Sam więc widzisz jak kiepsko jest u Nas z tymi połączeniami z Wrocławia
Fakt że linia do Grabowna ma tylko 1 tor!!!
Można powiedzieć, że po części odniosłem sukces pisząc do PR
Dostałem odp iż skład Widawy przy najbliższej korekcie RJ zostanie przesunięty z 14.14 na 18.14
Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu. Do tego stoją 2xBonanza, które w niedziele jeżdżą na trasie Ostrów Wlkp,-Poznań. Z tych wszystkich wagonów na bocznicach można by utworzyć spokojnie skład do Wrocławia, gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu. Więc są wagony tylko nie ma chęci
Ta "kolej" nie służy do spełniania marzeń MKoli, tylko do zarabiania pieniędzy. Dla przeciętnego pasażera nie ma różnicy czy to będzie kibel czy skład - pociąg ma kursować.
Cytat:
Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu.
Tylko z powodu tego że Poznań w ogóle nie dba o ezety i stąd wagonowe osobówki na liniach zelektryfikowanych.
Cytat:
gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu.
Ten tabor jest własnością PKP Intercity, więc kursuje już w składach innych pociągów.
Zresztą - wytłumaczcie mi jaki większy sens mają mieć te składy wagonowe, poza tym że "ja tak chcę i już"?
Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz. Na ten przykład mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57 z tym swoim jakże miłym dźwiękiem przed zamknięcie drzwi i łagodnym odjazdem. PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować
Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz
Nie czepiam się, tylko próbuję wam wytłumaczyć, że na wasze zachcianki szkoda pieniędzy podatników.
Cytat:
mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57
Straszne.
Cytat:
PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować
PR sobie może mieć wagony, tylko co z tego, skoro nie posiadają żadnych lokomotyw elektrycznych (nawet TRAXX nie jest ich, tylko z leasingu). Nie warto wydawać pieniędzy na wynajem loka, kiedy można spokojnie obsłużyć te osobówki kiblami.
Tylko my w Polsce nie mamy nieskończonej ilości kibli którymi wszystko obsłużymy. Bardzo wiele pociagów IR jest obsługiwanych przez lokomotywy Cargo. Podróż składem wagonowym jest bardziej komfortowa niż kiblem i daje więcej prywatności. Jeśli dla Ciebie frajdą jest podróżowanie czymś takim (EN57) to powodzenia! Nie zapominajmy, że to PR było górą na polskich torach, aż do momentu gdy otrzymali wagony i loki od PR. IC nie umie gospodarować taką ilością pociągów jaką obecnie uruchamiają. Najlepiej gdyby IC miało tylko pociągi kategorii IC
Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.
A wolę podróż bohunem niż kiblem, ale widzę, że Tobie do szczęścia potrzebny jest tylko kibel na polskich torach więc nie gadajmy już o tym
Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.
Który jeździ na wagonach tylko dlatego, że do Szklarskiej kibel nie może jechać ze względu zbyt niską szlakową.
Cytat:
A wolę podróż bohunem niż kiblem
Ja też, ale po prostu kibel wychodzi taniej. Też bym chciał, żeby zamiast 40-letnich brzeszczotów jeździły nowe ezety, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
witam!!!
moje uwagi co do tej lini to szkoda, że nie ma już wrocławskiego łacznika Włokniarza, taki pociąg po 17 miał duża frekwencję, często korzystałem z niego w piątki, a co do zmian to wg mnie lepiej, żeby pociąg z Wrocławia do Ostrowa jeździł po 17, a nie po 18 jak niektórzy proponują, ponieważ ten po 17 byłby w Ostrowie po 19 i byłaby możliwość przesiadki na ostatni osobowy do Poznania, gdy jeszcze był łacznik Włokniarza wielu przesiadało się w Ostrowie własnie na ten pociąg czasami nawet 20 30 osób
ja bym byl za jakimś połączeniem ,już nie wnikam czy wagonowym czy klopem,bo koń jaki jest czyli tabor każdy widzie..,relacji Gniezno - Września - Ostrów - Wrocław. Jeden skład by mógł jechać zarówno od strony Wrocka czy Gniezna rano ,a drugi popołudniu, może nawet by warto pomyśleć o wydłużeniu relacji np.Bydgoszczy,albo do Torunia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum