Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Przetarg KM na nowe lokomotywy
Autor Wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 13-02-2010, 12:16    Odpowiedz z cytatem

z dopuszczeniem nie bedzie zadnego problemu gdyz P160 od F140 rozni sie praktycznie tylko zawieczeniem silnikow i to na korzysc P160 .

F140 ma juz dopuszczenie a bombardier jest za duzy i za wazny dlapolskiego rynku zeby ktos tam sobie pozwolil na szykany.

po prostu dokumentacja bedzie zlozona i dopuszczenie dane.

oczywiscie zdecydowanie sie na traxxa jest sluszna decyzja- nikt nic o chinskich lokach nie wie i tam naprawde mozna sie wlozyc w wielkie problemy z dopuszczeniem oraz eksploatacja.

a tak jescze-z kad wynika ze KM biara P160 a nie F140? czegos nie doczytalem?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mefistofeles Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: 13-02-2010, 13:50    Odpowiedz z cytatem

ACR, W warunkach przetargu było, że lokomotywa musi wyciągać conjamniej 160.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 13-02-2010, 16:54    Odpowiedz z cytatem

Oraz mieć silniki w pełni odsprężynowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 13-02-2010, 20:58    Odpowiedz z cytatem

Uff.

Chiński szmelc był blisko. Już czytając uzasadnienie wykluczenia ich z przetargu włos się jeży na głowie - nie podali co to będzie de facto za lokomotywa (tak samo zresztą jak np. Pesa w niesławnym przetargu na szynobusy lubelskie, choć Chińczycy przynajmniej nie mówili że sprzedadzą nam szajs tak jak Bydzia), podzespoły nie spełniające norm... Wprawdzie niepoważnym podejściem właściwie wyeliminowali się sami, ale trzeba wyciągać wnioski - gdyby brali udział w ostatecznym wyborze, ceną pokonaliby Bombardiera.

To nauczka dla naszych menedżerów że następnym razem trzeba wymagać w specyfikacji przetargowej od producenta wykazania się dostarczeniem przynajmniej kilku lokomotyw dla kolei w Europie, a najlepiej UE. Te kilka słów robi wielką różnicę, zamykając przetarg dla różnych dziwnych egzotycznych wynalazków które niech sobie jeżdżą tam gdzie powstają.

Inna sprawa że PR mogą na tym skorzystać, bo od Dispoloka są też P160 do wzięcia. Tyle że jakby to oni załatwiać pełne dopuszczenie chcieli...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 09-04-2010, 16:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W poniedziałek KM podpisują umowę z Bombardierem na dostawę lokomotyw

12 kwietnia Koleje Mazowieckie podpiszą umowę na dostawę 11 lokomotyw elektrycznych Traxx P160 DC z firmą Bombardier Transportation.

Kontrakt obejmuje kupno 11 dwukabinowych lokomotyw elektrycznych typu Traxx P160 DC, przeznaczonych do prowadzenia składów pociągów pasażerskich zmiennokierunkowych, złożonych z wagonów typu push-pull, świadczenie usług serwisowych w okresie 4 lat od daty przekazania elektrowozu oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego. Zamówienie ma zostać zrealizowane do 31 grudnia 2011 r.

Żródło: rynek-kolejowy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 00:48    Odpowiedz z cytatem

Już jest pierwsza lokomotywa Smile

Przyjechała wraz z transportem dla Pol Miedź Trans Smile

Za 3 razem wystawię ostrzeżenie. To samo - za duże zdjęcia. Maksymalna szerokość to 560px ~Iktorn

IWlodasch_E483201+202+E583001_Seddin_031111-2.jpg
Plik ściągnięto 99 raz(y) 31.23 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Fred12 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Łuków

PostWysłany: 06-01-2011, 11:26    Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie będę miał okazję zarówno jechać jako pasażer i jak i podziwiać jak ta lokomotywa pracuje z wagonami push pull:)
malowanie trochę w stylu ''reggae na szynach'' Very Happy

_________________
EN57 to nie kibel !? To jeżdżąca LEGENDA !!! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 06-01-2011, 11:46    Odpowiedz z cytatem

Piękna. Razz czekamy na debiut. Smile

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 06-01-2011, 11:53    Odpowiedz z cytatem

W którym miejscu ona jest piękna? A przy okazji wiadomo na jakich trasach będzie?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Dalej widzimy maszyny dla Pol Miedź Trans Smile

Tak duże zdjęcia dawaj jako załącznik, całe forum "rozjechałeś". ~Iktorn

cd1ef9f23398895a2e0c76e890ff75cc_d.jpg
Plik ściągnięto 99 raz(y) 110.05 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 15:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A przy okazji wiadomo na jakich trasach będzie?


Tam gdzie jeżdżą push-pulle już dziś. Przecież docelowo każdy skłąd piętrusów będzie miał traxxa. Znaczy na 11 składów - 11 traxxów (choć dziś składów jest mniej, ze względu na rezerwowanie oraz na to, że niektóre sa dłuższe niż kiedyś zakładano - po 5 wagonów).
Na debiut na mazowieckich szlakach jeszcze trzeba poczekać.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 06-01-2011, 23:43    Odpowiedz z cytatem

Jakie oznaczenie przynależy się tej maszynie po polsku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 07-01-2011, 00:03    Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie euro-identyfikator, czyli rząd cyferek. Na pewno nie dostanie EU-xx ani EP-xx, te czasy minęły.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 07-01-2011, 00:09    Odpowiedz z cytatem

W teorii Eu43.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 07-01-2011, 00:29    Odpowiedz z cytatem

A nie EP43? W końcu jest to wersja P160DC, a taki był chyba zamysł systemy U/P/T

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl