia. Chylonia nigdy nie została uruchomiona i była zapomniana podczas testowania. Do dnia dzisiejszego jak jakiś pociąg z ETCS jedzie w kierunku Portu lub z Portu to wszystkie składy w regonie stacji Gdynia główna maja wdrożone hamowanie awaryjne. Wg moich nieoficjalnych źródeł wynika to z nieprzeprogramowania RBC po uruchomieniu wyjazdów w kierunku portu.
4 Na całej lk9 i 202 wszystkie wskaźniki w6B są wprogramowanie jako w6a i jak się poruszy ten temat to wszyscy nabierają wody w usta.
Można by pisać i pisać generalnie dno i sto metrów mułu. Plk każdy problem zwala na przewoźnika i nie przyjmuje nic do siebie.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum