Życzę tym wszystkim politykom, urzędnikom i innym osobom, które odpowiadają za takie podłe traktowanie kolei, żeby codziennie stali po 16 godzin w korkach, a ich samochody służbowe, żeby jeździły max 40km/h i żeby wszystkie drogi po których jeżdżą były jedną wielką dziurą. I tak dzień w dzień, do usranego końca ich kadencji.
No cóż by tu rzec ktoś tu powiedział że z Medyki na zachód do Opola trzeba zrobic E30 .. Racja zgadzam się ale strasznie się boje jak oni to będą robic.. ;/ bo to co zrobili na Opole-Wrocław i na Legnica -Zgorzelec błaga o wołanie do Boga o pomstę !!! Przecież tam już teraz wiadomo że trzeba będzie naprawiac żeby było 160 km/h i taka prędkośc tam nie istnieje z technicznego punktu widzenia a jedynie na papierku urzędasów do tego brak druta z Węglińca do Zgorzelca co też o pomstę do niebios krzyczy i oczywiście te wszystkie dłużące się lata kiedy oni to robią i zrobic nie mogą ...(Legnica-Wrocław) Więc jak taki kawałek robią tak wolno i go za przeproszeniem pieprzą po drodze to nie chce myślec o Opole-Strzelce- Katowice i szczególnie o Katowice -Kraków które błagają o remont aż na samą myśl się boje ...
PKP PLK to nie udolni partacze w których umysłach oprócz machlojek i oszustw nic potencjalnego nie drzemie.. przykład kilku miesięczny remont 7metrów torów na lini Jelenie Góra -Lwówek-Nowogrodziec-Zebrzydowa-Bolesławiec w 2009r to taki przykład na fachowośc , i korupcje oraz chęc udupiana lini a nie remontowania w wykonaniu PKP PLK .. To przykład tylko z mojego podwórka a ile tak partaczą na codzień? Sami sobie odpowiedzcie ..
Tragedia, horror i skandal !!!!!!
Nie dość, że kasa przejdzie koło nosa, to jeszcze pójdzie na autostraty, czyli wesprze drogową konkurencję ! Obu udało sie choc część uratować na te "wąskie gardła"...
Miej pretensje do biura projektowego który nie dał druta do Zgorzelca. Jeżeli chodzi o E30 Opole - Zgorzelec to mam wątpliwości czy spełnia normy AGTC.
Nasyp kolejowy powinien mieć ok. 45 stopni uchylenia, a ma ok. 60 względem ziemi. Stąd właśnie zrobiła się wyrwa w okolicach Lipek (k. Brzegu) po opadach deszczu w 2009 roku.
No cóż, w Księstwie Warszawskim musiało się to tak skończyć, w końcu nie jesteśmy normalnym krajem tylko republiką bananową POpaprańców.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Skoro prezes PKP PLK bardziej był zajęty uwalaniem interREGIO, aby ratować przed upadkiem siostrzaną spółkę PKP IC, to teraz mamy efekty...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ta strata dotacji to zapewne dlatego, że w PLK jest za mało ludzi. Nie miał kto przygotować projektów, tak wszyscy spracowani byli. 2 razy więcej pracowników na kilometra toru niż w DBnetz to wciąż za mało...
Rok od programu operacyjnego, dźwigi mają już wjeżdżać a oni dopiero... negocjują kredyt na wkład własny... To jakaś porno-klauniada jest...
Gdybym był cyniczny, to powiedziałbym że to fajnie, bo może część tej kasy ujrzę na torach niemieckich, na przykład w postaci druta do Goerlitz
Noema, i jeszcze ten jego głupi uśmiech oraz argumentacja liczb. Po prawej stronie mamy ogólną ilośc połączeń uruchamianych przez Przewozy Regionalne, a po prawej ilość połączeń zawieszonych, daje nam to niewielka różnice.
Panie Szafrański, nie zapomnij dać większej podwyżki dla biurw!
O tym powinno się mówić w Wiadomościach. Może TVP(iS) wreszcie wykorzystałaby swoją stronniczość polityczną do słusznego celu...
Pomyślmy... ile za 6mld zł możnaby wyremontować linii regionalnych, a ile drugorzędnych magistral? To sie nie mieści w głowie.
Coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że strajk generalny coś może zmienić, choć patrząc na obecną sytuacje nie wiele.
To tak, jak byś zapytał "ile drugorzędnych autostrad?" Linia magistralna to linia pierwszego rzędu, drugiego rzędu są linie regionalne, trzeciego - lokalne! Nie ma takiego czegoś jak drugorzędna magistrala, bo te są tylko i wyłącznie pierwszorzędnymi.
Tak dokładnie anulować za wszelką cenę projekt Kolei Dużych Prędkości. Najpierw doprowadzić to co jest do dobrego stanu a dopiero potem budować nowe, a nie zrobić jedną super linię na 300 km/h a resztę co tam, niech zardzewieleją do końca. Zresztą czytam tu na forum, że linie lotnicze mają być tańsze to biznesmeny będą miały czym się poruszać między miastami, i nie potrzeba im do tego KDP, polecą samolotoem. Natomiast zwykłym ludziom poproszę zrobić fajną kolej na 120 - 160 km/h między głównymi miastami, i wyremontować lokalne dieslowe szlaki a nie jakieś KDP.
Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że strajk generalny coś może zmienić, choć patrząc na obecną sytuacje nie wiele.
Żeby cokolwiek tu w kwestii kolei zmienić, trzeba by takiego "kolejowego" Stalina skądś skminić, który by zrobił tu porządek. NO chyba, że chcemy poczekać aż wymrą ze dwa pokolenia, to może coś się poprawi w kwestii tejże
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum