Próba uciszenia forum internetowego (czyli de facto medium elektronicznego) jest rzeczą skandaliczną i wprost nie do pomyślenia w praworządnym i demokratycznym państwie! Łapanie nicków?
Mamy już dość nieustającej inwigilacji naszego forum przez służby na zlecenie uPOlitycznionego zarządu PKP SA. Jeszcze w tym miesiącu stosowne oświadczenie administracji forum dla mediów w tej sprawie wraz z chronologią wydarzeń!
Proponuję zainteresować sprawę prokuraturę. Przez działania organów publicznych dochodzi do ograniczenia konstytucyjnie chronionej swobody wypowiedzi.
Panu Prześludze zyczę powodzenia. Szkoda jednak, ze ta jego firma marketingowa jakoś nie wypaliła, że musiał wrócić na państwowe. Do czego to władze PKP zmusza konkurencja ze strony PR-ów? Z Prześlugą musieli się pojednać .
Pomysł chybiony, bo prokuratura też nas gnębi. Jednak najbardziej przegina policja, o czym wkrótce w specjalnym oświadczeniu administracji forum dla mediów.
Panu Prześludze zyczę powodzenia. Szkoda jednak, ze ta jego firma marketingowa jakoś nie wypaliła, że musiał wrócić na państwowe
No cóż może nie miał wystarczających umiejętności aby sprostać w sytuacji wolnego rynku. Niewiele trzeba umieć aby kierować firmą będącą monopolistą wybierającą (przejmującą) dla siebie najlepsze rodzynki. W razie błędów hojny właściciel - skarb państwa = podatnik zapłaci za to. Z powodu wyrządzonej szkody firmie prezesowi państwówki przecież włos z głowy nie spadnie. Może jedynie spaść on ze stołka tylko wtedy jeśli sytuacja polityczna w kraju zmieni się.
Mimo wszysto ja też życzę powodzenia. Kolejarze życzyliby sobie aby JP wrócił na stanowisko prezesa PKP IC i rozpędził to całe obłudne amoralne towarzystwo warsewiczowskie. Prezes Celiński jak można się domyslać jest "bezjajeczny". Pozostawił nietykalnych wszystkich zapyziałych żołnierzyków Warsewicza.
Ps. Złe wieści nadchodzą z PKP Intercity - ludzie "z zaciągu" Warsewicza zbudowali sobie w IC państwo w państwie. Żadne reformy organizacyjne ich nie ruszają. Wobec tego warto na tą okoliczność uruchomić pana Jacka P
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-12-2009, 22:14
Jak już tak sobie rozmawiamy o Jacku Prześludze, to patrzcie co znalazłem w internecie: CLICK.
Prześluga to PR, ale tylko własnej osoby. To wychodzi mu świetnie . Efektów jego zmian na PKP IC półki co jakoś nie widzę. W staraciu z IR nawet kolorowe bilety szybko polegną. Sztandarowa promocja LM <26 jak wiemy zostanie już wkrótce wycofana, chociaż @mk 1992, Ty to byś na niej lata mógł jeździć.
A teraz Prześluga zajmie się dworcami. Pewnie przybędzie na nich trochę fast foodów .
@Victoria, o wszelkich nieprawidłowościach należy informować prokuratora bezpośrednio przełożonego, lub Prokuratora Generalnego. Dobrym pomysłem jest też zainteresowanie sprawą Rzecznika Praw Obywatelskich. Jakieś kroki trzeba podjąć. Podobne problemy mają internauci krytykujący prezydenta Szczecina, tamta sprawa bedzie precedensowa. O dziwo ich dane zostały ujawnione, tutaj prokuratura zgodziła się z wnioskiem prezdenta i obecnie postępowanie jest w toku.
Czy będzie Prześluga czy nie to i tak na naszych dworcach będzie nadal panował smród i bród. O remoncie dworców mówi się od lat , można by tu przytoczyć wiele artykułów prasowych ale wszytko na tych artykułach się kończy.
JP sprzedał udziały w swoich spółkach (sam o tym pisał na forum RK), które prosperowały znakomicie.
Wiem, że niektórym w palniku się nie mieści, że można "rzucić" biznes, aby znów spróbować zrobić coś dla ludzi i kolei - coś co jest mega wyzwaniem na długie lata (dworce i KDP). Są jeszcze tacy ludzie na tym świecie, dla których właśnie "beznadziejne" wyzwania stają się celem i sensem życiowej drogi.
O ile go znam - na pewno wniesie coś do reorganizacji w zastałych nieruchomych biurwicznych "Nieruchomościach" dworcowych. Ma być nowa spółka (tylko proszę bez ryku, że kolejna), która będzie działać na innych zasadach.
Znaczy na zasadach proponowanych przez Prześlugę - bo ma ponoć wolną rękę od MI. Jeśli jej nie będzie miał i politycy rzucą mu ponownie polityczne kłody pod nogi, to odejdzie - jak poprzednio, kiedy do zarządu IC wsadzono blokującego zarząd i jego decyzje Warsewicza (m.in. straszeniem kolejarzy z zarządu, którzy głosowali jak chciał W., czyli zawsze na "nie" wobec pomysłów JP).
I nie od razu, nie od razu. 5 lat to odpowiedni czas na pierwsze znaczące efekty i nie wszystkie dworce zaraz zakwitną, bo zaległości są 40-50 letnie, albo lepiej (oprócz tych zmodernizowanych).
_________________ Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
JP sprzedał udziały w swoich spółkach (sam o tym pisał na forum RK), które prosperowały znakomicie.
Czy posiadanie udziałów w spółkach i zasiadanie w ich zarządach, gdy jest się wiceprezesem PKP S.A., jest zabronione? - Nie, nie jest nawet zabronione, gdy jest się prezesem PKP S.A. Niedopuszczalne byłoby uczestniczenie tych spółek w przetargach organizowanych przez PKP S.A. i spółki zależne oraz prowadzenie działalności konkurencyjnej. Ale to tylko teoria, bo drogą sprzedaży udziałów - fikcyjnej, czy prawdziwej - można podejrzenia od siebie oddalić. Wspaniałym tego przykładem jest minister Grad. Polskie prawo dopuszcza zatrudnianie na stanowisku prezesa i wiceprezesa UTK facetów związanych umowami o pracę ze spółkami kolejowymi, wobec których decyzje regulator rynku wydaje. Wystarczy wziąć urlop bezpłatny, bo po zakończeniu kadencji lub przy zmianie politycznego układu trzeba gdzieś pracować. Tu jednak Komisja Europejska ma zastrzeżenia. Tacy nieżyciowi ci Europejczycy.
Ps.
KRS jeszcze nie odnotował sprzedaży udziałów w spółkach: Locomotiva i Look At przez pana Jacka Prześlugę. Nadal jest w obu spółkach prezesem. Ale to zrozumiałe biorąc pod uwagę sprawność urzędniczą, bo Terek według informacji podawanych przez Info Veriti przez pół roku po odwołaniu był prezesem WARS S.A.
– 18 grudnia otrzymałem oficjalną nominację na wiceprezesa PKP S.A. – członka zarządu, którego celem będzie kompleksowe zajęcie się polskimi dworcami, łącznie z powołaniem spółki zarządzającej nimi i odpowiedzialnej za remonty, modernizację i eksploatację – Prześluga poinformował na swoim blogu www.antypress.blog.onet.pl
Kłamstwo?! Według tego co można przeczytać na stronie PKP SA Prześluga odpowiada za nadzór właścicielski, a nie za dworce (nieruchomości). Dyrektorem zarządzania nieruchomościami w zarządzie PKP SA był i nadal jest Paweł Olczyk i to jemu podlegają oddziały Nieruchomości i Dworce Kolejowe.
Wszystkie wiewiórki zgodnym chórem twierdzą, że rola Prześlugi w zarządzie PKP SA jest zgoła inna niż głosi to oficjalnie beton i sam Prześluga, czyli: uwalenie interREGIO, ratowanie PKP IC, propekapowska propaganda (uprawiana na forum Rynku Kolejowego) oraz POlityczny parasol ochronny nad Wachem. Dworce, którymi rzekomo ma się zajmować Prześluga to zwykła ściema!
Dyrektorem Biura Nadzoru Właścicielskiego PKP SA, które podlega Prześludze, jest Grażyna Karłowicz-Stoma, która zna się z Prześlugą od wielu lat. Oboje przyszli do PKP SA mniej więcej w tym samym czasie. Karowicz-Stoma zasiadała w radzie nadzorczej spółki Polskie Sieci Elektroenergetyczne SA - w tej samej radzie nadzorczej był Michał Wojtczak - "baron" rynku energetycznego, bliski przyjaciel Prześlugi.
Dyrektorem Biura Zarządu PKP SA jest Lucyna Roszyk, również dobra znajoma Prześlugi. W 2003 r. Steinhoff, Prześluga i Roszyk założyli spółkę - Kancelaria Gospodarcza Steinhoff sp. j. w Warszawie. Prześluga był doradcą ministra Steinhoffa w rządzie Buzka.
Gurdol1, zanim zarzucisz komuś kłamstwo zapoznaj się z regulaminem organizacyjnym Centrali PKP SA.
Dworce są w gestii Oddziału Nieruchomości oraz Dworce Kolejowe, a te podlegają dyrektorowi zarządzania nieruchomościami, członkowi zarządu PKP SA Pawłowi Olczykowi.
Jacek Prześluga jest dyrektorem nadzoru właścicielskiego i audytu. Nadzór właścicielski nie polega na doglądaniu dworców kolejowych, ale na sprawowaniu nadzoru właścicielskiego nad spółkami, w których PKP SA ma akcje i udziały. Nadzór ten polega na tym, że członkowie zarządu PKP SA i dyrektorzy biur w Centrali PKP SA oraz inne osoby wyznaczone przez zarząd PKP SA zasiadają w radach nadzorczych spółek zależnych od PKP SA.
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Wiedza - nawet szczątkowa - nie polega na teoriach i przypuszczalstwie, tylko na jakichś konkretach.
Poza tym wszyscy, którzy mnie czytają na forum RK, doskonale wiedzą jak bardzo różnię się z JP w temacie usramorządowienia (a iskry szły nie tylko na forum), a tym bardziej tzw. "sprawy IR", więc ten "zdeklarowany obrońca" jest taki średnio aktualny.
A i jeszcze... zawsze będę - ale nie bezkrytycznym - zdeklarowanym obrońcą tych, którzy dla polepszenia stanu kolei robią coś mądrego, nawet jeśli stan (np. obszaru dworców) jest niemal zadaniem "beznadziejnym". Dajmy czasowi czas - tu trzeba kilka lat, choć pierwsze efekty będą widoczne już niedługo - i nie tylko w skali tych kilku dużych inwestycji jak Wrocław, bo to nie zasługi Prześlugi.
_________________ Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-03-2010, 15:00
Nie chcę Robercie nic mówić, ale w kontekście tego, tezy postawione przez Victorię wydają się wysoce prawdopodobne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum