Też strzelam, że to będą Traxxxy. Już się anwet do tego przygotowałem i narysowałem rysunek TRAXXXA w barwach KM. A co się stanie ze skarżyskimi siódemkami po zakończeniu służby w KM? Wrócą do macierzystych jednostek?
ciekawe ile czasu zajmie im uzyskanie dopuszczenia na Polskę. KMy chyba lepiej zyja z UTK niz PRy, ale jak KMy załatwią szybszym wersjom Traxxa dopuszczenie to i PRy skorzystają.
Wiem, jak przebiega proces homologacji i nie widzę związku z tym, czy ktoś jest konkurentem kogoś w grupie PKP, czy nie. KM sa konkurentem, a Stadler problemów z dopuszczeniami nie miał. Po prostu zrobił pojazd, IPS przeprowadził badania, wystawił opinię, dał do podpisu i jeździ. Tak to się odbywa.
W przypadku dopuszczeń ewentualnego P160DC proces będzie trwał podobnie. Większość badań trzeba przeprowadzić od zera (choćby zakłócenia, oddziaływanie na tor (inne zawieszenie silników)).
Szybciej będzie, bo ewentualne poprawki będą łatwiejsze do wprowadzenia, bo Bombardier już wie, gdzie i czego można się przyczepić, a dokumentacja pewnie też będzie przygotowana rzetelnie (jak na dobrego producenta przystało) i też problemów nie będzie w tej działce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum