Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Kolej w Grudziądzu
Autor Wiadomość

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 30-05-2010, 19:03   Kolej w Grudziądzu Odpowiedz z cytatem

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100528/GRUDZIADZ01/582199644

Ten artykuł chyba dobitnie ukazuje, że nikogo naprawdę nie obchodzi los tego węzła kolejowego
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009

PostWysłany: 31-05-2010, 08:38    Odpowiedz z cytatem

Wymienią na pewno przy okazji remontu linii do Torunia i Laskowic swojego czasu pisali o tym w gazetach chyba że coś się zmieniło linia do Laskowic jest w fatalnym stanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 31-05-2010, 14:32   Re: Grudziądz Odpowiedz z cytatem

contraboy napisał/a:
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100528/GRUDZIADZ01/582199644

Ten artykuł chyba dobitnie ukazuje, że nikogo naprawdę nie obchodzi los tego węzła kolejowego


Ten artykuł tak naprawdę niczego nie ukazuje. Jest jedynie pokłosiem niedawnego wypadku na przejeździe, gdy 22-letnia dziewczyna bez zatrzymania wjechała wprost pod MR/D. Zmarła krótko po wypadku.
Ta sama gazeta z pełną powagą cytuje pewna panią, która mówi, że:

"- Ten przejazd mógł być lepiej zabezpieczony! Wówczas nie doszłoby do tej tragedii - mówi Zofia Gronek, która mieszka w pobliżu. - Już w ubiegłym roku dzwoniłam do PKP i zwracałam uwagę na wysokie na ponad metr trawy, które ograniczały widoczność. W tym roku trawę skoszono... dzień po wypadku! Znaki też są słabo widoczne, zasłonięte gałęziami. Bezpieczeństwo jeszcze pogarsza fakt, że maszyniści nie trąbią przed przejazdem i jadą moim zdaniem z nadmierną prędkością.

Przy okazji polecam fotkę do tego tekstu. Szablonowa "słitaśnia focia" wprost na Naszą Klasę Smile

link do artykułu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 31-05-2010, 18:39    Odpowiedz z cytatem

cyt : "Bezpieczeństwo jeszcze pogarsza fakt, że maszyniści nie trąbią przed przejazdem i jadą moim zdaniem z nadmierną prędkością."

Ktoś zapomniał że to pociąg ma pierwszeństwo na przejeździe kolejowo - drogowym .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fidzi123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2008
Skąd: Błądzim

PostWysłany: 31-05-2010, 20:56    Odpowiedz z cytatem

Czasem zastanawiam się jak to możliwe, że takie bzdury mogą ukazywać się w gazecie. Gościu, najprawdopodobniej ekspert z zakresu kolejnictwa, zobaczył połamany podkład, napisał do najlepszej lokalnej "gazety", a ta temat podchwyciła i opisała kolejną straszną historię. Zapraszam autora artykułu na stację w Serocku, gdzie drewniane podkłady są w takim stanie, że rozpadają się od samego patrzenia na nie.
"Maszyniści nie trąbią przed przejazdem i jadą moim zdaniem z nadmierną prędkością" - no tak, jak pociąg nie zatrąbi, to przed przejazdem nie trzeba się zatrzymywać. I do tego przekracza prędkość w terenie zabudowanym! Postawić fotoradar, maszynista dostanie parę punktów i będzie jeździł wolniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 01-06-2010, 14:56    Odpowiedz z cytatem

W kwestii tych podkładów . To za pieniądze które PLK dostaje od przewoźników powinno to być naprawione natychmiast . Od tego są ludzie z tzw "drogówki" . Czyli coś takiego jak pogotowie od napraw . Zamiast siedzieć można kilka podkładów wymienić .

Nie będę się rozpisywał jak wygląda praca takich ludzi , ale widziałem już ich kilka razy w akcji .

A z tą nadmierną prędkością to jakiś żart . Z tym że moim zdaniem to wina PLK że do takich rzeczy dochodzi . Skoro się wprowadza 20 km/h na przejazdach , to potem ludzie myślą że pociąg musi zwolnić .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 03-06-2010, 08:34    Odpowiedz z cytatem

Osobiście widziałem te podkłady...i w wielu miejscach nie ma betonu, a...idą drutu od zbrojenia same Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2010, 18:12   

Los wezła kolejowego Grudziądz przestał juz kogo kolwiek interesować od dawna ,jestem bardzo często w Grudziądzu i jak widzę te pustki na bocznicah to aż sie w pale nie mieści jak PLK mogło doprowadzic taki węzeł do ruiny ,jednoczesnie marginalizując jego znaczenie
Powrót do góry

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 03-06-2010, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Potoki pasażerskie były tam naprawdę duże, pociągi Łódź - Kutno - Toruń - Grudziądz - Gdynia też cieszyły się popularnością. Nie mówiąc o Mysłowice - Gdynia... Jakiś IR np. Kraków - Kołobrzeg czy Koszalin p. Skarżysko, Warszawę, Działdowo, Grudziądz nie był by najgłupszy. To se nevrati - kolejne linie w tym regionie pójdą do likwidacji...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-06-2010, 15:21   

Jedyny ratunek dla tego węzla to w obecnym czasie jest taki ,żeby DB(Arriva) wygrała ten przetarg na nastepnych 10lat (w zasadzie konkurencji nie widać) a wtedy zapewne uruchomi pociagi komercyjne ,coś w rodzaju Bydgoszcz-Gdynia który cieszy sie ogromną popularnoscą
Powrót do góry

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 04-06-2010, 19:42    Odpowiedz z cytatem

Ciekawie wyglądałby taki składzik w relacji Płock-Brodnica-Grudziądz-Malbork-Gdynia
Swoją drogą połączenia Toruń-Malbork są dość mocno oblegane przez podróżnych (masa studentów)
Ciekawe czy po remoncie na odcinku od Malborka w stronę Gdyni Arriva pomyśli, aby coś wprowadzić bezpośredniego?
Co do tego przetargu, to jeśli Arriva wygra ten przetarg na 10 lat, to raczej na pewno jakieś zmiany będa jeśli chodzi o jakieś dalsze relacje, (a przetarg chce wygrać, chociażby wnioskując po tym, że za rok zamierza jeździć wakacyjnie po nadzalewówce)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 04-06-2010, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Zastanawia mnie, czy byłoby możliwe puszczenie bezpośredniego pociągu Bydgoszcz Gł.-Grudziądz i nazad przez Chełmżę. Tor na trasie Bydgoszcz - Chełmża jest w dość dobrym stanie, Chełmża - Grudziądz jest trochę gorszy, ale i tak nie ma takiej tragedii jak na Bydgoszcz - Laskowice. Pociąg w takiej relacji byłby u celu szybciej niż przez Laskowice (zakładając nawet, że te przez Laskowice byłyby bezpośrednie), do tego obsługiwałby po drodze Chełmżę. Pytanie jest tylko takie - czy PR-om wolno jeździć po Chełmża-Grudziądz (trasa obsługiwana przez Arrivę), a Arrivie po Bydgoszcz - Chełmża? Jeżeli nawet nie byłoby możliwe uruchomienie takiego pociągu w bezpośredniej relacji - to może warto zadbać o skomunikowania w Chełmży, które są jeszcze gorsze, niż w Laskowicach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-06-2010, 23:17   

Contraboy na odcinku Sierpc -Brodnica tory są w kiepskim stanie ,predzej wchodzi w grę Działdowo-Brodnica -Grudziadz-Wierzchucin i dalej tak jak obecnie Arriva ekspres do Gdyni.ET40 wszystko będzie zależało od przetargu o którym wyzej wspominałem
Powrót do góry

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 05-06-2010, 08:01    Odpowiedz z cytatem

Tyle tylko, że z Grudziądza do Gdańska przez Wierzchucin to trochę koło się robi...
Dodatkowo 3/4 składu zazwyczaj wysiada w Gdańsku Gł. ew Wrzeszczu więc lepiej by było aby taki skład wpierw pojechał przez Gdańsk

Gdyby taki skład jechał przez Malbork w dni robocze, to miałby niezłe wzięcie ...a od stacji Malbork to podejrzewam że cięzko by było o miejsca siedzące, biorąc pod uwagę fakt iż byłby to pewnie jakiś przyspieszony osobowy, więc ludzie zamiast do kibla wsiadaliby do wygodnego MRa, który by jechał krócej niż EN


Co do Bydgoszcz-Chełmża-Grudziądz to czasem w jednym zdaje się kursie z Torunia idzie zobaczyć...duńskiego MRa od Chełmży, ale nie wiem dokładnie jak to funkcjonuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 05-06-2010, 11:41    Odpowiedz z cytatem

@contraboy - Odnośnie składu Grudziądz - Malbork - 3miasto : do MR-a zawsze można podczepić wagon w razie potrzeby Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 7 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl