Czyli nici z odcinka Podłęże-Tymbark? Hmm....
Słuchajcie, jeśli faktycznie istnieje jakiś związek między busiarzami, a betonem PKP/UM, to dopóki pewni ludzie nie stracą stołków i nie odpowiedzą za swoją politykę (anty)kolejową, to nic na zakopiance się nie zmieni.
Ale problem "busiarstwa", to nie tylko kolejowa zakopianka, przecież to "plaga" ogólnokrajowa.
podpowiem mały wątek -przetarg na kks w latach ok 2005-2006 wygrała firma przewozowa z oklic stróż - jednym groszem????? w latach mogę się pomylić o rok nie chce mi się grzebać bo późno
Krycha jesteś w stanie sprawdzić w czyich rękach są akcje firmy FREJ może tu jest pies pogrzebany, kiedyś w rozmowie z kierownikiem został poruszony temat akcji firmy FREJ których posiadaczką jest żona byłego dyrektora oddziału PKP w Małopolsce.
Dyrektor Oddziału Nieruchomości w Krakowie Pan C. został ostatnim czasie odwołany ale przed odwołaniem miało miejsce rozstrzygnięcie przetargu na plac przed dworcem PKP. Czy czasami nie był to złoty interes?Dlaczego nie zastrzeżono w przetargu rodzaju działalności , która nie godziłaby w strefy spółek zależnych(PKP PR I PKP IC)
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-06-2009, 17:58
Uwaga: nowy dyrektor MZPR zamierza zlikwidować pociąg "Janosik" Kraków Główny-Zakopane-Kraków Główny! Skandal jakich mało i dobijania zakopianki ciąg dalszy!
PKP PR działa na swoją szkodę uruchamiając pociąg IR do Zakopanego. Czasem nie jest w stanie konkurować (chyba, że po długich weekendach), to chociaż mogłoby ceną.
Powinna na tej linii być jedność
BILET ZAKOPIAŃSKI
normalny za 10 zł
studencki za 6,30
I ludzie zaczną jeździć pociągami. Dodatkowo przynajmniej jeden na godzinę musi być, a w odpowiednich porach nawet co 20 minut!
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-06-2009, 19:05
Likwidacja "Janosika" to byłoby skur... do potęgi. I rzecz kwalifikująca się do prokuratury, jako, że pociąg cieszy się bardzo dobrą frekwencją.
Uwaga: nowy dyrektor MZPR zamierza zlikwidować pociąg "Janosik" Kraków Główny-Zakopane-Kraków Główny! Skandal jakich mało i dobijania zakopianki ciąg dalszy!
Pociąg jest dotowany przez Urząd Marszałkowski, więc dyrektor zakładu PR nie może go ot tak zlikwidować, bez wiedzy i zgody marszałka. Ach, przepraszam... Zapomniałam, że to PR Kraków. Na torach Małopolski różne cuda się zdarzają.
Jeśli informacja się potwierdzi to wcale nie będę zdziwiona. Przecież zbliżają się wakacje, więc tradycyjnie beton PR Kraków musi dać zarobić kolesiom i pociotom z firm busiarskich!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-06-2009, 10:57
Jechałem "Janosikiem" całkiem niedawno. Zapełnienie w tygodniu... uwaga: ok 80-90%.
Komu zależy na wykończeniu kolejnego pociągu z dobrą frekwencją, generującego bardzo małe straty? Przypomnę, że zlikwidowany 14 grudnia 2008r. "Giewont" był jednym z najbardziej popularnych pociągów wśród pasażerów kolejowej zakopianki.
Likwidacja "Janosika" ma być pewnie kolejnym punktem tego żałosnego spektaklu. Widać, że dyrektor R. "rządzi na całego". Brak słów już po prostu. Albo chodzi o wyczyszczenie zakopianki pod busiarzy i firmy pokroju "Szwagropolu", albo chodzi o zlikwidowanie pociągów przyśpieszonych i zrobienie w to miejsce IR, albo o jedno i drugie. Taki mały prezent dla pasażerów z okazji wakacji, pasażerów, którzy są przecież podatnikami utrzymującymi "władze" PR Kraków i polityków z UMWM.
Czyli co, zostanie tylko "Kasprowy"? Porażka... a pamiętam, kiedy było na tej linii tak, że z Krk do Zakopanego kurowały i osobowe, i RegioPlus, i to niemal obok siebie, z tym, że R+ służyły turystom i do dalszych podróży, a osobówki zapewniały ruch lokalny, między małymi miejscowościami. Tak powinno być. Rozumiem, że osoby jadące do Suchej, N.Targu, Zakopanego wolałyby się nie zatrzymywać "w pipidówach", ale jak się często widzi, ludzie wsiadają na takich stacjach jak np. Juszczyn czy nawet we wsi-widmo Skawce...
Bardzo piękna linia do Zakopanego, a jej atrakcyjność wzrośnie wraz z otwarciem zbiornika Świnna Poręba. Jeśli teraz zlikwidują tam osobówki, a pasażerowie, zamiast do IR przesiądą się do busów, linia umrze.
Poza tym, nazwa InterRegio kłóci się w moim umyśle z relacją Kraków-Zakopane, przecież to jest jeden REGIO(N)...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum