Autobusów jest mniej (niby 5 kursów, ale jeden jeździ tylko w lutym, a inny tylko w lecie). I nie jadą do Czech, tylko do Jakuszyc. Po drugie, jak Kłodzko-Wałbrzych reaktywowali na 5 parach to się ludzie cieszyli, bo ostatni raz tyle było za czasów Pt47-28 i 112
lanczenie Wroclaw -Praga! zobac foto jezeli lancznik Wroclaw - pardubice opozniony to podrozny ostaje na dworcu Pardubice bo relacja Pardubice - praga nieoczekuje opoznionych pociagow. t o poprostu zemsta podroznym.....
to najlepszy przykład głupoty skrócenia pociągu Wrocław-Praha do Wrocław-Pardubice.z 2 par dziennie do Prahy zrobili jedną okrojoną.
A tak wogole to (sorry ze to pisze ) Marcel nawet ladnie piszesz po polsku gdzie sie tego nauczyles:) chcialbym tak dobrze po czesku pisac hah:)
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Mojim zdaniem trzeba 2 pary Liberec - Harrachow Jelenia Góra ranek tam i wieczor poworot i tak samo Praga - Wroclaw. No troche szybke treba i niezatrzimac na wsytkich przystankach....
Fajnie by było to fakt. Nie wiem tylko czy nowe pojazdy produkcji polskiej (PESA lub NEWAG) będą miały dopuszczenia żeby jechać na odcinku Harrachov - Tanvald. Czeski pojazd z kolei musiałby mieć świadectwo dopuszczenia typu pojazdu kolejowego wydane przez UTK, a z tym mogą niestety być problemy.
Zgodnie z ostatnimi doniesieniami kolegow z Czech podaje nastepujaca informacje - otoz SZDC, s.o. (odpowiednik PKP PLK SA, zarzadca infrastruktury oraz operator linii kolejowych) w celu ograniczenia kosztow uruchomienia linii kolejowej Szklarska Poreba Gorna - Harrachov rozwaza nastepujace rozwiazanie problemow ze sterowaniem ruchu zwiazanych z obsluga odc. Harrachov - Korenov przez pociagi rel. (Jelenia Gora) - Szklarska Poreba Gorna - Harrachov - (Korenov) - w Harrachovie zostanie wyburzony magazyn przy torze trzecim (tzn. pod wzgledem liczby torow w obrebie stacji "drugim"), w miejsce brakujacego rozjazdu nr 1 (glowica poludniowa) zostanie zainstalowany koziol oporowy oraz rozjazd nr 2 zostanie zamkniety "na stale" (oczywiscie z utrzymaniem mozliwosci jego przelozenia w razie potrzeby). Przy wymienionym przeze mnie torze trzecim zostanie wybudowany peron. Pociagi od strony Czech beda zatrzymywaly sie przed slupkiem ukresowym rozjazdu nr 2 na torze pierwszym (byc moze zainstalowana zostanie jakas bariera torowa, cos w stylu podkladu przymocowanego do przesla), natomiast tabor od strony Polski bedzie wjezdzal na tor trzeci. W ten sposob dojdzie do eliminacji koniecznosci zatrudnienia dyzurnego ruchu na stacji w Korenovie, oczywistym minusem bedzie koniecznosc przesiadki w Harrachovie.
Tna koszty gdzie tylko mozna... Nie wiem, czy podana przeze mnie opcja sie zisci, wiec prosze ja traktowac z dystansem.
Jezeli jest mogliwe by EU07 jechala Katowice - Praga to u spaliny tez daje sie srobic interoperacyjnosc. Klpota jest w tym ze klasa 163 moga do Polski przes Zebrzedowice i niedowolna przes Miedzylesye. Jest w tom troche bórdel.
Przesiadka w Harrachovie to byłby troche kiepski news - pociągi powinny jezdzić przynajmniej do Korenova.
Vince -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-02-2010, 12:27
to że tak zapytam
1. kto będzie przewoźnikiem w 80%
2. kiedy linia będzie oddana do użytku (planowany termin)
3. gdzie będą kursowały pociągi
4. z czego będą zestawione
Powoli zbliża się wiosna, należy zatem pytać o zamiary PKP PLK SA dotyczące odcinka od km 29.844 do rozjazdu nr 13 stacji Szklarska Poręba Górna - czy szykuje się remont?
Vince -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-02-2010, 10:36
wszystko na razie w polu stoi czyli wagony w Piechowicach, a w Szklarskiej P.G. nic nie ma, parę dni temu byłem na szlaku, to tylko śnieg i ślady nart (bieg piastów zmienił trasę
Witam. Pogoda ostatnio dopisuje, więc wybrałem się pofocić w okolicach odcinka PLKi. W Szklarskiej śnieg już prawie jest wspomnieniem .. czego pewnie nie można powiedzieć o Jakuszycach.
Zdjęcie0440.jpg Zabagnione torowisko.. skutki nie czyszczenia od lat odwodnienia.
Plik ściągnięto 69 raz(y) 58.48 KB
Zdjęcie0447.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 50.64 KB
Zdjęcie0448.jpg torowisko+ognisko=jak widać
Plik ściągnięto 48 raz(y) 67.4 KB
Zdjęcie0449.jpg Resztki śniegu
Plik ściągnięto 52 raz(y) 51.09 KB
Zdjęcie0450.jpg Przepust nr.1 km 29,599
Plik ściągnięto 53 raz(y) 58.37 KB
Zdjęcie0453.jpg Przepust nr.1 km 29,599
Plik ściągnięto 54 raz(y) 55.92 KB
Zdjęcie0457.jpg Przepust nr.2 km 29,675
Plik ściągnięto 60 raz(y) 43.21 KB
Zdjęcie0459.jpg Przepust nr.2 km 29,675
Plik ściągnięto 52 raz(y) 53.58 KB
Zdjęcie0462.jpg hmm a kiedy zerwali ten odcinek?!?
Plik ściągnięto 57 raz(y) 36.92 KB
Zdjęcie0464.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 50.46 KB
Zdjęcie0468.jpg Przepust PLK:/
Plik ściągnięto 55 raz(y) 60.78 KB
Zdjęcie0469.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 55.04 KB
Zdjęcie0471.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 45.36 KB
Zdjęcie0476.jpg 'granica' DSDiK-PLK. ToA jeszcze stoi..
Plik ściągnięto 60 raz(y) 51.47 KB
Zdjęcie0487.jpg 30-sty kilometr. Czy ten wiadukt będzie remontowany?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum