Cześć. Od dłuższego czasu interesuje się prawą przyspieszenia składów. Tj. konkretnie interesuje mnie różnica pomiędzy przyspieszeniami składu EZT a lokomotywy z wagonami.
Czy istnieje różnica pomiędzy przyspieszeniem składu EZT a składu złożonego z lokomotywy i wagonów jeśli masa jednego i drugiego jest taka sama. Zakładam, że moc, typ (raczej chodzi mi o silniki asynchroniczne) i ilość silników przypadających na skład także się nie różni. Czy jednak rozmieszczenie osi napędowych w składzie, "zwartość" (mam na myśli np. zastosowanie wózków Jacobsa lub lepsze zespolenie poszczególnych członów niż przy zwykłym połączeniu wagonów) ma bardzo duży wpływ na przyspieszenie całego składu? Nie wpadłem na inne czynniki które mogą wpływać na różnice w przyspieszeniach. Interesują mnie przyspieszenia cięższych składów tj. powyżej 400 ton.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum