Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 127, 128, 129  Następny
Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Harrachov
Autor Wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 23-01-2010, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Autobusów jest mniej (niby 5 kursów, ale jeden jeździ tylko w lutym, a inny tylko w lecie). I nie jadą do Czech, tylko do Jakuszyc. Po drugie, jak Kłodzko-Wałbrzych reaktywowali na 5 parach to się ludzie cieszyli, bo ostatni raz tyle było za czasów Pt47-28 i 112 Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 25-01-2010, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Nejestem pewny czi jest interes wspolupraci pomiedzi PKP i kolei Czeskich przyklad http://rail.phototrans.eu/14,43423,0.html

lanczenie Wroclaw -Praga! zobac foto jezeli lancznik Wroclaw - pardubice opozniony to podrozny ostaje na dworcu Pardubice bo relacja Pardubice - praga nieoczekuje opoznionych pociagow. t o poprostu zemsta podroznym.....

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 27-01-2010, 14:22    Odpowiedz z cytatem

to najlepszy przykład głupoty skrócenia pociągu Wrocław-Praha do Wrocław-Pardubice.z 2 par dziennie do Prahy zrobili jedną okrojoną.
A tak wogole to (sorry ze to pisze ) Marcel nawet ladnie piszesz po polsku gdzie sie tego nauczyles:) chcialbym tak dobrze po czesku pisac hah:)

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 27-01-2010, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Mojim zdaniem trzeba 2 pary Liberec - Harrachow Jelenia Góra ranek tam i wieczor poworot i tak samo Praga - Wroclaw. No troche szybke treba i niezatrzimac na wsytkich przystankach....

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 27-01-2010, 17:55    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Pociągi przyśpieszone Liberec- Jelenia Góra były by ideałem.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Cypisek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2010

PostWysłany: 27-01-2010, 20:38    Odpowiedz z cytatem

Fajnie by było to fakt. Nie wiem tylko czy nowe pojazdy produkcji polskiej (PESA lub NEWAG) będą miały dopuszczenia żeby jechać na odcinku Harrachov - Tanvald. Czeski pojazd z kolei musiałby mieć świadectwo dopuszczenia typu pojazdu kolejowego wydane przez UTK, a z tym mogą niestety być problemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mefistofeles Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: 27-01-2010, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Chyba łatwiej naszym uzyskać dopuszczenie w Czechach niż vice-versa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 27-01-2010, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Zgodnie z ostatnimi doniesieniami kolegow z Czech podaje nastepujaca informacje - otoz SZDC, s.o. (odpowiednik PKP PLK SA, zarzadca infrastruktury oraz operator linii kolejowych) w celu ograniczenia kosztow uruchomienia linii kolejowej Szklarska Poreba Gorna - Harrachov rozwaza nastepujace rozwiazanie problemow ze sterowaniem ruchu zwiazanych z obsluga odc. Harrachov - Korenov przez pociagi rel. (Jelenia Gora) - Szklarska Poreba Gorna - Harrachov - (Korenov) - w Harrachovie zostanie wyburzony magazyn przy torze trzecim (tzn. pod wzgledem liczby torow w obrebie stacji "drugim"), w miejsce brakujacego rozjazdu nr 1 (glowica poludniowa) zostanie zainstalowany koziol oporowy oraz rozjazd nr 2 zostanie zamkniety "na stale" (oczywiscie z utrzymaniem mozliwosci jego przelozenia w razie potrzeby). Przy wymienionym przeze mnie torze trzecim zostanie wybudowany peron. Pociagi od strony Czech beda zatrzymywaly sie przed slupkiem ukresowym rozjazdu nr 2 na torze pierwszym (byc moze zainstalowana zostanie jakas bariera torowa, cos w stylu podkladu przymocowanego do przesla), natomiast tabor od strony Polski bedzie wjezdzal na tor trzeci. W ten sposob dojdzie do eliminacji koniecznosci zatrudnienia dyzurnego ruchu na stacji w Korenovie, oczywistym minusem bedzie koniecznosc przesiadki w Harrachovie.

Tna koszty gdzie tylko mozna... Nie wiem, czy podana przeze mnie opcja sie zisci, wiec prosze ja traktowac z dystansem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 30-01-2010, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Jezeli jest mogliwe by EU07 jechala Katowice - Praga to u spaliny tez daje sie srobic interoperacyjnosc. Klpota jest w tym ze klasa 163 moga do Polski przes Zebrzedowice i niedowolna przes Miedzylesye. Jest w tom troche bórdel.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wojcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2008
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 31-01-2010, 11:49    Odpowiedz z cytatem

Przesiadka w Harrachovie to byłby troche kiepski news - pociągi powinny jezdzić przynajmniej do Korenova.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Vince
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-02-2010, 12:27   

to że tak zapytam
1. kto będzie przewoźnikiem w 80%
2. kiedy linia będzie oddana do użytku (planowany termin)
3. gdzie będą kursowały pociągi
4. z czego będą zestawione
Powrót do góry

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 23-02-2010, 23:46    Odpowiedz z cytatem

Powoli zbliża się wiosna, należy zatem pytać o zamiary PKP PLK SA dotyczące odcinka od km 29.844 do rozjazdu nr 13 stacji Szklarska Poręba Górna - czy szykuje się remont?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Vince
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-02-2010, 10:36   

wszystko na razie w polu stoi czyli wagony w Piechowicach, a w Szklarskiej P.G. nic nie ma, parę dni temu byłem na szlaku, to tylko śnieg i ślady nart (bieg piastów zmienił trasę
Powrót do góry

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 06-03-2010, 20:36    Odpowiedz z cytatem

http://tki.info.pl/02_aktual/01_komunikaty/kom_10_03_06_kiedy.html

Dodaje, iz DOLKOM podobno w tym tygodniu sprawdzal stan dwoch przepustow na odcinku PLK-i, tzn. przepustow w km 29.599 oraz 29.675.

[ Dodano: 16-03-2010, 18:57 ]
http://zackenbahn.de/Kolej%20w%20Szklarskiej%20Porebie.html

[ Dodano: 20-03-2010, 22:14 ]
http://www.tki.info.pl/03_galeria/Galeria_2010/10-03_20_przepusty/0_10_03_20.html

Pierwsze zdjęcia z 2010 r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

SPHuta Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Maj 2009
Skąd: Szklarska Poręba

PostWysłany: 26-03-2010, 20:17    Odpowiedz z cytatem

Witam. Pogoda ostatnio dopisuje, więc wybrałem się pofocić w okolicach odcinka PLKi. W Szklarskiej śnieg już prawie jest wspomnieniem Zg .. czego pewnie nie można powiedzieć o Jakuszycach.

Zdjęcie0440.jpg
Zabagnione torowisko.. skutki nie czyszczenia od lat odwodnienia.
Plik ściągnięto 69 raz(y) 58.48 KB

Zdjęcie0447.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 50.64 KB

Zdjęcie0448.jpg
torowisko+ognisko=jak widać
Plik ściągnięto 48 raz(y) 67.4 KB

Zdjęcie0449.jpg
Resztki śniegu
Plik ściągnięto 52 raz(y) 51.09 KB

Zdjęcie0450.jpg
Przepust nr.1 km 29,599
Plik ściągnięto 53 raz(y) 58.37 KB

Zdjęcie0453.jpg
Przepust nr.1 km 29,599
Plik ściągnięto 54 raz(y) 55.92 KB

Zdjęcie0457.jpg
Przepust nr.2 km 29,675
Plik ściągnięto 60 raz(y) 43.21 KB

Zdjęcie0459.jpg
Przepust nr.2 km 29,675
Plik ściągnięto 52 raz(y) 53.58 KB

Zdjęcie0462.jpg
hmm a kiedy zerwali ten odcinek?!?
Plik ściągnięto 57 raz(y) 36.92 KB

Zdjęcie0464.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 50.46 KB

Zdjęcie0468.jpg
Przepust PLK:/
Plik ściągnięto 55 raz(y) 60.78 KB

Zdjęcie0469.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 55.04 KB

Zdjęcie0471.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 45.36 KB

Zdjęcie0476.jpg
'granica' DSDiK-PLK. ToA jeszcze stoi..
Plik ściągnięto 60 raz(y) 51.47 KB

Zdjęcie0487.jpg
30-sty kilometr. Czy ten wiadukt będzie remontowany?
Plik ściągnięto 76 raz(y) 54.82 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 35 z 129 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 127, 128, 129  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl