Wszystko ładnie i pięknie, ale jak to możliwe, że osoba odpowiedzialna za finanse w PKP Cargo, która MUSIAŁA wiedzieć o machlojkach z Antrą (chodzi o 100 milionów zł) nadal grzeje stołek w PKP Cargo (Cichoń jest tylko odsunięty ale nie zwolniony!), a jego kolesie mydlą wszystkim oczy?
Kontrola wewnętrzna z PKP SA oczywiście niczego nie stwierdzi, bo ręka rękę myje. Banda kolesi - prezesów i działaczy związkowych nie da sobie zrobić krzywdy. Gdyby nie media to afera wogóle nie ujrzałaby światła dziennego, a Antra nadal byłaby tuczona z kasy PKP Cargo.
Propagandowe kolejowe gazetki jak "Kurier PKP" czy "Wolna Droga" nigdy nie napiszą całej prawdy lub wogóle nawet nic nie wspomną o aferach w PKP.
Na nieszczęście prezesów i związkowców z PKP mamy niezależną prasę i TV oraz Internet gdzie mogą funkcjonować niezależne od betonu PKP media jak np. nasze forum dyskusyjne.
Propagandowe kolejowe gazetki jak "Kurier PKP" czy "Wolna Droga" nigdy nie napiszą całej prawdy lub wogóle nawet nic nie wspomną o aferach w PKP.
a ten dalej swoje
Bardzo chciałbym wiedzieć, która to prasa i TV na naszym medialnym rynku jest niezależna?
Co do Internetu to się zgadzam. Niestety, w swej internetowej niezależności autorzy niektórych tekstów często przekraczają granicę: kultury, dobrego smaku, przyzwoitości...itd.
To nie zarzuty z mojej strony do kogokolwiek na PRForum. Tym razem to uogólnienie ale także stwierdzenie faktu. Przykładów nie podam, każdy sam może w sieci poszukać.
Co do Internetu to się zgadzam. Niestety, w swej internetowej niezależności autorzy niektórych tekstów często przekraczają granicę: kultury, dobrego smaku, przyzwoitości...itd.
Przynajmniej ci autorzy nie okradają PKP, nie kombinują na związkowych posadkach, nie kręcą prywatnych interesów na kolejowym majątku jak m.in. Kogut itd. Przykłady można mnożyć.
To tylko kwestia czasu gdy światło dzienne ujrzą inne przekręty związkowców kolejowej Solidarności i powiązanych z nimi członków zarządów spółek PKP i prywatnych firm pasożytujących na PKP. Powolutku, małymi kroczkami, ale stopniowo wszystko wyjdzie...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Pirat napisał/a:
Co do Internetu to się zgadzam. Niestety, w swej internetowej niezależności autorzy niektórych tekstów często przekraczają granicę: kultury, dobrego smaku, przyzwoitości...itd.
Przynajmniej ci autorzy nie okradają PKP
...Co do Internetu...itd - to ja napisałem nie Ty
A poważnie. Piracie, to dość pokrętne myślenie "przyjamniej nie kradną". Lepiej gdyby oprócz tego, że nie kradną, potafili jeszcze działać skutecznie ale kulturalnie.
Jednak przyznaję, że jakaś racja w tym jest. Wielu pewnie woli być obrażanych niż okradanych.
Cytat:
Powolutku, małymi kroczkami, ale stopniowo wszystko wyjdzie...
...l ja tak sądzę. Oby szybciej niż później.
Pozdrawiam
Alwis
PS
Odnoszę wrażenie, iż daleko odszedłem od tematu "afera szynowa" więc na tym poprzestanę.
Al
Jak firma taka jak Cargo ma sie utrzymac na rynku jak wszyscy wyprowadzają z niej tylko kase i traktują jak dojną krowe!Znowu rozejdzie sie po kościach i bedzie cacy
thomas, nie rozejdzie się po kościach. Ekipa PR Forum będzie cały czas piłować ten temat, do skutku. I tak będzie z każdą aferą w PKP!
Tak samo nie odpuścimy przekrętów w PKP PR >> klik i w PKP Energetyce >> klik
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Może nie sprowadzajmy całej afery ogólnie do związkowców tylko trzymajmy się faktów. Złodzieje, aferzyści i kombinatorzy są wszędzie, w każdej opcji politycznej, w każdym związku zawodowym i być może we wszystkich spółkach PKP.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Jeżeli nie byłoby afer to nie mielibyśmy o czym pisać na forum, więc w tym jeden plus tych afer.
Oczywiście stwierdzenie ironiczne, nie cieszę się z takich afer, a coraz większa ich liczba sprawia, że mam ogromną niechęć do wszelkich spółek PKP, a także do różnorodnych spółek Skarbu Państwa...
_________________ Pozdrawiam z Jastrzębia Zdroju, więcej informacji:
[quote:f1a10655f0="WIKIPEDIA"]Jastrzębie jest największym miastem w Polsce nie posiadającym kolei pasażerskiej.[/quote]
Jeżeli nie byłoby afer to nie mielibyśmy o czym pisać na forum, więc w tym jeden plus tych afer.
Jakby nie patrzeć to ostatnio PR Forum żyje dzięki tym aferom w PKP.
Niestety odbija się to na opinii o całej kadrze zarządzającej spółkami PKP, ale przecież nie można generalizować i mówić, że wszyscy oni to beton, złodzieje i aferzyści. Uczestniczę w naradach Administracji PR Forum i stąd wiem, że w centralach kolejowych spółek pracują ludzie uczciwi i oddani swojej pracy, którzy już mają dość tego złodziejstwa swoich kolegów czy współpracowników i piszą o tym do PR Forum, bo czują się bezradni i przede wszystkim nie chcą się wychylać. Potem część tych "rewelacji" możecie przeczytać na PR Forum...
Propagandowe kolejowe gazetki jak "Kurier PKP" czy "Wolna Droga" nigdy nie napiszą całej prawdy lub wogóle nawet nic nie wspomną o aferach w PKP.
a ten dalej swoje
A pisza?
Cytat:
Bardzo chciałbym wiedzieć, która to prasa i TV na naszym medialnym rynku jest niezależna?
Zadna.
Cytat:
Niestety, w swej internetowej niezależności autorzy niektórych tekstów często przekraczają granicę: kultury, dobrego smaku, przyzwoitości...itd.
No, szczegolnie WD jest okazem dobrego smaku, kultury itd. Polecam sobie przypomniec np. artykul Lisowskiego o Jacku Przesludze. Szczyt przyzwoitosci !!!!
WD niczym sie nie rozni od innych gazet, ani na plus, ani na minus. Niemniej jednak WD zwiazana jest z kogutopodobnymi, ktorzy od lat mieszaja w kolejowym kotle. Kogutopodobni sie dobrze ustawiaja, a kolej zdycha. Ot i tyle.
Niemniej jednak WD zwiazana jest z kogutopodobnymi, ktorzy od lat mieszaja w kolejowym kotle. Kogutopodobni sie dobrze ustawiaja, a kolej zdycha. Ot i tyle.
Święte słowa!!! Na ten temat mogłabym napisać kilkustronicowy referat.
Może zacznę pisać bloga...
No i dochodzimy do sedna. Dwóch było członków zarządu, którzy podpisywali faktury z Antrą. Jeden Władysław Krasuski został już zwolniony, bo był bardzo niedobry i działał na szkodę Cargo. Drugi Stanisław Cichoń był bardzo dobry i nie wiedział, co czyni. Oczywiście został. Skąd rządzące pisuary wiedzą, że on tak w zupełnej niewiedzy podpisywał faktury? Bo swojego czasu był działaczem „Solidarności” i AWS! Dlaczego minister transportu Jerzy Polaczek nie wywalił go na zbity ryj jak innych?
– Miał rekomendację od kilku osób z mojego obozu politycznego – stwierdził minister Polaczek. Nieoficjalnie wszyscy mówią, że osobiście wstawiał się za nim Krzysztof Tchórzewski,
wiceszef klubu parlamentarnego PiS.
No tak, chyba nie wszyscy wiedzą, że poseł Tchórzewski, który osobiście wstawiał się za Cichoniem to były kolejarz. Ale po kolei...
http://www.sejm.gov.pl/jpg/posel5/386.jpg
W latach 1974-1990 Tchórzewski pracował w Oddziale Zasilania Elektroenergetycznego PKP - Siedlce (na stanowiskach elektromontera, kontrolera i naczelnika oddziału). W rządzie Jerzego Buzka (1997-2001) pełnił funkcję sekretarza stanu w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej. Następnie pracował w przedsiębiorstwie PKP Energetyka sp. z o. o. jako członek zarządu i dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych.
Tak więc poseł Tchórzewski to nie tylko dobry kolega Cichonia z "Solidarności", ale i z kierownictwa PKP. Obaj zajmowali identyczne stanowiska w zarządach kolejowych spółek - Tchórzewski w PKP Energetyce, zaś Cichoń w PKP Cargo.
Rozmawiamy o tym między sobą w pracy. Kolega, który działa w Solidarności PKP powiedział, że za Cichoniem stoją wysoko postawieni ludzie i g... mu zrobią za tę aferę z szynami. Poza tym oni (w domyśle Solidarność PKP) mają teraz swoje 5 minut, bo rządzi PiS popierany przez Solidarność PKP i muszą to maksymalnie wykorzystać. I tak to się kręci!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum