Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 27-11-2006, 07:29    Odpowiedz z cytatem

kub@ napisał/a:
Marcel Štancl,

Zakonczenie modernizacji E-30 odcinek Legnica-Węgliniec-Zgorzelec/Bielawa ma byc do konća 2007 roku.


I bede po zakonczeniu modernizacje ruch osobowy tez przes Bielawa?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 28-11-2006, 17:05    Odpowiedz z cytatem

kub@ napisał/a:
Zakonczenie modernizacji E-30 odcinek Legnica-Węgliniec-Zgorzelec/Bielawa ma byc do konća 2007 roku.

Chyba żartujesz? Śmiech
Wątpię czy wyrobią się do końca 2008 r.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Miszczu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2006, 17:23    Odpowiedz z cytatem

eurostar napisał/a:
Na przełomie 2007/2008 roku zakończy się w końcu modernizacja Opole - Wrocław. Jest już przetarg na modernizację stacji Brzeg i Oława. Po modernizacji zostaną zlikwidowane "trapezy" na przystankach Lizawice i Lipki.


Trapez w Lizawicach już nie istnieje ... trapez w Lipkach został pozbawiony rozjazdów elektrycznych ... zamontowano klucze ... podczas przebudowy Brzegu i Oławy będzie używany, a potem rozbiórka.
PODG Lipki już zamknięte.

A co do obniżonej prędkości do 120 na opolskiej cześci E30 ... to jest jeszcze do zrobienia parę przejazdów ... muszą m.in. wyburzyć dawną nastawnię posterunku odstępowego Brzeziny ... (trzeba zrobić tam trójkąt widoczności).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kub@ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 28-11-2006, 17:38    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisała:
Cytat:
Chyba żartujesz?
Wątpię czy wyrobią się do końca 2008 r.


Krycha a dlaczego tak sądzisz??? Ja uważa, że moga się wyroobic ponieważ juz praktycznie cała trasa Zgorzelec - Legnica ma nowe tory. Zostały do skonczenia jakies, stacje, perony, przejazdy i wiadukt w Bolesławcu.Ale ja moge sie oczywiście mylić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Miszczu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2006, 17:45    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Jako ciekawostkę dodam, że modernizowana będzie również stacja w Krzewinie Zgorzeleckiej, na której zatrzymują się wyłącznie pociągi niemieckie na trasie Gorlitz - Zittau.


Oprócz Krzewiny będą robić też Ręczyn Podg ... ale to tylko przebudowa urządzeń SRK !!
I na razie był tylko przetarg na projekt tej przebudowy. Tak jak już Marcel pisał, wygrała go czeska firma: SUDOP PRAHA a.s

Dodatkowo mają w planie przebudowę urządzeń SRK stacji Sulików.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 28-11-2006, 17:56    Odpowiedz z cytatem

kub@, mówiąc o skończonej modernizacji mam na myśli zakończenie wszystkich robót, a te jak widać na przykładzie linii Wrocław - Opole potrafią się ciągnąć w nieskończoność.

Bolesławiec jest cały rogrzebany z jednym przejezdnym torem, a zbliża się zima! Mamy niedokończony peron z drewnianymi dostawkami co wygląda bardzo komicznie, ale mi do śmiechu nie jest. Ktoś kiedyś wywinie orła i będzie afera! Wiadukt nad ulicą Kościuszki miał być oddany w czerwcu, a mamy prawie grudzień i końca nie widać. A może mówili o czerwcu 2007 r.??? Budowa przejścia podziemnego ciągnie się w nieskończoność! A gdzie drugi peron? A gdzie torowisko? A gdzie nowa nastawnia w Bolesławcu? To tylko przykład z jednej stacji...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 28-11-2006, 18:21    Odpowiedz z cytatem

Miszczu napisał/a:
Krycha napisał/a:
Jako ciekawostkę dodam, że modernizowana będzie również stacja w Krzewinie Zgorzeleckiej, na której zatrzymują się wyłącznie pociągi niemieckie na trasie Gorlitz - Zittau.


Oprócz Krzewiny będą robić też Ręczyn Podg ... ale to tylko przebudowa urządzeń SRK !!
I na razie był tylko przetarg na projekt tej przebudowy. Tak jak już Marcel pisał, wygrała go czeska firma: SUDOP PRAHA a.s

Dodatkowo mają w planie przebudowę urządzeń SRK stacji Sulików.


Przeciw wiesz u ktorej firmy robiem i Krycha tez.

Klopota jest w tym ze niedowolno dac samoczyne przejazdy kolejowe w Krzewinie Zgorzeleckej tylko kamere i ine! obecnie bylo by trzeba obudowe trojkatu Wilka i Sulikówa. Przeciw trzeba poczontok koritarza E-30 juz w Zittau i dalej Krzewina Zgorzelecka - Zgorzelec/Boleslawiec. Wsytko do tego gra. Liberec - Zittau bede szybkosc 100 ikm/godzinu s wyjatkem otczinku przes Porajów i Zittau - Görlitz juz w budowie 80 km/godzinu. w Krzewinie juz nowe torowisko trudnosc jest tyle budzinek bo jest spredany i wsytke widza jak wyglonda.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 30-11-2006, 02:49    Odpowiedz z cytatem

A co do obniżonej prędkości do 120 na opolskiej cześci E30 ... to jest jeszcze do zrobienia parę przejazdów ... muszą m.in. wyburzyć dawną nastawnię posterunku odstępowego Brzeziny ... (trzeba zrobić tam trójkąt widoczności).

Brzuch mnie ze śmiechu rozbolał Laughing Zwolnienie BIAŁE 120 km/h jest OD PONAD PÓŁ ROKU na Opole Zachodnie - Brzeg. Jakie przejazdy? Przecież WSZYSTKIE mają automatyczne półrogatki. Wszystkie mają działające TOP-y. Jaką "dawną nastawnię" Brzeziny? Na Brzeg - Opole???!!! Nie ma tam czegoś takiego!!!

A jeśli chodzi o wyburzanie czegokolwiek dla stworzenia tak koniecznego "trójkąta widoczności", to mam pytanie: czy starczy wam - znaczy PLK - na to 10 lat?

Bo takiemu PKP PR wystarczyło zaledwie kilka dni na wprowadzenie podstępnych literek "F" dla pociągów regionalnych - bez powiadomienia samorządów. Bierzcie z nich przykład, szybciej wyburzycie...

Robert Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kub@ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-12-2006, 21:25    Odpowiedz z cytatem

A czy na odcinku Węgliniec-Zgorzelec wprowadzili jakieś ograniczenia ( oprocz juz istniejacych na wiaduktach i mostach) poniewaz od nowego rozkladu pociagi tak powoli jada, ze czlowiek jadac rowerem wyminalby pociag. A odmiennoscia jest odcinek Węgliniec-(Bolesławiec)- Legnica, gdzie pociag z Węglińca do Bolesławca jedzie 15 minut. A pociag z Weglinca do Legnicy jedzie 43 minuty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zyrafa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Stargard [Zbk/Szn]

PostWysłany: 01-01-2007, 23:25    Odpowiedz z cytatem

W trakcie modernizacji nastąpi elektryfikacja odcinka Węgliniec - Horka. Pytanie - 3 kV stałego ?

_________________
Dyskusja polega na wymianie poglądów nie epitetów
Galeria autorska http://www.zbaszynek.stargardcom.pl zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 02-01-2007, 00:08    Odpowiedz z cytatem

Tak, będzie 3 KV. Zasilanie tego odcinka będzie z podstacji trakcyjnej w Węglińcu.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 04-01-2007, 06:37    Odpowiedz z cytatem

Powyno byc 3 kV bo jest w planach tez Zgorzelec - Liberec 3 kV zadaleko to mozno wsytki bedem na rente.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kub@ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 09-01-2007, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Wiecie co ostatnio zastanawiałem się ile można nararazie jeździc po zmodernizowanych lub prawie zmnodernizowanych odcinkach na E-30. Może jest ktoś kto wie to i może mi odpowiedzieć.Jestem ciekaw czy juz mozna jeździć 160 km/h. A i jeszcze czy wie ktoś ile km/h na jakich odcinkach mozna było jeździć przed modernizacją (chodzi mi głównie o odcinki od Zgorzelca - Węgliniec - Bolesławiec - do Legnicy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Toporek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: Bierutów

PostWysłany: 09-01-2007, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Tory na trasie Wroclaw - Opole sa dostosowane do 160km/h Śmiech , ale z niewiadomych przyczyn jest stałe ograniczenie do 120km/h Very Happy
Kiedyś spotkałem się z takim powiedzeniem: Tory na tej linii zostaną dopuszczone do prędkości 160km/h wtedy, gdy będą już w takim stanie, że będzie można jeździć tylko 120km/h Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 09-01-2007, 21:09    Odpowiedz z cytatem

Toporek, szybciej nic nie pojedzie, bo nie ma odpowiedniego taboru. Chyba wiecie ile wyciągają nasze lokomotywy i EZT?

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl