Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Koleje Mazowieckie dokupią piętrusy?
Autor Wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 29-09-2010, 21:36   Koleje Mazowieckie dokupią piętrusy? Odpowiedz z cytatem

Koleje Mazowieckie dokupią piętrusy?

- Mamy nieśmiałe plany dokupienia dodatkowych wagonów piętrowych powiedział podczas prezentacji nadwozia lokomotywy Traxx dla Kolei Mazowieckich we wrocławskiej fabryce Bombardiera Czesław Sulima, członek zarządu mazowieckiego przewoźnika. Chodzi o 20-22 wagony środkowe dodał.

http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_news_opis/18674/75b45b16d7526a8ec1c7bdc7b1c089ed.jpg
Fot. Rynek Kolejowy

- Koncepcja jest obecnie dyskutowana. Okazuje się bowiem, że składy złożone z trzech wagonów środkowych i jednego sterowniczego na niektórych trasach są zdecydowanie za krótkie. Gdybyśmy dokupili więcej wagonów moglibyśmy zestawiać składy złożone z czterech, pięciu, a nawet sześciu wagonów wyjaśnił członek zarządu Kolei Mazowieckich. - Nasze plany są nieśmiałe, ale dość skonkretyzowane zaznaczył Sulima.

Od 2008 roku Koleje Mazowieckie mają posiadają wagony piętrowe, wyprodukowane przez firmę Bombardier Transportation GmbH. Samorząd Województwa Mazowieckiego zakupił 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 wagonów sterowniczych. Są to wagony typu push-pull. Oznacza to, że od momentu wdrożenia do eksploatacji przez Koleje Mazowieckie lokomotyw typu Traxx P160 DC, pociąg będzie składał się z lokomotywy, wagonów środkowych i dołączonego na końcu składu wagonu sterowniczego z kabiną maszynisty. Lokomotywa tradycyjnie będzie ciągnęła pociąg w jednym kierunku, zaś przy jego zmianie nie będzie konieczności przestawiania lokomotywy. Maszynista przesiądzie się jedynie do kabiny w wagonie sterowniczym i stamtąd będzie sterował lokomotywą. Takie rozwiązanie pozwoli na zdecydowaną oszczędność czasu. Jednocześnie, dzięki nowym lokomotywom, prędkość maksymalna pociągów wzrośnie do 160 km/h.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 30-09-2010, 10:09    Odpowiedz z cytatem

Niech dokupują. Może się zlitują i puszczą chociaż jedną parę dziennie do Dęblina. Bo frekwencja w cuchnących en57 z Dęblina o 7 rano przekracza 250% (co potwierdzają ankiety Zielonego Mazowsza).

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 30-09-2010, 10:59    Odpowiedz z cytatem

Taki problem jest też w Radomi , Siedlcach , Tłuszczu .
Szczególnie na tłuszczowskiej na 3 EZT jest czasem taka masakra ,że szkoda gadać .
Już nie mówię , co się dzieje miedzy 14 a 19 .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 30-09-2010, 16:36    Odpowiedz z cytatem

Na Tłuszcz, to akurat piętrusów bym nie puszczał, z powodów okolicznej ludności...

Arrow A co do Radomia, to w wakacje KMy okroili część składów (w tym poranny przyśpieszony) do postaci lok + 2 wagony. Ale oczywiście dostawy świeżego powietrza do Płocka na 5 były... Mad

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 30-09-2010, 22:18    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
Taki problem jest też w Radomi , Siedlcach , Tłuszczu .
Szczególnie na tłuszczowskiej na 3 EZT jest czasem taka masakra ,że szkoda gadać .
Już nie mówię , co się dzieje miedzy 14 a 19 .


Macie tam potrójne składy? Zazdroszczę, u nas widziałem taki dwa razy w życiu. To by już rozwiązało część problemów na Dęblińskiej... Na kierunku Mińsk-Siedlce chyba nie jest tak źle, mają w końcu wszystkie Flirty i dość dużo pośpiechów od innych przewoźników.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 02-10-2010, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Na Mińskiej pośpiechy zabierające ludzi z tej trasy to na prawdę mały udział. Niestety, mamy również Wesołą i Rembertów, które w każdą stronę dobijają każdy szczytowy pociąg. O ile w drodze do Centrum to jeszcze ujdzie, bo wszyscy z dalszej części linii już wsiedli i się zmieścili, o tyle w drodze powrotnej zdarza się, że np jakaś SKM jest opóźniona i np jakieś Siedlce/Mrozy zbierają podróżnych do tego stopnia, że na wschodnim nie da się już wejść... i nie mogą wejść już osoby jadące dalej, bo w pociągu siedzi cały Rembertów, który wsiadł na Śródmieściu. No niestety wesoło nie jest czasem.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loreto Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 03 Paź 2010

PostWysłany: 04-10-2010, 10:15    Odpowiedz z cytatem

a gdyby to wszystko sprywatyzowac to problem sam by sie rozwiazal Smile wlasciciel dalby tyle wagonow ilu byloby chetnych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 04-10-2010, 14:58    Odpowiedz z cytatem

Wolfchen, a jachałeś kiedyś, nawet w wakacje, na odcinku od Łowicza Question

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 04-10-2010, 17:53    Odpowiedz z cytatem

Owszem, nie ma gdzie igły wcisnąć. Dlatego nie jestem za całkowitą likwidacją, ale za skróceniem do Łowicza lub Kutna, ze skomunikowaniem z szynobusem do Płocka. Wink

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 04-10-2010, 18:22    Odpowiedz z cytatem

Nie będę tego komentował...
Mazovia to potrzepny pociąg Exclamation

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 04-10-2010, 20:22    Odpowiedz z cytatem

PKPowiec, powiem szczerze, że wieczorem są pustki w Kutnie już. Więc targanie wagonów piętrowych to debilizm. Co nie oznacza, że tego pociągu ma nie byc, bo połączenie to jest potrzebne,ale w innym wydaniu. Rano nie wiem jak to wygląda. Apropo jak wygląda frekwencja w 2 parze pociągów Wawa-Płock-Wawa?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 05-10-2010, 17:46    Odpowiedz z cytatem

Rano jest lepiej.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 05-10-2010, 18:07    Odpowiedz z cytatem

A jaki sens ma 5 wagonów piętrowych na odcinku Płock - Kutno? Żaden, frekwencja z Płocka to marne kilkanaście, a najwięcej to naliczyłem 56 osób... Szkoda składu, obłożenie jak na szynobus... Piszę: Szynobus Sierpc - Płock - Kutno, skomunikowany z MAZOVIĄ relacji Kutno - Warszawa Wschodnia Rolling Eyes

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 05-10-2010, 18:21    Odpowiedz z cytatem

Dla większości pasibrzuchów z Płocka przesiadka to problem.
A Płock jest 3 co do wielkości miastem województwa, więc zasługuje na choć jedno połączenie z jego stolicą. A jak wcześniej zauważyłeś do Łowicza bywa ciasno tak więc masz odpowiedź dlaczego do Płocka ciągane jest 5 wagonów. Koszty obrządzenia składu + stracony czas na manewry = spadek frekwencji

[ Dodano: 05-10-2010, 19:24 ]
A fakt zmniejszenia liczby wagonów był spowodowany, tak słyszałem, awarią 2 wagonów. Poza tym w ubiegłe wakacje (2009) do Płocka okroili skład do 4 wagonów i lekko mówiąć dochodziło do sprzeczek pomiędzy pasażerami a obsługą.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 05-10-2010, 18:32    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A fakt zmniejszenia liczby wagonów był spowodowany, tak słyszałem, awarią 2 wagonów.


Bodaj aż 6 wagonów miało uszkodzone przetwornice po uderzeniu pioruna latem.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl