Właśnie o tym pisałem kilka postów wyżej... ale jak widać szynobusy sa najlepszym taborem na linię wieliczka-oświęcim, gdzie ludzie zmieniają się w glonojady.
W sprawie Bogumina w 2 miejscach i to przypadkowo, za dubel przepraszam. Co do nowych składów jak nie Kielce i Rzeszów to ciekawem gdzie? Może Tarnów.
A co do puszczania EN81 to ponoć cały czas im brakuje szynobusów. Dlatego dziwi, że w jednym miejscu kursuje i kibel i szynobus, który mógłby przydać się gdzie indziej
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Jak tłumaczył Wicemarszałek Ciepiela, zamówione pojazdy będą obsługiwać najbardziej obciążone linie kolejowe w Małopolsce na osi Kraków – Tarnów i Kraków – Oświęcim. Czytalem ale już nie wiem w jakim artykule że mogą się pojawiać także do zakopca i bielsko - białej
Oczywistą pomyłkę można sprostować. Mam wrażenie, że nasz NEWAG jest celowo niszczony nawet przez władze regionu. Kłopoty z ,,łódzkim''i PESAmi dowodzą, że nie są niezawodne i ich preferowanie w przetargach wygląda co najmniej podejrzanie. Dziwię się włądzom naszego województwa, włodarze powinni być zainteresowani zmniejszeniem bezrobocia w Małopolsce.
A co nie jest podejrzane??? Akurat o zmniejszeniu bezrobocia trudno mówić bo działają prawa wolnego rynku, ale faktycznie jakoś dziwnie (nie tylko na kolei) Pesa jest promowana.
Może wąłdze bardziej lubią Pesę, która ostatnio łapie większą ilość awarii. W każdym razie o ile jest sens modernizownanych dawać do Zakopanego o tyle dawanie ich na Oświęcim czy Bielsko to wg mnie dość ryzykowny pomysł. najlepsze składy wg mnie powinny obsługiwac długie trasy
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Co do nowych składów jak nie Kielce i Rzeszów to ciekawem gdzie? Może Tarnów.
Ręce mi opadły. Przeczytałeś ten wątek chociaż raz w całości, dokładnie?
Od początku mówi się, że te składy pojadą do Tarnowa i do Oświęcimia, mam tylko nadzieję, że pochodną tego nie będzie pojawianie się nowych składów w... Wieliczce Rynek...
Wyobiegować to trzeba tak, żeby jeździły dużo, np. przyjeżdża z Oświęcimia jako osobówka 30 minut przerwy i jako osobówka na Tarnów... Niektórzy wpadną na pomysł połączenia tych relacji, może być, ale trzeba postój na KG zrobić przynajmniej 15 minut, dla niwelacji opóźnień.
Zelektryfować linię do Balic i zrobić aglo Balice - Wieliczka Rynek na szynobusie i byłoby optymalnie... ale pewnie jak zwykle będzie legendarne "niedasię".
Czytać czytałem. W każdym razie wiesz jak pójda na Oswięcim to bankowo na Wieliczkę, ostatecznie przynajmniej tam ludzie się będa cieszyć, tyle, że tak sobie myślę czy takie składy nie powinny jeździć po pierwsze tam gdzie mamy sporo pasażerów a po drugie raczej na dalekie trasy. Tyle, że z tym bywa różnie. Na przykład plastikowe EN57 idzie na Katowice czy Sedziszów a na trasy mniejsze jedzie wygodny skład. A na marginesie łączenie relacji też musi być przemyślane, bowiem źle zrobione spowoduje opóźnienia i przeładowania, że o nerwach nie znających rozkladów nie wspomnę.
Pozdrawiam Hurricane
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Najlepszą trasą dla tych pociągów byłoby połączenie Oświęcim - Tarnów , bez rozbicia na dwa połaczęnia Oświęcim - Kraków i Kraków - Tarnów . Oświęcim za nie długo będzie miał najlepsze składy u siebie z Sląska będą jeżdzić Flirty a z Małopolski Acatusy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum