Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 76, 77, 78  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

rojber Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2008

PostWysłany: 05-10-2008, 11:34    Odpowiedz z cytatem

Na portalu Rynek Kolejowy w komentarzach pod artykułem " Balczun: Nie chowamy głowy w piasek. Pojawiły się szczątkowe informacje jak będą wyglądały nowe zakłady np:
1) Białystok , Lublin , Małaszewicze
2) Katowice , Gliwice , Czechowice Dziedz. , Jaworzno Szcz.
3) Tarnowskie Góry , Łazy , Częstochowa , Kluczbork
A jak wygląda podział innych zakładów , na pewno ktoś wie , więc niech napisze i ożywi to forum bo ostatnio zrobiło się tu bardzo spokojnie , a tak było ciekawie i to forum żyło po opublikowaniu "Strategi PKP Cargo"

Miłej niedzieli życzę !
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wrocławiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2008

PostWysłany: 05-10-2008, 22:26   Prezentacja sytuacji w PKP Cargo Odpowiedz z cytatem

Widziałem tą reorganizację spółki "Cargo". Zarząd tak zabezpieczył materiały przekazane związkom, że nie sposób tego upubliczniać. Może dlatego nikt tego nie chce ujawnić z powodu napisania na pierwszej kartce "Tajemnica Spółki". Szanowni internauci, jeżeli tylko propozycja zostanie zaakceptowana przez Rade Nadzorczą i Związki wszystko będzie wiadome.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 05-10-2008, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Dojona latami przez całą Grupę PKP spółka PKP Cargo została już prawie wydojona do cna! Ale to jeszcze nic. Znacznie poważniejszym problemem są spółki prywatne, które doiły, doją i jeszcze długo doić będą PKP Cargo i to za wiedzą i przyzwoleniem, a nawet przy współudziale zarządu spółki.

Winę za taki stan rzeczy ponosi przede wszystkim prezes Wach - przewodniczący rady nadzorczej PKP Cargo. To on przez ostatnie lat żył w przeświadczeniu, że Cargo to kura znosząca złote jaja i że pieniądze są i zawsze będą. Teraz się okazało, że niekoniecznie! Dodatkowo prezes Wach zrobił z PKP Cargo zsyp wszelakich spadów po PiS-ie, które z innych spółek wywalili.

Prezes Wojciech Balczun - po przejęciu władzy przez PiS bardzo ochoczo zamienił biuro promocji w PKO BP S.A. na fotel przewodniczącego rady nadzorczej PKP S.A. Równie ochoczo wskoczył na fotel prezesa zarządu PKP Cargo po wygranych przez PO wyborach. Fachowiec z niego żaden, bo wcześniej z koleją nie miał nic wspólnego. Podobnie jak nic wspólnego nie miał z logistyką, transportem itp. W rzeczywistości to nie on rządzi całą "Grupą" PKP Cargo, lecz Remigiusz Adamiak - prezes spółki Trade Trans. Adamiak (postać niezwykle ciekawa i tajemnicza) to temat na oddzielną dyskusję i do niego na pewno powrócę!

Wiceprezes Witold Bawor - całe życie w Cargo, wcześniej jako zastępca dyrektora CM Katowice. Jest on "prezentem" ministra Polaczka (PiS) dla Henryka Grymla - szefa kolejarskiej "Solidarności". Grymel, cóż za zbieg okoliczności, też jest z CM Katowice.

Wiceprezes Zbigniew Janicki - kiedyś wiceprezes Cargospedu (wtedy jeszcze spółka zależna PKP SA). Janicki ma jedną "zaletę" - nigdy nie sprzeciwi się Wachowi, choćby ten wyskoczył nawet z najgłupszym pomysłem.

Kadra kierownicza PKP Cargo to temat rzeka, do którego niebawem powrócę...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 05-10-2008, 23:53    Odpowiedz z cytatem

Zielona Góra: Kolejarze pójdą pod Poznań, boją się o pracę

Pracownicy zakładów przewozów towarowych w Zielonej Górze i Czerwieńsku obawiają się połączenia z zakładami w Poznaniu. - To są plany, ale wolimy dmuchać na zimne. Boimy się o pracę - mówią związkowcy.

Na terenie Polski działają dziś 42 zakłady przewozu towarowego i zakłady taboru, które podlegają pod PKP Cargo. Zarząd przedsiębiorstwa ma w planach restrukturyzację zakładów.

To na razie projekt, ale wstępnie wiadomo, że miałoby zostać jedynie około 17 zakładów. - W większości regionów w kraju będzie prawdopodobnie tak, że dwa-trzy zakłady będą się łączyć w jeden. U nas naturalne byłoby połączenie Czerwieńska z Zieloną Górą. Tymczasem okazuje się, że plany są inne - mówi Lech Przygodziński, przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Kolei w Zakładzie Przewozów Towarowych w Zielonej Górze.

Z planów PKP Cargo wynika, że lubuskie zakłady miałyby tworzyć jeden razem z zakładami w Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie i dwoma w Poznaniu. Byłoby to największe przedsiębiorstwo w kraju. Lubuscy kolejarze mówią wprost: "Nasz region zostanie zmarginalizowany na mapie transportu kolejowego". - Na razie słyszymy zapewnienia, że zwolnień nie będzie. Jednak jeśli dostaniemy propozycję pracy w Poznaniu, dojazd do pracy będzie dla nas niemożliwy. Wielu pracowników mieszka w okolicach Zielonej Góry. Do Poznania mają ponad 140 km. Ludzie nie zostaną zwolnieni, ale sami się wykruszą - tłumaczy Przygodziński.

Dziś w zakładzie w Czerwieńsku pracuje 870 osób, w Zielonej Górze - 520. Większość ma przynajmniej 20-letni staż pracy. Związkowcy napisali alarmujący list do lubuskich parlamentarzystów. - Jest to decyzja typowo polityczna. Poznańskie zakłady są nawet mniejsze niż lubuskie i wykonują dla spółki Cargo znacznie niższą pracę przewozową - czytamy w liście.

Parlamentarzyści zapowiedzieli, że poprą lubuskich pracowników Cargo. - Na razie umówiłam związkowców z prezesem PKP Cargo i ministrem infrastruktury Cezarym Grabarczykiem. Wielkopolska ma duży apetyt na lubuski transport kolejowy, co przyniesie jej lepsze wyniki. Rozumiem, że restrukturyzacja jest konieczna, Wielkopolanie na pewno nie będą dbali o interesy naszego regionu. O Cargo na naszym terenie powinniśmy przecież decydować sami - mówi Bożenna Bukiewicz, posłanka PO.

Jan Kochanowski, poseł SLD. - Myślę, że sytuacja może jednak dotyczyć też innych regionów. Jak poznamy dokładny plan restrukturyzacji, będziemy działać, żeby zablokować niekorzystne zmiany dla naszego regionu - mówi Kochanowski.

Co na to PKP Cargo? Jak przekonuje Ryszard Wnukowski, rzecznik prasowy spółki, organizacja zakładów nie ulegała zmianie praktycznie od 1999 r. Utworzenie nowych zakładów na bazie już istniejących pozwoli lepiej wykorzystać tabor. - Przy ustalaniu zakresu terytorialnego nowych zakładów brano pod uwagę m.in. wielkość ładunków, liczbę pociągów i rejony ciążenia ładunków, lokalizację kluczowych klientów, możliwości rozwoju przewozów w danym rejonie - mówi Wnukowski. Dodaje, że połączenie zakładów w Zielonej Górze i Czerwieńsku w jeden będzie nieopłacalne. Według PKP Cargo, oba zakłady mają za mało klientów. - Nie ma też już konieczności utrzymywania taboru na trasie pociągów w ruchu międzynarodowym między Polską a Niemcami - tłumaczy Wnukowski.

PKP Cargo zakłada, że zmiany wejdą w życie od przyszłego roku.

Źródło: Gazeta Wyborcza

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

cargowiec Płeć:Kobieta
Nowy


Dołączyła: 06 Paź 2008

PostWysłany: 06-10-2008, 10:03    Odpowiedz z cytatem

czy kolegę Wrocławiak mozna prosić o przedstawienie zakładów na południu Polski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejarka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Paź 2008

PostWysłany: 06-10-2008, 14:20    Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem tu nowa i na kolei zresztą też. Pracuję w Zielonej Górze i niepokoi mnie fakt połączenia zakładu z Poznaniem. Czy ktoś może udzielic w końcu jakiś rzetelnych informacji??? W naszym zakłądzie nikt nic oficjalnie nie mówi, to co słychać to plotki i nei wiadomo, czy tak naprawdę można w nie wierzyć. Nie wiadomo, czy szukać sobie już pracę gdzieś czy czekać na grupowe zwolnienia. Nie wiadomo nic...

_________________
Radość i miłość są tymi uczuciami, które dzieląc tak naprawdę mnożymy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wrocławiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2008

PostWysłany: 06-10-2008, 15:24   Prezentacja sytuacji w PKP Cargo Odpowiedz z cytatem

W nowej strategii spółki "Cargo" Zakład Zielona Góra nie istnieje. Część terytorium przechodzi do Poznania, a część pod Wrocław.Nie ma co panikować z nową pracą. Niech martwią się dyrektorzy CZ, CM i naczelnicy działów, gdzie oni będą pracować!
cargowiec - na ostatnim spotkaniu każdy związek PUZP otrzymał materiały "Tajemnica Spółki" Cargo. Po prostu trzeba się przejść do swojego związku i zapytać o propozycję reorganizacji spółki Cargo.
Jak podaje "Rynek Kolejowy" już związki nie zgadzają się na łączenie zakładów. Pierwsi już się odezwali - Śląsk. Poczekajmy na rozwój sytuacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-10-2008, 15:30    Odpowiedz z cytatem

O swoje stołki martwi się przede wszystkim biurokracja zakładów przeznaczonych do likwidacji. Stanowisk liniowych raczej nie ubędzie, bo pociągi towarowe jak jeżdżą tak jeździć będą.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-10-2008, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Protest Związków Zawodowych PKP

Związki zawodowe działające w śląskich Zakładach Przewozów Towarowych i Zakładach Taboru z zaniepokojeniem i oburzeniem przyjęły informację o planowanym utworzeniu tylko trzech zakładów na ternie Śląska w ramach przygotowywanej restrukturyzacji PKP Cargo SA. W związku z powyższym powołano komitet protestacyjny.

Treść oświadczenia:

"Katowice, dnia 03. 10.2008 r.

Pan
Cezary GRABARCZYK
Minister Infrastruktury RP

Pan
Juliusz ENGELHARDT
Podsekretarz Stanu
w Ministerstwie Infrastruktury

Pan
Zbigniew RYNASIEWICZ
Przewodniczący Komisji Infrastruktury Sejmu RP

Pan
Andrzej WACH
Prezes PKP SA
Przewodniczący Rady Nadzorczej
PKP CARGO SA

Wojciech BALCZUN
Prezes PKP CARGO SA

Henryk GRYMEL
Przewodniczący SK NSZZ Solidarność

Stanisław STOLORZ
Przewodniczący Federacji
ZZP PKP

Leszek MIĘTEK
Prezydent Związku Zawodowego
Maszynistów Kolejowych w Polsce

Józef SMÓLSKI
Przewodniczący Federacji Związku
Zawodowego Maszynistów

Waldemar ZIOBRO
Przewodniczący Związku Zawodowego
Pracowników Warsztatowych PKP

Janusz MINCEWICZ
Przewodniczący Związku Zawodowego
Administracji PKP

Szanowny Panie
Związki zawodowe działające w śląskich Zakładach Przewozów Towarowych i Zakładach Taboru z zaniepokojeniem i oburzeniem przyjęły informację o planowanym utworzeniu tylko 3 zakładów na ternie Śląska w ramach przygotowywanej restrukturyzacji PKP CARGO SA. Zdecydowanie protestujemy przeciwko takim działaniom i żądamy pozostawienia zakładów w obecnym stanie organizacyjnym.

Uzasadnienie

Śląsk i Zagłębie od lat jest tym regionem, w którym koncentruje się kolejowa praca przewozowa. Tutaj jest i jeszcze długo będzie, ładunek masowy przewożony koleją: węgiel, koks, ruda, stal. To w tym regionie mieszka prawie 5 mln ludzi i koncentruje się polski przemysł, który jest głównym klientem PKP CARGO SA. To również dlatego swoje siedziby na Śląsku zlokalizowali najwięksi prywatni kolejowi przewoźnicy towarowi.

Na Śląsku i w Zagłębiu są największe kopalnie węgla kamiennego, który jest naszym głównym ładunkiem (40% udziału) i jeszcze długo nim pozostanie oraz huty, wraz z największą na terenie Polski dawną Hutą Katowice. Rudy żelaza i wyroby stalowe to drugi po – węglu kamiennym – nasz ładunek. Na Śląsku są najwięksi klienci PKP CARGO S.A. Katowicki Holding Węglowy, Jastrzębska Spółka Węglowa, Węglokoks i Mittal Steel. Olbrzymi potencjał tego regionu doceniły największe firmy logistyczne, które masowo inwestują w magazyny składowe i centra logistyczne, uznając miejscowy rynek za bardzo perspektywiczny i rozwojowy. Nie mamy pojęcia dlaczego Zarząd i Rada Nadzorcza PKP CARGO SA postępują zupełnie odwrotnie.

Aglomeracja Śląska jest wielkim placem budowy dróg. Przez najbliższe lata będzie prowadzona budowa śląskiego odcinka A1 Gliwice Sośnica - Chałupki. Już od przyszłego roku trzeba tam będzie dowieźć koleją kilkadziesiąt milionów ton kruszyw, nie tylko na budowę autostrady A1, ale także dróg dojazdowych i obwodnic. Świetnie rozwija się jeden z dwóch terminali kolejowych w Gliwicach Sośnicy, w którym praca przewozowa wzrosła w tym roku o ponad 50% !!! Bardzo dobrze funkcjonuje Śląskie Centrum Logistyki w Gliwicach, na terenie którego znajduje się jeden z nielicznych w Polsce portów rzecznych, do którego koleją przewozi się kilka mln ton ładunków. W Tarnowskich Górach jest największa w Europie stacja rozrządowa: brama wyjazdowa Śląska na centralną i północną Polskę. I wreszcie w Sławkowie powstaje Euroterminal, a swój bieg kończy LHS, bardzo rozwojowa linia szerokotorowa łącząca Europę z Dalekim Wschodem. To na Śląsku są fabryki Opla i Fiata, jedne z największych w Europie, klienci PKP CARGO SA. I wreszcie najważniejszy argument - cztery śląskie zakłady przewozów towarowych przewożą rocznie ponad 88 mln ton ładunków. Stanowi to 60% wszystkich ładunków przewożonych przez PKP CARGO SA.

W świetle przedstawionych faktów, nie znajdujemy żadnych merytorycznych podstaw, by zmniejszać ilość zakładów, bowiem w tym regionie, jak nigdzie indziej w Polsce, jest komasacja ładunków i klientów z masowym „pociągowym” ładunkiem. Likwidacja jednego ze śląskich zakładów jest – w naszej ocenie - działaniem na szkodę PKP CARGO SA. Spowoduje to pogorszenie obsługi klienta, najważniejszego podmiotu w spółce, a na konkurencyjnym polskim rynku, klient powinien być obsłużony szybko i bardzo dobrze. Likwidacja i powiększenie zakładów wcale temu nie będzie służyć. O tym czy dany zakład ma funkcjonować, powinny decydować wyniki przewozowe i ekonomiczne, a nie działania administracyjne. Jeżeli jest inaczej to odpowiedzialność za to ponosi Zarząd i Rada Nadzorcza PKP CARGO SA, autorzy złych i szkodliwych dla spółki projektów.

Komitet Protestacyjny

W celu obrony wszystkich śląskich zakładów, niżej podpisane zakładowe związki zawodowe, powołują komitet protestacyjny, który zaprasza do Katowic do dnia 15 października 2008 r. Pana Wojciecha Balczuna, Prezesa PKP CARGO S.A. na rozmowy negocjacyjne. Jeżeli Pan Prezes nie rozpocznie rozmów w tym terminie, Komitet Protestacyjny podejmie działania przewidziane prawem, ze strajkiem włącznie.

Komitet protestacyjny:

Przewodniczący:
Jerzy Sośnierz – NSZZ Solidarność
ul. Kolejarzy 22, 43 – 602 Jaworzno
tel/fax 032 710 75 92
kom. 504 26 32 05

Wiceprzewodniczący:
Stanisław DYBICH
Andrzej KONIECZNY
Stefan PANEK
Bogusław WALICA
Leszek SZADKOWSKI

Sekretarz
Danuta NOWAK
ul. Kolejarzy 22 , 42 -602 Jaworzno
Kom. 663 291 541

Członkowie: wg załączonej listy obecności"

źródło: ZZA PKP / RK

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zyrafa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Stargard [Zbk/Szn]

PostWysłany: 06-10-2008, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Widzę, że związki jak zwykle walczą o posady dla dyrektorów - vide Zielona Góra i Śląsk.

A może Zarząd PKP Cargo ujawni na swojej stronie internetowej jakie zakłady mają zostać po restrukturyzacji, aby doły kolejarskie poznały fakty z pierwszej ręki, a nie tylko z plotek i półsłówek działaczy związkowych. Może przedstawić to też na tym forum, wówczas na pewno ta informacja dotrze do wszystkich zainteresowanych.

_________________
Dyskusja polega na wymianie poglądów nie epitetów
Galeria autorska http://www.zbaszynek.stargardcom.pl zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Kolejarz cargo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Paź 2008

PostWysłany: 06-10-2008, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Na dzień dzisiejszy trwają rozmowy co do zakładów na sląsku. Pierwsze przesłanki juz są który sie utrzyma jako głowny zakład przewozów towarowych wraz z zakladami taboru. Sytuacja nie jest zła na dzien dzisiejszy. Co do zwolnien w cargo to zostaly racjonalnie wstrzymane, a zmiejszenie ilości pracowników odebędzie sie na innych zasadach.
A co do posady dyrektorów to wiadomo ze walczą związki, rada nadzorcza. Wkońcu wiedzą kto co prezentuje, w jakim stopniu jest zaawansowany swoją praca i efektami.
A zarzad PKP Cargo negocjuje i wdraża nowe pomysły wraz z innymi

_________________
Kolejarz Cargo człowiek koleji, przyjaciel starconego roku w PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejarka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Paź 2008

PostWysłany: 08-10-2008, 14:07    Odpowiedz z cytatem

Dzisja nasz dyrektor ogłosił (pisemnie przez komórkę gospodarczo-administracyjną), że jutro przyjedzie pełnomocnik pan Ireneusz Wasilewski z Poznania w sprawie tworzenia Wielkopolskiego Zakładu... Jutro się okaże co i jak, a chodzą słuchy, że jeszcze nie zapadła klamka, więc już nie wiadomo totalnie nic...

_________________
Radość i miłość są tymi uczuciami, które dzieląc tak naprawdę mnożymy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kostek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2008

PostWysłany: 08-10-2008, 14:20   nowe zakłady PKP CARGO Odpowiedz z cytatem

jak dochodzą wieśći, siedziby nowych zakładów będą w dużych ośrodkach miejskich mimo że połozone w nich zakłady były male o małych przewozach lub przeładunkach. No cóż duzy może więcej, mając więcej (p)osłów tudzież innych wpływowoych polityków huknie się góry na prezesa CARGO że zakłady maja być tu i basta. To nic ze nie ma na to merytorycznego uzasadnienia, że powstanie zament. A przecież siedziby zakładów miały byc przy głównych węzłach w zakładach gdzie były duże przewozy i przeładunki gdzie jest większość pracowników. Jeśli trzymać sie tej zasady że siedziby maja być w duzym mieście, wiec najlepiej zrobic jedną w Warszawie, ale przy tych zmianach szybciej powstaną w Berlinie i w Moskwie ( to naprawde duuuże miasta Śmiech i chyba o to chodzi bo obecna pozal się boże reforma doprowadzi do rozwałki PKP CARGO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 08-10-2008, 15:09    Odpowiedz z cytatem

Świętokrzyskie zakładowe organizacje związkowe działające na terenie PKP Kielce powołały komitet protestacyjno-strajkowy.

W związku z obroną i ochroną miejsc pracy pracownicy PKP sprzeciwiają się wprowadzeniu „Kierunków działań w zakresie restrukturyzacji Zakładów Spółki PKP CARGO SA” w zaproponowanej przez Zarząd PKP CARGO SA wersji.

„Zarząd skupił się głównie na restrukturyzacji zakładów spółki, która w konsekwencji doprowadzi do utraty miejsc pracy w zakładach” - twierdzą kolejarze w liście przesłanym między innymi do ministra infrastruktury, posłów i mediów.

Akcja protestacyjna na razie nie jest planowana

Źródło: Echo dnia

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rojber Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2008

PostWysłany: 08-10-2008, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Mam przed sobą mapkę obszarów działania nowych zakładów CT , wierzcie Mi , nikt trzeźwy ani zdrowo myślący takich bzdur nie byłby w stanie wymyślić , z wykreślenia granic nowo powstałych zakładów widać rękę dużych organizacji związkowych , te protesty w Lubuskim , na Śląsku i teraz się szykują w Świętokrzyskim to zaczynają się burzyć Organizacje Związkowe Zakładowe bo czują się oszukane i tu maja rację , bo siedziby zakładów miały być przy głównych węzłach w zakładach gdzie były duże przewozy i przeładunki gdzie jest zaplecze warsztatowe większość pracowników , weźmy na przykład Katowice tam ma być dyrekcja zakładu Śląskiego , a przecież tam już nic nie ma , ani Zakładu Taboru , bo zaplecze warsztatowe oddali IC , Zakładu Przewozów Towarowych nigdy nie było , to jest skandal co centrale związkowe i zarząd PKP Cargo wyrabia nie licząc się z opinią społeczną , JAKIEŚ TAJNE PRZEZ POUFNE , TAJEMNICE , Sad a to przecież chodzi o być albo nie być pracowników , wszystko poza plecami tych biednych ludzi , A NIE WIEDZA RODZI STRACH , nie mam na myśli ludzi z administracji oni zawsze sobie dadzą radę , ale nich centrale związkowe i zarząd PKP Cargo na piśmie zagwarantują że dyrekcje zakładów będą tam gdzie są odpowiednie zaplecza warsztatowe gdzie są odpowiednie przeładunki i przewozy i przede wszystkim duże węzły kolejowe .
Ale choćby centrale związków zawodowych i zarząd PKP Cargo się pod tym podpisały czy można im wierzyć ?
Według mnie nie , bo już nie raz zostaliśmy oszukani i to przez " najbliższych kolegów"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 78 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 76, 77, 78  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl