Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 75, 76, 77  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 16-01-2009, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Może mało ekonomiczne , ale w przypadku bardzo wilgotnego węgla brunatnego bardzo przydatne . Używane jest tylko w przypadku dużych mrozów.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

brum Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 28 Maj 2008

PostWysłany: 17-01-2009, 13:49    Odpowiedz z cytatem

1. Bałczun - o ile mi wiadomo - został prezesem już po wszczęciu postępowania w sprawie działań monopolistycznych Cargo więc chyba niewiele mógł już zdziałać.
2. Ciekawią mnie prawdziwe powody umorzenia długu PKP PR. Był taki czas, że PKP PR ciągle zalegało z płatnościami wobec Cargo ale Cargo na bieżąco realizowało płatności na rzecz PKP PR. Bardzo ciekawy byłby komentarz Wacha w tym miejscu..... W ramach rewanżu wypadałoby teraz nie realizować należności wynikających z utrzymania lokomotyw w punktach, które Cargo przekazało do PR-u.
3. Za Bałczuna administracja Centrali faktycznie rozrosła się do niespotykanych rozmiarów. Cały pakiet oszczędnościowych decyzji z grudnia ubiegłego roku zawiera wiele lecz nie znajdziecie tam konkretów na temat rozmiarów odchudzenia zatrudnienia w Centrali. Kolesie kolesi i wypacykowani brylantyną chłopcy i mundurowi na emeryturach dalej będą się snuć korytarzami na Grójeckiej . No bo jak inaczej skomentować nieuzasadniony wzrost zatrudnienia w Centrali ????
4. Nie jestem specjalistką od paliw lecz nie wydaje mi się prawdopodobne, by lokomotywy spalinowe mogły jeździć na biopaliwach. To chyba już małe przegięcie ! Wszak w każdej byłej lokomotywowni nadal funkcjonują laboratoria analizujące - jak myślicie - co ?
5. Widziałam wiele decyzji i wszystkie były podpisane przez prezesa więc bardzo wątpię w tezę, że boi się ich podpisywać. Przepraszam ale wygląda mi to na powtarzanie zwykłych plotek podobnie jak to, że wszyscy boją się Pajki i wykonują jego wszystkie nawet najgłupsze polecenia.
Wczoraj znajoma opowiadała mi, że Kowalska która pracuje w jednym pokoju z trzema innymi paniami ciągle puszcza śmierdzące bąki przy koleżankach...Czy to oznacza, że mam wierzyć znajomej ? Przecież nie miałam okazji poczuć tego smrodu ....
A tak generalnie ciśnie mi się na usta pytanie - gdzie jest nasz rząd ? Co robi, by powstrzymać upadek „narodowego przewoźnika” ? Gdzie są ludzie biorący ciężkie pieniądze za stołki na których grzeją d....y? Gdzie ministerstwo i cała ta polityczna zbieranina ?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anna Skibniewska Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Sty 2009

PostWysłany: 17-01-2009, 14:29    Odpowiedz z cytatem

Mam nieodparte wrażenie, że nasze władze idą bardziej w kierunku upadku majątku narodowego, niż w jego ratowanie. Jak widać od dawna tą firmą nie kierują fachowcy, a przecież sa powoływani przez ministrów. Poza tym tam nic nie dzieje się bez wiedzy ministerstwa. W Centrali siedzi taki Olkowicz. Odwołany ze stanowiska komendanta stołecznego z powodu burdelu w policji, mobbingu i nadużywania władzy i przede wszystkim fałszowania kwitów. Wiem jeszcze o innych grzechach, o których bez dowodu napisać nie mogę. Niby władze o tym nie wiedziały? A dzisiejsza zmiana w IC? Podobna sprawa. Obecnie Cargo ma kłopoty, więc po to by chronić narodowy majatek mamy obowiązek głośno o tym mówić. Stąd potrzebna mi Wasza pomoc. A co do Pajki...Faktycznie rzadzi. Niektórzy myślą, że to taki Dyzma. Ja wiem, ze niekoniecznie. Plecy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

baniorz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2008

PostWysłany: 17-01-2009, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Plecy ,plecami ale głupie decyzje przy powoływaniu nowych dyrektorów na stanowiska to fakt.A co do naszego kochanego rządu przydałaby się jakaś komisja śledcza d.s Cargo to wtedy pewnie by było jak z Orlenem który wyrósł na taką potęgę przypadkowo dzięki komisji.Proszę sobie przeanalizować ilu przewoźników faktycznie nie jest zależnych od skarbu państwa i tak państwo samo sobie robi konkurencję na torach. Zamiast dbać o równoważny rozwój transportu kolejowego i drogowego faworyzuje się ten drugi do granic absurdu, ale kolesie czekają na łupy jak sępy. Po za tym największe stawki dostępu do infrastruktury w Europie kładą nas na łopatki ,ale Państwo nie musi dawać tyle na remonty przewoźnicy dopłacą. A co do umorzeń należności Rząd zobowiązał się do wpłaty tych 200 mln zł za PR do końca kwietnia Tamtego roku na konto Cargo. Ale przecież wypłacono niespodziewanie podwyżki lekarzom stąd brak owych 200 mln i w konsekwencji umorzenie przez zarząd zaległości PR wobec nas. Jak myślicie z czyjego polecenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pracownik72 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2009

PostWysłany: 17-01-2009, 21:27    Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Czytam posty na tym forum od jakiegos czasu. Zainteresował mnie od czasu ukazania sie tytaj prezentacji sytuacji CARGO. Bardzo ona mnie interesuje ponieważ pracuje w tej firmie prawie 15 lat.
Pani Anna Skibniewska poruszyła tutaj bardzo ciekawy temat. Pan Pajka faktycznie trzęsie w Centrali. Częstym przypadkiem jest odrzycenie wniosku na Zarządzie tylko dlatego, że Panu Pajce nie podoba sie on. Natomista wniosku wniesione przez niego lub innego Pana protegowanego przez niego jest bez problemu pozytywnie rozpatrywany. Inne wpływy Pana Pajki były widzoczne w przypadku ogłoszenia przetargu na modernizację lokomotyw serii SM42. Pan Pajka wszem i wobec powiedział że On nie dopuści, aby w modernizacji tych lokomotyw nie mógł być wykorzystany silnik firmy CATEPILAR. I tutaj Pan Dyrektor Biura Taboru Andrzej Lebioda miał zgryz, jak ustawić przetarg aby spełnic wole Pana Pajki. W tym temacie po Centrali krążył też anonim, że o tym fakcie zostanie powiadominy jeden z oferentów przystepujacych do przetargu z silnikime CATEPILARA. Jeszcze ciekawiej to Prezes NEWAG w Nowym Saczu wiedział juz przed złożeniem oferty na omawianą modernizacje, że ją wygrał - oferta z innym silnikime spalinowym.
Very Happy
W sprawa biopaliwa w CARGO jest to bardzo forsowane w spółce. Pomimo przedstawieniu wielu opracowań i wątpliowści, że wprowadzenie biopaliw może stworzyć wiele problemów nadal jest forsowane. Aby było wszystko ładnie ma być zlecona praca badawcza aby wykazać, że mogą być stosowane biopaliwa w lokomotywach spalinowych. Ciekawe czy nie bedzie ona kupiona.!!!! Są tutaj duże naciski na pracowników odpowiedzialny w Centrali za utrzymanie lokomotyw.
Teraz z troche innej beczki. Pan Prezes Bałczun wszem i wobec trąbi o złej sytuacji w CARGO i konieczności poczynienia oszczędności. W tym celu wydał szereg uchwał moge je przesłać. Jednym z punktów jest zmniejszenie limitu przejechanych km do celów prywatnych dla aut służbowych, które posiadają Dyrektorzy Biur w Centrali. Auta te to Skody Oktawie II. Przekazane zostały one w październiku 2008r, gdy już było wiadomo o złej sytuacji CARGO Planowane też jest likwidacja oddziału Centrali w Krakowie, gdzie pracują pracownicy związani z utrzymaniem taboru i jego eksploatacją. Stanowią oni 80% pracowników w Centrali związanych z tymi działami. Pracowników tych przewiduje sie przenieś do Katowic ale
nie na al. Rozdzieńskiego tylko gdzie indziej. Podobno to ma przynieś
oszczedności tylko jak to ma byc jesli czynsz w Krakowie jest mniejszy niż w innych siedzibach zamiejscowych Spółki. Ponadto 50% pracowników pracujacych tutaj jest poza Krakowa np. z kierunku Tarnowa, Suchej Bezkidzkiej. Tymczasem czas dojazdu do Katowic wynosi pociągiem pośpiesznym 1:40 czyli sam dojazd zabierze im z Krakowa popnad 3 godziny. Zapewne wielu sie nie zgodzi na przeniesienie i odejdzie z firmy moze tu tkwi cel tego posunięcia. Zmniejszenie zatrudnienia na wniosek pracownika. Tylko czy zdają sobie sprawe Panowie, że tym ruchem sparaliżują cały pion eksploatacji i utrzymania taboru. Mów sie o odchudzeniu pionu administracyjnego w Centrali, Pan Bałczun winien w pierwszej kolejnosci zwolnić tych których zatrudnił bo żadnych dochodów oni firmie nie przybnieśli. No ale cóz jakie może Pan Prezes mieć doswiadczenie w jego wieku. To facet który nigdzie nie zagrzał miejsca i jego doświadczenie w Poczcie Polskie na peweno nie przyniesie nic dobrego PKP CARGO S.A. Wszyscy widzimy jak działa Poczta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 17-01-2009, 21:37    Odpowiedz z cytatem

pracownik72 napisał/a:
Pan Prezes Bałczun wszem i wobec trąbi o złej sytuacji w CARGO i konieczności poczynienia oszczędności. W tym celu wydał szereg uchwał moge je przesłać.

Zeskanuj i prześlij na adres forum. OK? Może będą przydatne w śledztwie dziennikarskim, które dziewczyny prowadzą.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pracownik72 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2009

PostWysłany: 17-01-2009, 21:38    Odpowiedz z cytatem

Postaram sie dostarczyć je w poniedziałek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

manuel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2009

PostWysłany: 18-01-2009, 02:19    Odpowiedz z cytatem

"Dobry zakład w Małaszewiczach poszedł w odstawkę
bo ma warszawe za pijawkę"

Jeśli piszesz Małaszewicze z dużej litery to napisz tak i Warszawa.
A poonadto informuję Cię kolego, że to ambicja lub może coś innego Małaszewicz właśnie spowodowała to nieszczęście dla CZ Warszawa, że musi się lączyć z Małaszewiczami, bo dla CL nie było honorem podlegać pod Białystok.
Warszawa nie jest więc pijawką bo sama teraz ma problemy przez właśnie Małaszewicze.
Pamiętajmy, że w 1 wersji, zmienionej na skutek protestów CL M, Warszawa miała dostać od Białegostoku sekcję Ostrołęka i byłby święty spokój.
Jak coś piszesz, myśl najpierw
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

barabasz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2009

PostWysłany: 18-01-2009, 09:51    Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem nowy dyrektor CT mazowieckiego wogóle nie rozumie problemów i charakterystyki pracy zakładu granicznego jakim były Małaszewicze, dla niega to zwyczjne czary. A o przeładunku lepiej nie mówić, pewnie najchetniej by go zlikwidował. W Małaszewiczach jest wiele obcych podmiotów z którymi trzeba na bieżąco wspólpracować, nie mówiąc o Białorusinach którzy są bardzo kapryśni. Także to nie będą takie ciepłe kluchy jakie miał w Poznaniu. Czy sobie poradzi wielki znak ? Manuel napisał że Warszawa miała dostac sekcje z Osrołęki a Cl Małaszewicze przyłaczono by do Białegostoku i że nie chonor. A po co wogóle Małaszewicze chciano przyłaczacz do Białegostoku gdzie zakład był nieporównywalnie mniejszy niż w Małaszewiczach. Chyba po prostu zwiazki zakładowe i inni decydenci z Warszawy i Białegostoku nie patrząc na nic i na kogo ustalili sobie na pałę taki podział. A wogóle sama ilośc zakładów czyli 16 dlaczego 16 a nie 15 lub 17 chyba wyssano z palca.
A co do nieszczęścia w jakim obecnie znalazł się CZ Warszawa to Małaszewicze chetnie się zamienią Smile i wezma na siebie to nieszczęśckie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alea iacta est Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2008

PostWysłany: 18-01-2009, 09:51   Cargo, cargo... Odpowiedz z cytatem

Siedzibe w Krakowie chcial zlikidowac juz Kowalczyk, twierdzac, ze ktos przekazuje dane konkurencji. A teram Kowalczyk ponoc kreci sie przy Balczunie.
Czy Balczun boi sie podpisywac dokumenty? Uchwaly zarzadu podpisuje, ale przeciez jako prezes (chocby i formalny) musi je podpisywac.
Cos moze byc na rzeczy z tymi biopaliwami, skoro kilku pokemonow ma w swoich zycioirysach prace w Naftobazach... Ktorzy? wpiszccie ich nazwiska w google, najwiecej powiedza nam linki z adresow "linkedin" czy "goldenline"... Chlopcy pojda dalej psuc spolki panstwowe, po prostu dopisza sobie kolejna firme w zyciorysie.

Wg grudniowych uzgodnien ze zwiazkami (na infokolej byl juz cytat/skan) pracodawca gwarantuje, ze czas dojazdu do pracy nie moze byc dluzszy niz 3 godziny w obie strony. A przeciez teraz wszystkie pociagi Krakow - Katowice maja dluzszy czas przejazdu Śmiech (na chybil-trafil z rozkladu jazdy: osoboy 1:54, 1:44, pospieszny 1:42.... tylko eurocity wawel jedzie szybcie: 1:29. Zawrotne wyniki, swoja droga Happy )

Okazuje sie, ze dyrektorzy z centrali maja samochody sluzbowe do wlasnego uzytku... Ciekawe, kim sa ci wybrancy? Poda ktos jakies nazwiska? 400 km do celow prywatnych? Przeciez te kilometry i tak beda rozpisywac, jako przejazd sluzbowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

manuel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2009

PostWysłany: 18-01-2009, 11:37    Odpowiedz z cytatem

barabasz napisał/a:
Z tego co wiem nowy dyrektor CT mazowieckiego wogóle nie rozumie problemów i charakterystyki pracy zakładu granicznego jakim były Małaszewicze, dla niega to zwyczjne czary. A o przeładunku lepiej nie mówić, pewnie najchetniej by go zlikwidował. A wogóle sama ilośc zakładów czyli 16 dlaczego 16 a nie 15 lub 17 chyba wyssano z palca.

Odnośnie wiedzy dyrektora z Poznania nie będę dyskutował, bo nie znam go i nic o nim nie wiem.Z drugą częścią się zgadzam, CL powinien być samodzielną jednostką, ale pisząc o pijawkach z Warszawy precyzuj dokładniej tych krwiopijców, bo takie wypowiedzi dzielą kolejarzy w tym trudnym okresie i powodują zbędne animozje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

brum Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 28 Maj 2008

PostWysłany: 18-01-2009, 11:57    Odpowiedz z cytatem

„Oszczędnościowe” uchwały są w PDF-ie więc nie powinno być kłopotu z ich przesłaniem.
W Centrali siedzi taki Olkowicz. Odwołany ze stanowiska komendanta stołecznego z powodu burdelu w policji, mobbingu i nadużywania władzy i przede wszystkim fałszowania kwitów.
No proszę - a w Cargo piastuje fotel dyrektora biura... Teraz wiadomo skąd mundurowych emerytów nagle przybyło....
Obecnie Cargo ma kłopoty, więc po to by chronić narodowy majątek mamy obowiązek głośno o tym mówić.
W pełni podzielam ta opinię. Zastanawiam się tylko gdzie są „nasi” kolejowi parlamentarzyści ???? Czy nie czas najwyższy by w końcu przypomnieli sobie po co wybrano ich do sejmu i senatu ? Panowie posłowie i senatorowie ! Apeluję do Waszej uczciwości ! Zróbcie coś konkretnego, by ratować narodowy charakter kolei ! Żaden się nie ośmieli ? Wszyscy siedzą po szyje w gównie ? Nie ma żadnego naprawdę odważnego, nie ma takiego który się odważy przerwać tą zmowę milczenia ? Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-01-2009, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Jedyne osoby, które próbują ratować PKP Cargo przed całkowitą katastrofą to dwie nasze forumowiczki Krycha i Anna. Jutro się zacznie:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=6173

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CarguloK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2009

PostWysłany: 22-01-2009, 10:19    Odpowiedz z cytatem

W ślad za rynkiem-kolejowym.pl

PKP Cargo może zwolnić nawet 20 proc. pracowników
Co piąty pracownik spółki PKP Cargo może wkrótce stracić pracę. W samym Białymstoku do zwolnienia jest 130 osób.

- Atmosfera w zakładzie jest bardzo napięta. Ludzie przychodzą do nas i pytają, co będzie. Nie wiem, co mam im odpowiadać. Zarząd o niczym nas nie informuje - narzeka Jerzy Stepaniuk z branżowych związków zawodowych. - Decyzje związkowe również zapadają na szczeblu krajowym. Jeśli "góra" zdecyduje się na strajk, Białystok będzie strajkował.

Obecnie PKP Cargo Podlaski Zakład Spółki zatrudnia ok. 1300 osób. Zwolnionych ma zostać co najmniej 130 osób, a kilka tysięcy pracowników może zostać wysłanych na bezpłatne urlopy.

Według bardzo pesymistycznych prognoz ekspertów spółka może ponieść w tym roku straty sięgające nawet 1 mld zł. O katastrofalnej sytuacji w firmie poinformowano Ministerstwo Infrastruktury oraz szefa rządu.

- PKP Cargo to moloch. Dlatego bez restrukturyzacji zakład nie podniesie się z kryzysu - przyznaje Jacek Wnukowski, rzecznik prasowy PKP Cargo. - Musimy intensywnie dostosować koszty do zmniejszających się przychodów. Plan ratunkowy jest już gotowy od kilku miesięcy. Obecnie trwają rozmowy ze związkami zawodowymi m.in. na temat skali zwolnień. Jednak jest jeszcze za wcześnie by mówić o konkretach.

PKP Cargo ma 49-proc. udział w rynku przewozów towarowych, jeśli uwzględnić masę przewożonych towarów, oraz prawie 74-proc., jeśli wziąć pod uwagę tzw. tonokilometry, czyli zarówno masę, jak i odległość, na jaką są wożone ładunki. PKP Cargo Podlaski Zakład Spółki jest jedną z największych tego typu firm w Polsce. Obszarem działania obejmuje woj. podlaskie, warmińsko-mazurskie i część woj. mazowieckiego. Zakład prowadzi obsługę ruchu pasażerskiego (Intercity i przewozów regionalnych), towarowego oraz przejść granicznych, m.in.: Kuźnica - Grodno, Czeremcha Wysokie Litewskie, Trakiszki.

(źródło: Ewa Sokólska, Gazeta Wyborcza, 21 stycznia 2009)

No, to pięknie, sic !!! pełen optymizm i entuzjazm, przy "ratowaniu" firmy panie Balczun !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

barabasz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2009

PostWysłany: 22-01-2009, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Granda z rzeładunkiem.

Po prostu w PKP Cargo raczej nie było prawdziwym menagerów i chyba nadal nie ma. a z własnego podwórka widze jak w Malaszewiczach PKP Cargo oddaje w ręce prywatne cały przeładunek. Czyli potencjalne milionowe zyski wogóle ich nie obchodzą. Prywatne firmy buduja nowe terminale (dzierzawia lub kupują grunty, kupuja maszyny, stawiaja budynki i im sie opłaca!!!!!!!!) ,, a nasze terminale rdzewieją. Ale cóz z wysokości stołka w Warszawie tego nie widać. zresztą każda władza w cargo wie ze po zmianie opcji politycznej moze wylecieć więc po co sie wysilać.
Ostatnio nawet znaleźli sie cwaniacy któży przekonują Prezesa Balczuna że przeładunek jest niopłacalny Śmiech i że trzeba sie go pozbyć. Myślę że te cwaniaczki wiedzą że to nawet baaaardzo sie opłaca i wciskają ten kit w swoim wyłacznym interesie.
Jak na to patrze rece opadają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 21 z 77 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 75, 76, 77  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl