@przewoz, a zobacz na DAWNY PRZEMYŚLANIN 83200! Przemyśl-Szczecin/Świnoujście, jeszcze dalsza relacja. Nie uwierze w to nawet jak zobaczę, IC strzela sobie w stopę przecież!
Na ex Barbakanie 3810 też to jest wstyd. Puścić 1xED74.
Te pociągi powinny iść na relacje krótkie, typu Szczecin-Poznań, Białystok-Warszawa, Łódź-Warszawa, Poznań-Warszawa.
Mnie tez to niepasuje. Mysle, że moj informator cos pochrzanił w numerach bo tylko je mi napisał w smsie. Jutro do niego zadzwonie, bo sam nie moge pojac ponad 1000km na ED74. Chociaz z drugiej strony tam gdzie kończy się logika tam się zaczyna PKP
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Jak na mój gust gdyby puścić ED-74 na trasie:
1/ Kraków gł - CMK - Łódź Widzew - Zgierz - Kutno - Poznań Gł. - Szczecin Gł.z V max to można wykręcić czas ok 7h20min-7h-35 min. - w dni robocze
Wyjazd z Krakowa ok. 6:00 i druga para ok. 14:00
2/ Zakopane - Kraków - CMK - Łódź - Poznań - Stargard Szczeciński (łącznica na Goleniów) - Świnoujście czas jazdy ok. 11h 30 min w soboty i niedziele
Wyjazd z Zakopanego ok. 5:30
PAN Buchalter, no chyba niepowiesz ze chcialbys ED74 na trasie Zakopane-Świnoujście?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Kilka słów na temat ED74....
Z tego co mi wiadomo na ED ma jechać "Krakowianka" i było przymiarka do któregoś z przemyślaków ale temat najprawdopodobniej upadł. Prawdą jest że ED jest nie wystarczające na obsługę lini W-wa Łódź... Skoro maja stać na boku to lepiej niech sobie śmigają. Dodatkowo przejazd EDka jest nieporownywalnie tańszy od przewozu Lok+pudełka. Dlatego też zastosowanie ich przy kursowaniu w pociągach w których frekwencje nie powala na nogi z punktu ekonomicznego jest posunieciem dobrym.
Dziwi mnie tylko jedna rzecz... IR barbakan może na ED śmigać i to nie jest zaden skandal a kiedy TLK 8310 chciałoby się puścić na nieporownywalnie wygodniejszym EDku to wielki krzyk?? Coś tutaj nie halo... ale to takie je prywatne zdanie... Nie ma to jak obiektywizm...
Moim zdaniem ED74 powinny śmigać w relacji Katowice-Wrocław, a po zrobieniu trasy do Poznania: Katowice-Wrocław-Poznań Puszczanie na trasy, gdzie infrastruktura jest słaba mija się z celem.
Akurat TLK relacji Bialystok-Zakopane na ktorym mialyby EDy kursowac nie ma niskiej frekwencji. Przynajmniej na odcinku Wawa - Krakow Glowny ludzie potrafia stac na korytarzach.
CzarnyBohater, przypomnij mi jaka firma wyśmiewała podróż podmiejskim z Warszawy do Krakowa? Nie bądź żyła. Daj teraz powyśmiewać podróż podmiejskim z Przemyśla do Świnoujścia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum