Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Wrocław Gł. kasa na peronie drugim
Autor Wiadomość

lontech Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2010

PostWysłany: 29-05-2010, 20:28   Wrocław Gł. kasa na peronie drugim Odpowiedz z cytatem

To co się dzieje z pracownikami PRZEWOZÓW REGIONALNYCH na peronie drugim WROCŁAW GŁ. jest nie do opisania.Kasjerki są zastraszane, poniżane, obrażane,oraz traktowane jako ludzie trzeciej kategori .Zostały złamane wszystkie prawa pracownicze i warunki pracy. Wobec kilku kasjerek jest stosowany MOBING przez Naczelnika PR. Moim zdaniem już dawno powinna wkroczyć Państwowa Inspekcja Pracy a może nawet i Prokuratura, tam coś śmierdzi. Kasy na dworcu Wrocław Gł przynosiły obrót blisko 50 tyś dziennie,a może więcej w tej chwili jest około 20 tyś.Ja jako podatnik który nie korzystam z przewozów pasażerskich płacę podatki między innymi na PR jestem zainteresowany tym kto dopuścił do takiego stanu rzeczy.Chciałbym żeby w końcu zrobiono porządek z osobami zarządzającymi spółką, które nie nadają się do zarządzania i marnotrawią pieniądze podatników.Dyrektor PR Wrocław Gł. jest chyba głuchy i ślepy bo nie słyszy i nie widzi problemów jak są traktowani pracownicy na stacji WROCŁAW GŁ. Co nato zarząd spółki PR w Warszawie może nic nie wiedzą.Polecam najlepsze rozwiązanie, sprowadzenia TELEWIZJI i opisania problemu przed kamerami. Ludzie nie dajcie się zastraszyć.




Pozdrawiam Podatnik RP
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-05-2010, 21:05    Odpowiedz z cytatem

A na czym polega konkretnie takie "tragiczne" traktowanie pracowników? Może jakiś przykład?

Nie żebym bronił PR, po prostu z ciekawości pytam o co konkretnie chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 29-05-2010, 21:58    Odpowiedz z cytatem

mateusz123, np. w ostatnim okresie czasu, panie kasjerki obowiązkowo mają "stać", po 8 -12 godzin, przy automatach nowo powstałych. Nie patrzy się na wiek, zdrowie tych Pań - najważniejsze masz stać i pomagać podróżnym, przy zakupie biletu z tego automatu.
Dodatkowo jest niemiłym zaskoczeniem Pracodawcy wobec tych pracowników, a mianowicie, że te kasjerki mają np. 3 dni codziennie stać,po 8-12 godzin, przy automatach - czy nie jest to poniżające Question Hmm .
Przykre, ale prawdziwe Exclamation .

Jedno mnie zastanawia - gdzie są zmiany do Regulaminu Pracy w PR Wrocław Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

syrenka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 30 Sie 2008
Skąd: Wielka Polska

PostWysłany: 29-05-2010, 22:26    Odpowiedz z cytatem

????????????????????????
Chwila.
Skoro potrzebny jest pracownik do obsługi biletomatu, to po cholerę automat?!? Przecież pracownik może sam sprzedać bilet...

_________________
Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2008

PostWysłany: 29-05-2010, 23:07    Odpowiedz z cytatem

W Portugalii, w Porto i w Lizbonie przy automatach biletowych do metra (nie na wszystkich stacjach) były osoby, który pomagały ludziom, turystom w obsłudze biletomatów.

I serio taka pomoc może pomóc dużo. Szczególnie dopóki się ludzie z tym nie obeznają...

A co do poniżania... hmm... równie dobrze kasjerki mogłyby zostać zwolnione, bo chyba nie ma teraz kasy we Wrocławiu... Rozumiem, że nie każdemu zdrowie pozwala, ale to można jakoś rozwiązać (krzesełko obok automatu?).

_________________
adas.jogger.pl / Warsztat Napraw KZK GOP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ic konduktor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2009

PostWysłany: 30-05-2010, 09:43    Odpowiedz z cytatem

No i to, że panie kasjerki muszą stać koło automatów to ma być mobing?
Wydaje mi się, ze paniom z kas bardziej nie na rączkę samo stanie na widoku.
W takim razie ja też zgłaszam mobing Wink Czasem jak ludzi jest dużo to stoje przez 12 godzin i sprawdzam bilety, zamiast siedzieć w służbowym i gapić się bezczynnie za okno.

_________________
" Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-05-2010, 10:35    Odpowiedz z cytatem

ic konduktor, z tym staniem przez 12 godzin w pociągu, to chyba lekka przesada Exclamation
Coraz mniej widać takich przepełnień podróżnych w pociągach Spółki "IC". I wiem doskonale, że w tej pracy nie musisz bezczynnie patrzeć przez 12 godzin przez okno.

Odnośnie mobbingu - ja podałem bardzo skrajny przypadek, a rzeczywistość jest całkiem inna.
Może ktoś z tego zespołu pracowników oficjalnie powie o co chodzi w tej Sekcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lontech Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2010

PostWysłany: 30-05-2010, 10:47    Odpowiedz z cytatem

Definicję MOBINGU szczegółowo określa kodeks pracy,a nie stanie przy automacie, czy inne tego typu lepiej być poniżanym niż zostać zwolnionym z pracy jak sugerują niektóre osoby wypowiadające się na forum. Każde oddelegowanie pracownika do wykonywania innych czynności niż te które są zapisane w umowie o pracę wymagają pewnych zmian na które pracownik musi wyrazić zgodę lub nie. Stanie przy automacie na powietrzu czasem w deszczu przez dwanaście godzin jest to praca w szczgólnych warunkach tego kasjerki nie mają zapisane w umowie o pracę. Muszą być spełnione wszystkie warunki szczegółowo określa to kodeks pracy.Jest jeszcze jedna sprawa zostało wybranych pięć kasjerek, które są traktowane inaczej niż pozostała część pracowników, może to jest DYSKRYMINACJA części pracowników.Taki stan rzeczy jest nie zgodny z kodeksem pracy i podlega karze .Dyrekcja PR Wrocław Gł. doprowadziła do zamknięcia wszystkich kas gdzie były sprzedawane bilety na wszystkie pociągi w Polsce, w ten sposób naraziła spółkę i nas podatników na stratę kilku milionów w skali miesiąca. Tą sprawą powinny się zająć odpowiednie instytucje do tego powołane.


podatnik RP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 30-05-2010, 11:39    Odpowiedz z cytatem

nie;], lontech
Grupa PKP zarządzająca dworcem odmówiła PR przetrzeni na kasy w budynku dworca tymczasowego. dlatego wyjzezdzajac z PR z wrocławia nie masz dopłaty 5zł do bilety,mimo dwóch kas na peronie drugim i automaciaków. PR zapewne bardzo chętnie wprowadziło by tam swoje kasy;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ic konduktor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2009

PostWysłany: 30-05-2010, 12:32    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, no może nie stanie ale, że na nogach. Czy ja wiem, że to przesada?
Niedawno miałem służbę z leniwym kierpociem, on 2 wagoniki ja 6. Pociąg nabity, podnad 100% było, w drugą też nie lekko. Z 10 godzin służby, może 15 minut pzresiedziałem, na stacji zwrotnej też nie było gdzie przycupnąć, no to stałem na peronie. Do tego atrakcję typy mocne wiązanki od podróżnych, którzy stali...
I śmiem twierdzić, że to norma i nie płaczę, że mobing, że zdrowie, że nogi, że nie ma gdzie usiąć, że kiedyś było lepeij, że dostałem wiązankę, że psychika. Starczy!

_________________
" Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torreador Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 30-05-2010, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Kasjerki są zastraszane, poniżane, obrażane,oraz traktowane jako ludzie trzeciej kategori .Zostały złamane wszystkie prawa pracownicze i warunki pracy. Wobec kilku kasjerek jest stosowany MOBING


Cytat:
Moim zdaniem już dawno powinna wkroczyć Państwowa Inspekcja Pracy a może nawet i Prokuratura, tam coś śmierdzi

PIP ? A potrafisz udowodnić to zastraszanie ? Przecież wykonują pracę związaną ze swoimi kwalifikacjami. Na większych stacjach Europy Zach. też kręcą się pracownicy w uniformach i pomagają jeśli nie udzielają informacji związanych z rozkładem jazdy to pomagają przy biletomatach. I też stoją ! Szkoda tylko, że nie wykonują tego też pracownicy marketingu lub działu sprzedaży.
To nie jest mobbing. Już dawno powinien być w halach dworcowych ktoś ubrany w uniformie do dyspozycji podróznych. Tak jest w Berlinie Hbf.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-06-2010, 02:31    Odpowiedz z cytatem

To, co wypisują tu pracownicy PR, jest po prostu śmieszne. Co jest strasznego w informowaniu klientów swojej firmy i pomaganiu im? Poza tym - owe panie kasjerki z peronu drugiego powinny się cieszyć, że jeszcze pracę mają - sytacja w firmie jest nieciekawa, więc... Poza tym - dziwie się, że jeszcze ich nie zwolniono za brak podstawowej wiedzy potrzebnej do pracy i brak umiejętności.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

syrenka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 30 Sie 2008
Skąd: Wielka Polska

PostWysłany: 01-06-2010, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Ufo, postałbyś sobie tak trochę i uwierz mi, że zmienił byś zdanie o 180 st.
A zarzucając dodatkowo brak umiejętności i wiedzy jesteś po prostu bezczelny.
I właśnie o to chodzi - te biedne kobiety z takim motłochem muszą się użerać przez kilkanaście godzin. Pracowałam kiedyś na okienku i wiem co piszę. Evil or Very Mad

//post moderowany. ~Iktorn

_________________
Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-06-2010, 10:27    Odpowiedz z cytatem

Są ludzie, których praca polega na staniu w jednym miejscu i informowaniu klientów, lub sprzedawaniu czegoś tam. I to za mniejsze pieniądze.
A co do braku umiejętności - jak nazwiesz sytuację, kiedy trzy kasjerki (trzy!!) nie potrafią sprzedać biletu regio karnet "bo komputer nie chce"?
A za motłocha dziękuję - jestem zwykłym klietntem, który chce być należycie obsłużony.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

matias32 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2009
Skąd: Miasto nad Odrą

PostWysłany: 02-06-2010, 10:48    Odpowiedz z cytatem

Ja widze wyjscie z sytuacji ,
dlaczego kasjerki z Legnicy , Głogowa zostały zatrudnione do druzyn konduktorskich i teraz znam takie co są Kier. poc i konduktorami chwalą sobie prace i zarobkie.
Ja rozumiem że jak sie siedziało 20 lat za okienkiem to cierzko jest sie przestawic ,
obsada na kazdy pociąg 1/0 ludzi brak a oni mają problem co zrobic z kasjerkami.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl