Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Pociągi na trasie Wrocław-Ostrów Wlkp.

Czy ostatni pociag z Wrocławia do Ostrowa o 16:05 to za wcześnie?
tak
87%
 87%  [ 36 ]
nie
12%
 12%  [ 5 ]
Głosowań: 41
Wszystkich głosów: 41

Autor Wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 07-01-2010, 21:53    Odpowiedz z cytatem

Sam więc widzisz jak kiepsko jest u Nas z tymi połączeniami z Wrocławia
Fakt że linia do Grabowna ma tylko 1 tor!!!
Można powiedzieć, że po części odniosłem sukces pisząc do PR
Dostałem odp iż skład Widawy przy najbliższej korekcie RJ zostanie przesunięty z 14.14 na 18.14
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 07-01-2010, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A zapłacisz za to?

Nie, bo od tego jest kolej.

A nad tym by było warto pomyśleć EU07 i wagoniki

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 08-01-2010, 07:51    Odpowiedz z cytatem

Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu. Do tego stoją 2xBonanza, które w niedziele jeżdżą na trasie Ostrów Wlkp,-Poznań. Z tych wszystkich wagonów na bocznicach można by utworzyć spokojnie skład do Wrocławia, gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu. Więc są wagony tylko nie ma chęci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 08-01-2010, 12:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie, bo od tego jest kolej.

A nad tym by było warto pomyśleć EU07 i wagoniki

Ta "kolej" nie służy do spełniania marzeń MKoli, tylko do zarabiania pieniędzy. Dla przeciętnego pasażera nie ma różnicy czy to będzie kibel czy skład - pociąg ma kursować.

Cytat:
Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu.

Tylko z powodu tego że Poznań w ogóle nie dba o ezety i stąd wagonowe osobówki na liniach zelektryfikowanych.

Cytat:
gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu.

Ten tabor jest własnością PKP Intercity, więc kursuje już w składach innych pociągów.

Zresztą - wytłumaczcie mi jaki większy sens mają mieć te składy wagonowe, poza tym że "ja tak chcę i już"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 08-01-2010, 13:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dla przeciętnego pasażera nie ma różnicy czy to będzie kibel czy skład - pociąg ma kursować.

Może dla Ciebie nie jest.
Cytat:
Tylko z powodu tego że Poznań w ogóle nie dba o ezety i stąd wagonowe osobówki na liniach zelektryfikowanych.

A EZT powinny obsługiwać połączenia lokalne, a nie 400-500 km. Skład wagonowy na Poznań- Ostrów spokojnie mógł by być.

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 08-01-2010, 15:11    Odpowiedz z cytatem

Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz. Na ten przykład mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57 z tym swoim jakże miłym dźwiękiem przed zamknięcie drzwi i łagodnym odjazdem. PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 08-01-2010, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz

Nie czepiam się, tylko próbuję wam wytłumaczyć, że na wasze zachcianki szkoda pieniędzy podatników.

Cytat:
mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57

Straszne.

Cytat:
PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować

PR sobie może mieć wagony, tylko co z tego, skoro nie posiadają żadnych lokomotyw elektrycznych (nawet TRAXX nie jest ich, tylko z leasingu). Nie warto wydawać pieniędzy na wynajem loka, kiedy można spokojnie obsłużyć te osobówki kiblami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 08-01-2010, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Tylko my w Polsce nie mamy nieskończonej ilości kibli którymi wszystko obsłużymy. Bardzo wiele pociagów IR jest obsługiwanych przez lokomotywy Cargo. Podróż składem wagonowym jest bardziej komfortowa niż kiblem i daje więcej prywatności. Jeśli dla Ciebie frajdą jest podróżowanie czymś takim (EN57) to powodzenia! Nie zapominajmy, że to PR było górą na polskich torach, aż do momentu gdy otrzymali wagony i loki od PR. IC nie umie gospodarować taką ilością pociągów jaką obecnie uruchamiają. Najlepiej gdyby IC miało tylko pociągi kategorii IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 08-01-2010, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bardzo wiele pociagów IR jest obsługiwanych przez lokomotywy Cargo.

Chętnie dowiem się które to.

Cytat:
Podróż składem wagonowym jest bardziej komfortowa niż kiblem

Szczególnie kiedy ten wagon to bonanza albo bohun, o które to PRy tak fantastycznie dbają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 08-01-2010, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.
A wolę podróż bohunem niż kiblem, ale widzę, że Tobie do szczęścia potrzebny jest tylko kibel na polskich torach więc nie gadajmy już o tym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 08-01-2010, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.

Który jeździ na wagonach tylko dlatego, że do Szklarskiej kibel nie może jechać ze względu zbyt niską szlakową.

Cytat:
A wolę podróż bohunem niż kiblem

Ja też, ale po prostu kibel wychodzi taniej. Też bym chciał, żeby zamiast 40-letnich brzeszczotów jeździły nowe ezety, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 09-01-2010, 05:57    Odpowiedz z cytatem

Jak się nie ma co sie lubi to sie walczy

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

asatuk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2009

PostWysłany: 09-01-2010, 12:52    Odpowiedz z cytatem

witam!!!
moje uwagi co do tej lini to szkoda, że nie ma już wrocławskiego łacznika Włokniarza, taki pociąg po 17 miał duża frekwencję, często korzystałem z niego w piątki, a co do zmian to wg mnie lepiej, żeby pociąg z Wrocławia do Ostrowa jeździł po 17, a nie po 18 jak niektórzy proponują, ponieważ ten po 17 byłby w Ostrowie po 19 i byłaby możliwość przesiadki na ostatni osobowy do Poznania, gdy jeszcze był łacznik Włokniarza wielu przesiadało się w Ostrowie własnie na ten pociąg czasami nawet 20 30 osób
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 16-01-2010, 13:36    Odpowiedz z cytatem

ja bym byl za jakimś połączeniem ,już nie wnikam czy wagonowym czy klopem,bo koń jaki jest czyli tabor każdy widzie..,relacji Gniezno - Września - Ostrów - Wrocław. Jeden skład by mógł jechać zarówno od strony Wrocka czy Gniezna rano ,a drugi popołudniu, może nawet by warto pomyśleć o wydłużeniu relacji np.Bydgoszczy,albo do Torunia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 17-01-2010, 14:25    Odpowiedz z cytatem

Warto by było nad tym pomyśleć, lecz skład w stronę Bydgoszczy musiałby odjeżdżać koło 18, aby dowlec się do Bydgoszczy o normalnej godzinie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl