Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Niemcy i Dania z FIP
Autor Wiadomość

Rogerson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2009

PostWysłany: 11-03-2009, 10:33   Niemcy i Dania z FIP Odpowiedz z cytatem

Witam,

To mój pierwszy post, więc proszę nie linczować - jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o temat FIP, niby zapoznałem się z informacjami na ten temat dość obszernie, zarówno na stronie poświeconej FIP, jak i przejrzałem forum, ale będzie to mój pierwszy wyjazd z biletem FIP i mam mimo wszystko parę wątpliwości i pytań, bym potem na głupka nie wyszedł, mimo że znam niemiecki i dałoby się bez problemu dogadać Wink

Swoją podróż zacznę w Niemczech, dokładniej w Berlinie - pierwsze połączenie to ICE do Lübeck z przesiadką w Hamburgu - rozumiem, że po prostu przed wejściem do pociągu należy wypisać kupon z datą itp i aż do Lubecki dojadą sobie bez żadnego problemu?

Następnie w Lübeck przerzucam się na pociąg do Kopenhagi i tutaj pytanie - do granicy zapewne nadal jadę na kuponie wypisanym pod niemieckie linie, ale pewnie powinienem mieć już wypisany drugi kupon przeznaczony pod koleje duńskie?

Powrót podobną trasą i moje pytanie - kupon wypisany powiedzmy 13 czerwca (bo wtedy właśnie jadę), jest ważny do 24:00 dnia następnego (14 czerwca). Ja będe właśnie wracał dzień później i czy z Kopenhagi wracam na tym samym kuponie który był użyty w tą stroną? I podobnie w Niemczech, czy do północy 14 czerwca mogę się poruszać na jednym kuponie wypisanym dzień wcześniej?

Liczę na pomoc, pozdrawiam!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 11-03-2009, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Cytat: