Wysłany: 23-06-2010, 13:47 Rozkład jazdy 2010/2011 w woj. lubelskim - propozycje
Witam. Zapraszam do składania własnych propozycji rozkładu jazdy dla pociągów osobowych i interREGIO w naszym województwie. Publikujcie tu także przecieki jakimi dysponujecie.
Na początek proponuję:
R Chełm - Łuków
R Chełm - Stalowa Wola (Rzeszów) na nowych SA134
_________________ W pociągu:
2010 rok - 1570 km
2011 rok - 4681 km
Proponuję InterRegio z Lublina do Rzeszowa przez Tarnobrzeg i Kolbuszową. Obecne kolejowe skomunikowanie oby tych miast jest fatalne (brak jakiegokolwiek bezprośredniego połączenia).
Nie lepsze na tej trasie byłoby Regio? Więcej ludzi skorzystałoby z usługi, może dałoby się jakoś to szynobusem uruchomić. Kilka lat temu jeździł (przez Nisko) pociąg pośpieszny "Wisłok" a także pociąg osobowy (wyjazd z Rzeszowa bodajże ok. 6 rano).
Również można by wprowadzić IR Lublin - Kielce - Wrocław.
"Wisłok" jeździł w RJ 2000/2001 w rel. Chełm (4:50) - Rzeszów (10:14), Rzeszów (16:40) - Chełm (21:49) natomiast ten osobowy w RJ 2003/2004 w rel. Rzeszów (5:22) - Lublin (10:08), Lublin (15:51) - Rzeszów (21:01). Osobiście też uważam, że takie połączenia powinny powrócić (obydwa) i nie jako interRegio tylko zwykłe Regio, ewentualnie jakieś Regio+
[ Dodano: 08-08-2010, 15:13 ]
Może ktoś ma jakieś informacje o RJ 2010/2011 na Lubelszczyźnie?
_________________ W pociągu:
2010 rok - 1570 km
2011 rok - 4681 km
Właśnie dostałem odpowiedź na wniosek o udostępnienie projektu rozkładu jazdy pociągów w województwie lubelskim oto treść [fragmenty]:
(...)Założenia zostały opracowane przez Instytut Rozwoju i Promocji Kolei i zakładają one:
- kursowanie 93 pociągów regionalnych
- łączną pracę eksploatacyjną na poziomie ok. 3,2 mln pociągokilometrów
- rozszerzenie dotychczasowej oferty, obejmującej obecnie obsługę linii kolejowych
* nr 2 (odcinek Łuków - Terespol)
* nr 7 (odcinek Dęblin - Dorohusk)
* nr 26 (odcinek Łuków - Dęblin)
* nr 68 (odcinek Lublin - Stalowa Wola Południe)
o linie kolejowe nr 30 (odcinek Parczew - Lublin Północny), nr 69 (odcinek Rejowiec - Bełżec), oraz nr 72 (odcinek Zawada - Zamość)
Założenia oferty rozkładu jazdy edycji 2010/2011 ulegają ciągłym zmianom z uwagi na konieczność ich konsultacji i uzgadniania z innymi przewoźnikami kolejowymi(...) także ze względu na podjęcie próby uruchomienia pociągów regionalnych (...) we współpracy z (...) Kolejami Mazowieckimi oraz wstępne założenie znacznego zwiększenia pracy eksploatacyjnej, w tym na nowych liniach. (...)
Idzie nowe... jeżeli PR-y za dużo nie zaśpiewają.
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Dobra wiadomośc, wreszcie udam się w piękną krainę Roztocza pociągiem, bo blachosmrodem mi się jakoś nie chce
ps. Aron Busowy Baron rwie włosy z głowy, nie wiadomo czy nie wyląduje w szpitalu psychiatrycznym z powodu nerwicy i załamania.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Witam wszystkich to mój pierwszy post na tym forum Od dłuższego czasu byłem dość częstym gościem. Mam pytanie- czy reaktywacja na linii nr 30 jest możliwa przed zapowiadanym remontem (np. w tym rj, o czym niedawno była mowa), czy raczej dopiero w 2012 roku?
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Tak pendolino wiem, że jest możliwa z tą infrastrukturą. Pytam sie konkretniej czy PR mogą wyrazić taką chęć, czy dopiero po remoncie. Przepraszam za dość nieścisłe pytanie. Pozdrawiam.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
lubelak195, UM zapłaci za jazdę, to PR pojedzie, nawet jakby było 30km/h.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian Łódź, No niestety tylko do Dorohuska jest drut dalej kawałeczek trzeba jechać na spalinówce , ale nasze województwo ma dużo szynobusów więc brak trakcji elektrycznej na całej trasie nie będzie sprawiał żadnego problemu.
Swoją drogą ten pociągi naprawdę by się przydały bo jeżeli nie ma się własnego samochodu to nie ma czym pojechać za wschodnią granicę. Oczywiście są dwa pociągi na dobę do Kijowa ale prowadzą jedynie wagony sypialne więc podróż na odcinku Lublin/Chełm-Jahodyn z pewnością nie będzie tania dość długa jak na tak krótki odcinek. Myślę ,że w ciągu tygodnia mogło by nim jeździć sporo osób jeżeli cena nie będzie z byt wygórowana.
_kamil_, mozna zrobic coś a'la Jasło-Chyrov, czyli przemytnika, mowie serio, dotacja by była z MI a frekwencja mogłaby byc duza, tylko że na wagonach, bo szynobus po wizycie przemytnika a następnie celnika wyglądałby jak złom.
ps.No a Czeremcha-Vysokolitowsk jezdzi na szybusie, bo nie wiem
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2010, 17:55
@Damian
W przypadku Vysokalitovska jest to SN81, niemodernizowany szrot, ale chyba wcześniej kursowało coś takiego: SU45+B/Bht. W tym przypadku wchodziłoby w rachubę SU42+Bht+Bht
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum