proszę o dokładne podanie godzin odjazdu pociagów z lokomotywa, parowozem.
Odjazd z Poznania w sobote rano, powrót po południu.
Warunek konieczny, parowóz.
Czy w składzie są wagony do przewozu rowerów?
Jaki to skład, wagony z przedziałami czy bez?
Wyjazd z Poznania Głównego 8:55, przyjazd do Wolsztyna 10:48
Odjazd z Wolsztyna 13:30, przyjazd do Poznania 15:26
Ale nie zawsze jeździ parowóz, aktualności z parowozowni zawsze pisze pan Wojtek Lis na swojej stronie:
http://www.parowozy.com.pl/news.htm
Parowóz zawsze może zdefektować, wtedy wyjeżdża lokomotywa spalinowa. Myślę, że prawdopodobieństwo, że pojedzie parowóz wynosi 95%.
Co do wagonów to różnie bywa, ostatnio jechały piętrusy - bezprzedziałowe, dużo miejsca na rowery, ale najczęściej są zwykłe bezprzedziałowe. Wagonów specjalnie przygotowanych do przewozu rowerów nigdy na tej linii nie było.
zajaclib, na tych pociągach jeżdżą zależnie-wagony Bhp, lub "bonanzy" czyli wagony Bp-wszystkie wagony w oliwkowym malowaniu. Ostatnimi czasy pojawił się kilka razy Bdnu (przedziałówka) co jest niezwykłą żadkością. Było to związane zapewne z istnym bajzlem jaki ma WZPR z obiegami wagonów.
Emillex, no bajzel to tam jest, bo kilka dni temu na IR Starosta albo Mazowsze jechały dwie oliwkowe bonanzy. Ja nie wiem jak oni to robią. Przeciez to jest proste, robiac dodatek B do RJ wszystko sie tam ustala.
Z obiegów wywnioskowałem ze Bosman w Świnoujściu przechodzi na IR do Poznania, rano znowu jedzie do świnoujścia i wraca jako Bosman.
Co do tych oliwkowych to jak widywałem w poznianiu te składy z parowozem to zdarzyly sie zwykla bonanza (malowanie NIEoliwkowe) i wspomniane przez Ciebie Bdnu.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-08-2010, 15:41
Parowóz jeśli nie zdefektuje (ostatnio najczęściej defektuje Pm36-2) to prowadzi skład tego typu Bhp (dwusekcyjna oliwka)+Bht lub 3 Bht lub B+2Bht choć czasem można spotkać i 3B
Virakocha, 3xBdnu to ja od kilku lat nie spotkałem. Owszem, jeszcze kilka miesięcy temu w obieg 77325 i 77332 były wpisane zestawienia 3 wagonowe tj. 3xBh lub dwusekcyjna Bhp+Bh. Tak od początku wakacji, na tych pociągach, tak samo jak na pozostałych ciągniętych przez parowóz (77324 i 77333) kursują dwa wagony-2xBh lub dwusekcyjna "bipa".
Rozumiem, że parowozami jest obsługiwany pociąg Poznań -> Wolsztyn o godzinie 9.15, powrót o 13.30 . Jaki tabor obsługuje pozostałe kursy? Czy na tej linii nadal kursują szynobusy, tak jak w maju? Planuję odwiedzić w najbliższym czasie Wolsztyn i mam ochotę na przejazd taborem zabytkowym a nie plastikowym szynobiustem .
ET40, no chyba że parowóz zdefektuje a to zdaża się coraz częściej. Wówczas spodziawaj się "zaparowozu" czyli lokomotywy spalinowej (SU45)+dwusekcyjna, oliwkowa Bhp lub Bh i Bdnu.
Spoko, na SU45 kręcić nosem nie będę . Plastikobusami jeszcze się w życiu najeżdżę, a składami półbip z SU45 czy tym bardziej parowozem na czele...nie wiadomo .
ET40, no chyba że parowóz zdefektuje a to zdaża się coraz częściej.
No niestety, Helenka chyba znowu się rozchorowała, bo jeździ teraz Ol, który na pierwszy rzut oka widać, że ledwo ciągnie
Za parowozami była ciężka podróż, bo oba wyjechały na targi w Budapeszcie - świetnie, że się promują, ale "w kość" a raczej "w kocioł" na pewno dostały...
_________________ Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum