Niekoniecznie donikąd, bo Nakło to miasto powiatowe m.in. dla Kcyni, Szubina i okolic. Choć, faktycznie, relacja do Bydgoszczy ma większą szansę na duże potoki pasażerskie.
A może R+ w stylu Poznań - Nakło - Chojnice? Co wy na to?
A może Poznań-Nakło-Chojnice-Kościerzyna-Gdynia.
Było by dobre połączenie zarówno do Poznania jak i Trójmiasta.
Jeszcze lepiej! Tym bardziej że już jakiś czas z powodzeniem ARRIVA jeździ z Bydgoszczy do Gdyni i Władysławowa p. Kościerzynę. Więc linie spalinowe może obsługiwać, bo wie jak to się je. A kilka miast po drodze i dwa duże na końcówkach to jest szansa na pasażerów.
hHmm a moze by tak Wrocław - Ostrów - Jarocin - Gniezno - Nakło - Chojnice - Kościerzyna - Gdynia,choć w sezonie letnim? Tylko jak zwykle IC napisze że sie nie da,bo część jest na trakcji spalinowej i stan torów w niektórych odcinkach jest fatalny to prawda ale są tez lepsze i mogliby choć PR-ów spróbować ,albo Arriva?
Arriva się na to nie porwie. IC również, Interregio na Pomorzu raczej nie realne więc może SKM w Trójmieście (Wszakże wg. doktorów z UG Bukareszt to dzielnica Gdańska bo organizują tam sobie zajęcia), ale Wrocław nie jest chyba w aglomeracji Trójmiejskiej.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-03-2010, 19:39
Takie relacje jak najbardziej, ale w ciągu najbliższych 2/3 lat raczej niemożliwe do zrealizowania. W pierwszej kolejności powinna zostać przywrócona do ruchu pasażerskiego linia Gniezno - Janowiec Wlkp. - Nakło/N, a dopiero potem można by pomyśleć o jakiś wakacyjnych połączeniach nad morze (np. do Helu).
To będzie dobre Gdynia zyska dobre połączenie z Poznaniem. Kościerzyna z Helem. Co do Wągrowca się nie wypowiadam ale to połączenie miało by sens oczywiście pod warunkiem, że w dwie pary czyli na rano do Gdyni i Poznania i wieczorem powrót.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Troszkę zboczyliśmy z tematu, więc wracajmy do Janowca. Popieram tą reaktywację, jak i chciałbym zobaczyć więcej czynnych linii pasażerskich z tego rejonu. Co z liniami do Żnina, do Sławy, Dmasławka? Szkoda że rozebrano Szubin - Żnin, przez co Żnin stracił dobry dojazd do Bydgoszczy, a turyści z Bydgoszczy do Żnina.
Wiem że kilka lat temu był głośny temat rekaytwacji Gniezno - Sława ale sprawa ucichła.
a moim zdaniem nie raz ze pociag taki omija Gdansk i Sopot, miasta ktore generuja duzo wiecej pasazerow niz Gdynia, dwa ze to trakcja spalinowa i wzgledy ekonomiczne na to nie pozwola
jesli dobrze zrozumialem, ktos tu na forum pisal, ze kuj-pom chcialo przejac odcinek do Bydg. - Kcynia od PLK, ale sprawa jest zawieszona ze względu na "zabetonowanie" PLK... sam jestem ciekaw, bo byłaby to warta uwagi alternatywa na trasie do Poznania w stosunku do telepania sie przez piłe 40kmh, albo objazdu przez inowrocław.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum