Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-04-2010, 17:30   Nieudolność Kolei Dolnośląskich Odpowiedz z cytatem

To co ostatnio wyprawia beton KD przechodzi już ludzkie pojęcie! Najpierw, po przejęciu od PR, praktycznie zaorali linię lwówecką, gdzie przewozy pasażerskie ograniczono o 80%, a te kursy, które KD łaskawie utrzymały częściej są obsługiwane busem niż szynobusem:
http://www.koleje.dolnyslask.pl/aktualnosci/legnica-lwowek-slaski-jelenia-gora-czasowe-zmiany-w-rozkladzie-jazdy/

Teraz zabierają się za linię zgorzelecką, gdzie do odwołania zawieszone są wszystkie kursy:

Czasowe zmiany w rozkładzie jazdy na odcinku Zgorzelec—Węgliniec—Zgorzelec.

Szanowni Podróżni,
z powodów technicznych od dnia 26.04.2010r. do odwołania wprowadzamy komunikację zastępczą na odcinku Zgorzelec—Węgliniec—Zgorzelec

źródło: Koleje Dolnośląskie


KD precz z Dolnego Śląska! Jesteście bandą nieudaczników i betonów rodem z PKP PLK. Nie nadajecie się nawet do szorowania dworcowych kibli, bo i to pewnie byście spieprzyli.

Tak, wiem, sama optowałam za KD. Teraz pluję sobie w twarz! Byłam głupia i ślepa, ale już przejrzałam na oczy.

Beton

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 26-04-2010, 17:36    Odpowiedz z cytatem

tak to jest jak sie ma za maloo szynobusów do utrzymania siatki połączeń....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2010, 17:38    Odpowiedz z cytatem

To może "Precz Peso Bydgoszcz z Dolnego Śląska!"? Było by bardziej ad rem.

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-04-2010, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Wilchelm napisał/a:
To może "Precz Peso Bydgoszcz z Dolnego Śląska!"? Było by bardziej ad rem.

Zimą pesy nawalały, bo mróz, śnieg itd. OK, rozumiem. A teraz co? Zrobiło się za ciepło?

Prawda jest taka, że KD nie są przygotowane do prowadzenia działalności. Brak zaplecza technicznego (stąd te liczne awarie) mści się okrutnie na pasażerach, bo beton KD ma się dobrze i im włos z głowy nie spadnie. Do tego dochodzi brak rezerwy taborowej - KD użytkują 10 szynobusów, z czego dwa to kolzamy, które więcej stoją niż jeżdżą. Po co beton KD pcha się na kolejne linie, skoro wiedzą, że nie dadzą rady ich obsłużyć na cywilizowanym poziomie z powodu braku taboru?

KD kwalifikują się do likwidacji. Ten burdel na torach za dużo nas podatników kosztuje, a pasażer nic z tego nie ma. Ile straty KD przyniosły za ubiegły rok? Ponad 4 miliony? KD won z dolnośląskich linii!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 26-04-2010, 17:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2010, 18:15    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:

Zimą pesy nawalały, bo mróz, śnieg itd. OK, rozumiem. A teraz co? Zrobiło się za ciepło?


Pytanie kiedy dla wyrobów Pesy jest najlepiej? Odpowiedź brzmi - nigdy.

Noema napisał/a:
Brak zaplecza technicznego (stąd te liczne awarie) mści się okrutnie na pasażerach, bo beton KD ma się dobrze i im włos z głowy nie spadnie.

I jakośc/cena serwisu Pesy.

Noema napisał/a:
Po co beton KD pcha się na kolejne linie, skoro wiedzą, że nie dadzą rady ich obsłużyć na cywilizowanym poziomie z powodu braku taboru?


W ramach wyjaśnienia. KD nie pcha się samo z siebie (w sensie, że na Wojska Polskiego w Legnicy wymyślają sobie, że będą jeździc na takiej czy innej linii). Po drugie organizatorem przewozów pasażerskich jest UMWD i to on decyduje jaki przewoźnik będzie jeździł po danej linii.

Noema napisał/a:
KD kwalifikują się do likwidacji.


[aroniada]Tak jak cała kolej[/aroniada]

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-04-2010, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W ramach wyjaśnienia. KD nie pcha się samo z siebie (w sensie, że na Wojska Polskiego w Legnicy wymyślają sobie, że będą jeździc na takiej czy innej linii). Po drugie organizatorem przewozów pasażerskich jest UMWD i to on decyduje jaki przewoźnik będzie jeździł po danej linii.

Teoretycznie. Praktycznie wygląda to trochę inaczej. UMWD nie wie jaki jest stan techniczny szynobusów, które szynobusy notorycznie się psują, a które stoją po kilka miesięcy w Legnicy. Myślę, że władze UMWD niewiele wiedzą o tym, co tak naprawdę dzieje się w KD. Dopóki Trzebnica (priorytet marszałka!) jeździ normalnie to nikt z UMWD nie interesuje się przekrętami w KD. Za wszystko winę ponosi dział techniczny KD, który albo ukrywa prawdę przed marszałkiem, albo jest skrajnie nieudolny. W jednym i drugim przypadku dyr. techniczny wraz ze swoją świtą kwalifikuje się na odstrzał.

Na forum "Rynku Kolejowego" są ciekawe wypowiedzi na temat KD:

Koleje Dolnośląskie od początku, sukcesywnie i z premedytacją dobijają tę linię. To czego przed laty nie zrobił PR Wrocław pod wodzą G.Ładniak i M.Pawickiego, teraz zrobią KD pod wodzą G.Ładniak.

Tak jest Koleje Dolnośląskie to śmiech na sali. Komunikacja i zarządzanie w krajach trzeciego świata działa sprawniej niż całe KD.

A z drugiej strony, jak kupuje się bubel z Pesy a zarząd KD nie potrafi stworzyć odpowiedniego zaplecza do utrzymywania tych pojazdów to nie ma się co dziwić w zaistniałej sytuacji.

KD naprawdę miały szansę na przejęcie ogromnego rynku i to dobrymi usługami. Przynajmniej początek działalności na to wskazywał. Dziś już wiadomo:
1) PESOzłomy nie dają rady przy tak intensywnej eksploatacji;
2) Serwis PESOzłomów jest na poziomie kowala (nie obrażając kowala);
3) Ogromny apetyt na otwieranie i w efekcie otwieranie nowych połączeń mimo braków taborowych;
4) Pani Genowefa w kierownictwie KD (myślałem, że głosy o tej Pani są przesadzone - myliłem się);
Niestety kolej aglomeracyjna Wrocławia stanie pod wielkim znakiem zapytania podobnie jak inne ambitne plany jeśli zarząd KD nie pójdzie po rozum do głowy i nie przestanie zniechęcać ludzi do swoich usług - mnie zniechęcili skutecznie.

Oj oj a miało być tak pięknie!! KD firma z przyszłością, bez związków zawodowych , bez biurwy. Nie ma ludzi nie zmiennych!!

Jaki jest koń każdy widzi , szumne zmiany personalne nie przyniosły spółce nic dobrego .
Poprzedni Zarząd Czerpita i Strapagiel stworzyli KD w ciągu kilku miesięcy, pozostawili po sobie dobrze działające przedsiębiorstwo ( oboje wcześniej działający w kolejach towarowych ).
Nigdy nie realizowali rzeczy z gruntu skazanych na niepowodzenie, nigdy nie zgadzali się z żądaniami polityków dlatego np. linia do Lwówka była obsługiwana za ich czasów przez PR.
Ponieważ byli niezależni , znaleziono kogoś bardziej sterowalnego....i mamy co mamy.
Po wymianie Zarządu pracownikom Rada Nadzorcza zakomunikowała że stary Zarząd był dobry na burzliwe czasy organizacji i startu, natomiast nowy zarząd ma za zadanie wprowadzić ład, no i mamy ten ŁAD !!!
Strapagiel i Czerpita nie pozostali bez pracy nawet jednego dnia - oboje zasiadają na kierowniczych stanowiskach w firmach kolejowych, to jest miara ich działań .
W jednym z czasopism branżowych ukaże się wywiad z nimi, opisujący kulisy powstania KD.

proponuję aby KD przejęły przewozy regionalne w całym woj.dolnośląskim przy obecnej liczbie i stanie taboru pespwego, tym samym zmieniając nazwę na Dolnośląskie Przewozy Zastępcze haha. Także niech ręka boska broni !wara KD od trasy Harrachov-Szklarska bo będziecie tam mieć zamiast pociągów autosany na asfalcie.!!!

Co to za przewoźnik który w stacji leżąc na torach wykonuje przegląd okresowy autobusu szynowego?? Czy oni wożą ziemniaki czy ludzi??

A ja jestem ciekaw co na temat warunków w jakich przeprowadzane są przeglądy ma do powiedzenia pani od bhp w KD. Pewnie nic.... bo nie zna się na niczym.

A chcecie poczytać jak w KD odbywa się tankowanie szynobusów? Ten proceder urąga wszelkim zasadom BHP i norm bezpieczeństwa. Ludzie wręcz ryzykują życie, gdy na samochodzie z 2.000 l paliwa chodzi agregat zasilający pompę, a z sufitu zwisa żarówka na drucie! Gdzie są odpowiednie służby? Przecież gdyby to wybuchło to nie ma połowy stacji Legnica. Słynna pani od BHP doskonale wie jak to się odbywa. Prezeska Ładniak chyba nie widziała tego na oczy.

Poprzednie Zarządy były potrzebne Marszałkowi do wykonania brudnej (czytaj) najczarniejszej roboty. Ani przewspaniała Rada Nadzorcza, co chwilę jątrząca w Spółce ani Zarząd Województwa nie posiada wiedzy ile wysiłku należało włożyć w organizację i uruchomienie Spółki w niecały rok. Ale jak wspomniałeś, nie poddali się presji jeżdżenia byle gdzie, skoro nie ma wymaganej ilości pojazdów trakcyjnych. Zaplecze techniczne - no cóż, temat mół być zakończony w 2009 roku, należało się skupić na tym a nie na przekazaniu starej ruiny na biura, którą trzeba remontować za grube miliony - nota bene z naszej kieszeni. To świadczy wyłącznie o tym, że nadzór nad Spółką sprawują ludzie zupełnie nie znający się na rzeczy.

KD won z linii lwóweckiej i zgorzeleckiej! nie macie czym jezdzic to niech PR wrócą!!

W KD ważniejsze są pomieszczenia dla biurwy i prezeski od zaplecza technicznego którego KD nie posiada w ogóle. Nie jednokrotnie widziałem jak chłopaki z utrzymania leżeli pod torami w stacji Legnica i coś tam grzebali w szynobusie.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

franciszek10574 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Paź 2007

PostWysłany: 26-04-2010, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Noema -ale się ubawiłem Twoim tekstem juz nie pamiętam kiedy tak się śmiałem,tak to jest jak się pisze a nie ma się wiedzy przecież nie tak dawno plułaś na PR teraz na KD-czego Ty właściwie chcesz a pocieszę cie ze może być jeszcze gorzej bo faktycznie mści się nie posiadanie zaplecza technicznego i naprawy w torach stacyjnych a przy okazji "uczył marcin marcinka"mści się na potęgę,tylko pytanie do kiedy jeszcze będą promowane te KD i finansowane z kasy PR a PR i tak ma dług więc UM dzieli wg uznanania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2010, 18:59    Odpowiedz z cytatem

@Noema - Pocieszę Cię Wink W zeszłym tygodniu dwukrotnie do Trzebnicy było KKA Wink

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-04-2010, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Noema -ale się ubawiłem Twoim tekstem juz nie pamiętam kiedy tak się śmiałem,tak to jest jak się pisze a nie ma się wiedzy przecież nie tak dawno plułaś na PR teraz na KD-czego Ty właściwie chcesz

Czego chcę? Normalnej kolei, której nie potrafi zapewnić ani PR ani KD ani PKP IC. Czy to nie paradoks, że kręgosłup komunikacyjny na linii zgorzeleckiej stanowią desiro DB Regio relacji Drezno - Wrocław? Gdyby nie Niemcy to bylibyśmy kolejową Saharą!

Plułam na PR, pluję na KD i będę pluła na każdy nieudolny kolejowy beton, niezależnie od spółki.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 26-04-2010, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Marszałkowo ze swoją tubą propagandową działa też nadzwyczaj "sprawnie"...
Cytat:
Aktualności
Komunikacja zastępcza między Węglińcem a Zgorzelcem
26.04.2010

Przyczyną wprowadzenia autobusowej komunikacji zastępczej jest awaria szynobusu SA-132.wiecej

klikamy "więcej" [ http://www.koleje.dolnyslask.pl/aktualnosci/komunikacja-zastepcza-miedzy-weglincem-a-zgorzelcem/ ] i widzimy:
Cytat:

22.02.2010
Komunikacja zastępcza między Węglińcem a Zgorzelcem
Do wtorku 23 lutego 2010 r. na trasie Węgliniec - Zgorzelec zamiast pociągów Przewozów Regionalnych kursować będą autobusy zastępcze.

fot. Maciej "MSX" Serweta

Wszystko przez awarię lokomotywy spalinowej. Jej usterka okazała się poważna, dlatego pociągi regionalne wrócą na odcinek między Węglińcem i Zgorzelcem dopiero w środę (24 lutego 2010 r.). W ich miejsce kursować będą autobusy zastępcze.

Źródło: Przewozy Regionalne sp.z.o.o.

Jak widać wybuch był nagły, niekontrolowany i brzemienny w skutkach, że nikt nawet nie sprawdził zamieszczanej treści.

[ Dodano: 26-04-2010, 20:17 ]
Noema napisał/a:
Tak, wiem, sama optowałam za KD. Teraz pluję sobie w twarz! Byłam głupia i ślepa, ale już przejrzałam na oczy.


Pamiętam, pamiętam i w odniesieniu do mnie Twoja "miłość do KD" się objawiała. Cieszyć powinien jednak fakt, że ludzie już dostrzegają sprawność tego przewoźnika, a takie sprawy wypływają coraz częściej na światło dzienne Smile

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild


Ostatnio zmieniony przez Nikolai dnia 26-04-2010, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2010, 21:16    Odpowiedz z cytatem

KD są potrzebne marszałkowi Łapińskiemu jako wabik na wyborców z jego rodzinnej Trzebnicy. Wybory samorządowe odbędą się jesienią. Do tego czasu KD będą trwać wbrew wszystkiemu i wszystkim. Po wyborach KD rozlecą się z wielkim hukiem, bo z ekonomicznego punktu widzenia utrzymywanie dwóch spółek nie ma sensu. To jest po prostu za drogie!

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 26-04-2010, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Modliszka, nie mów hop póki nie przeskoczysz.

Nie ma sensu mówić, że wszystko rozleci z hukiem. Ma być kolej aglomeracyjna wokół Wrocławia, a operatorem ma być KD w najbliższych szykuje się zakup EZT! A od czegoś trzeba zacząć.

PESA psuje się, ganzy też psuły się, wszystko się psuje. Najczęściej za dawne lata psuły się sprężarki w parowozach, elektrowozy palą się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Minerva Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 11 Lut 2006
Skąd: Żary

PostWysłany: 26-04-2010, 23:41    Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję, że KD nie pojawią się na linii żagańskiej (Żary - Legnica). PR święte nie są, ale jakoś te szynobusy się telepią.

_________________
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 27-04-2010, 07:26    Odpowiedz z cytatem

Ciągłe zawieszenia, ciągłe odwołania! KD precz z dolnego śląska! Lwówecka już prawie uwalona, PR miały chyba tam 5 par i zazwyczaj wszystkie pociągi jeżdziły, a teraz co chce tamtędy jechać to odwołane lub KKA.!
Spółeczce KD życze jak najszybszego upadku!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 27-04-2010, 08:01    Odpowiedz z cytatem

No cóż, zniechęca się ludzi do jazdy koleją tak, jak to tylko możliwe. Podobnie z moją linią, gdzie od początku ostatni kurs dnia Żary-Węgliniec-Żary obsługiwał autobus, aż go w marcu całkiem wykreślono z rozkładu. Jednak nie obwiniałbym tutaj w całości KD, ale dolnośląski Urząd Marszałkowski. Prawda jest taka, że "krawiec kraje, jak mu materii staje".

Moim zdaniem UMWD wtopił najpierw z zakupem szynobusów PESY, potem z nieudolną polityką autobusowej komunikacji zastępczej. Więc w przypadku KKA na Węgliniec-Zgorzelec gromy powinny spaść na wasz UM.

I co za różnica czy KD czy PR, skoro w jednym jak i w drugim przypadku przy awarii szynobusu na 90% zostanie autobus puszczony... Dziękujemy Ci UM! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 81 Idź do strony 1, 2, 3 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl