Wysłany: 03-11-2010, 21:37 Rozkład jazdy pociągów 2011/2012 - propozycje
Myślę, że jak mniej więcej już wiemy jak będzie wyglądał RJ 2010/2011 i za bardzo na niego wpływu już nie mamy, to możemy rozpocząć debatę nad propozycjami do kolejnego rozkładu jazdy. Zachęcam do wypowiedzi!
W zeszłym roku taki temat pojawił się 17/10/2009. Dziś jest 03/11/2010, a więc i tak dwa tygodnie później niż rok temu. W tym rozkładzie wchodzącym od grudnia i tak nic nie zmienimy, bynajmniej nie na dużą skalę. Można rozpocząć opracowywanie sugestii do spółek dot. rozkładu jazdy, ponieważ około maja-czerwca kończy się pracowanie nad relacjami pociągów, a zaczyna ich układanie w godziny i konkretne rozkłady!
Świetna propozycja! Fajnie byłoby, gdyby taki pociąg jeździł rano z Gdańska i wracał wieczorem. Jak jesteś w stanie, to opracuj w excelu proponowany rozkład jazdy tego pociągu?
1.TLK(Włókniarz) Łódź Kaliska - Szczecin Główny przez:Ostrów WLKP.
powód:Zawsze była duża frekwencja na Włókniarz
2.TLK (Niegocin) Wrocław Główny - Ełk (nocny)
To samo czyli duża frekwencja
3.2 pociągi 1 dzienny i 1 nocny do Kołobrzegu
Zawsze są z Łodzi do Kołobrzegu pociągi przeładowane
Moja propozycja: TLK z Katowic przez Lubliniec, Kluczbork, Ostrów Wlkp. do Szczecina i z powrotem.
Po południu z Krakowa, tak żeby był około 21:00 w Poznaniu, 23:30 w Szczecinie. Relacja powrotna 5:00 ze Szczecina, 7:30 w Poznaniu.
Dlaczego taka propozycja? Dlatego, że w rj 10/11 pierwszym pociągiem ze Szczecina w kierunku Poznania jest EIC Chrobry (5:50/8:16), później TLK d. Światowid (6:00/8:35). Wieczorem też ostatnim pociągiem z Poznania do Szczecina jest EIC Chrobry (19:39/22:05), nieco wcześniej TLK d. Światowid (19:15/21:54).
Z rozeznania jakie zrobiłem wynika, iż byłoby zapotrzebowanie na ranny wcześniejszy w kierunku Poznania i wieczorny późniejszy powrotny do Szczecina. A i mieszkańcom kluczborskiej przydałby się taki pociąg, bo mają deficyt dalekobieżnych.
Ostatnio zmieniony przez sasho33 dnia 03-11-2010, 21:56, w całości zmieniany 1 raz
Sitkol coś nawala, bo mi się już nawet strona główna nie chce załadować. Pod linkiem jest rozkład jazdy dla pociągu IR (Wielkopolanin? 5:30 z Poznania), który 5, 6 i 10 listopada między Lublińcem, a Katowicami będzie kursował przez Tarnowskie Góry i Bytom.
mk1992, To jest Adam Mickiewicz.
A ja postuluję za reaktywacją pociągów na linii Rybnik-Gliwice. Remont się niebawem zakończy więc prędkość będzie na tyle dobra aby czas przejazdu był atrakcyjny dla pasażera.
Świetna propozycja! Fajnie byłoby, gdyby taki pociąg jeździł rano z Gdańska i wracał wieczorem. Jak jesteś w stanie, to opracuj w excelu proponowany rozkład jazdy tego pociągu?
w excelu to moze nie ale biorac pod uwage ze w rozkladzie 2011
Gdańsk 6:02
Szczecin Główny 10.56 -> 11.10
postoje Szczecin Gumieńce, Tantow
Anmgermunde 12.04 / 12.05 -> tutaj zmiana loka chyba nie potrzebna na tak krótki odcinek
postoje Eberswalde, Bernau
Berlin Haupt. 12.58
powrót
Berlin Haupt. 15.42
Szczecin Główny 17.30 17.43
Gdańsk 22.26
nawet na jednym skladzie by obrocil tylko wtedy pewnie obiegi skladow Olsztyn - Szczecin sie powala
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-11-2010, 19:41
Ponieważ czas przejazdu nowych pociągów na trasie Poznań-Łódź-Kraków jest dość długi (grubo ponad 6 godzin), chciałbym zaproponować (po raz drugi) rozkład pociągów EIC Poznań-Kraków na nieco zmodyfikowanej trasie. Alternatywnie mogą być to pociągi TLK, tylko wówczas warto by zaplanować więcej postoi. Myślę, że znaleźliby się chętni na takie połączenie dwóch wielkich miast, zwłaszcza że czas przejazdu byłby bardzo dobry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum