Rozumiem, że robisz sobie jaja, o czym świadczy emotka na końcu .
Przydałby się na pewno Regio Łódź Fabr. - Kutno - Płock oraz dalekobieżny Łódź Fabr. - Kutno - Włocławek - Toruń - Bydgoszcz - Piła - Szczecinek - Białogard - Koszalin - Słupsk.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2010, 13:22
@ET40
Taak
Ale ten pierwszy twój Regio widziałbym z Tomaszowa Mazowieckiego (z pominięciem Koluszek)
Druga propozycja jest ok, tylko po co z Fabrycznego (zmiana czoła na Widzewie)
Nie znam się na układzie stacji w Łodzi, dawno już nie byłem, ale skoro tak, to mógłby startować z Kaliskiej. Regio do Płocka mógłby nawet stanowić przedłużenie pierwszej propozycji z Lublina p. Radom, Drzewicę, Tomaszów, ale wtedy to już nie byłby Regio, chyba że uruchomiłyby go PR.
Brakuje Łodzi połączenia z Lublinem.
Pamiętam czasy jak kiedyś jeździł z Fabrycznego pociąg do Lublina w piątki i niedziele zestawiony z całych dwóch dwóch wagonów
Pabianiczanin masz rację, przydałoby się połączenie z Warmią i Mazurami
hmm do Płocka czemu nie ,ale ja bym też widział taki Regio;
Sieradz - Zduńska Wola - Pabianice - Łódź Kaliska - Zgierz - Kutno - Płock.
Odjazd ze stacji Łódź Kaliska 7:25 i powrót na Kaliski około 22 - 23
ET40: Z Fabrycznego do Kutna i do Słupska No i jeszcze ta zmiana czoła na Widzewie to co pisał Virakocha .To raczej bym go widział z Kaliskiego a z dworca Łódź Fabryczna to bym dał do Suwałk ,Lublina ,Kielc i Krakowa przez:CMK
Panowie żeby jechać z Fabrycznej na Kaliską nie potrzeba zmiany czoła na Widzewie. Można tak:
Fabryczna-Widzew-Andrzejów-Olechów-Chojny-Kaliska. Trzeba nadmienić że od Olechowa na Andrzejów tylko jeden tor jest czynny, drugi jest zamknięty. Jednak nie ma co kombinowac z Fabryką bo niedługo ją zamkną.
Ja widzę takie połączenie:
Skierniewice-Sieradz (wszystkie pary Skierniewice-Łódź tak wydłużyć).
Kutno-Sieradz-3 pary
Kutno-Częstochowa p. Koluszki - 2 pary
Sieradz-Tomaszów ze 3 pary.
O dalekobieżnych połączeniach potrzebnych Łodzi pisałem w innym temacie, więc nie bede powielał.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Pabianiczanin, Mnie się zdaje że jedną był tylko tzn do Płocka.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Pociągi z Łodzi do Płocka jeździły, mało tego chyba do 1997 roku trzymał się nocny pośpieszny Łódź Kaliska - Kutno - Płock - Sierpc - Brodnica - Iława Gł - Malbork - Gdynia w wakacje z wagonami do Łeby przełączanymi na stacji Gdynia Główna do pociągu osobowego uwaga z Kościerzyny do Łeby. W roku 1993 lub 1994 jeździł na całej trasie jako dalekobieżny w taryfie osobowej z wagonem Bc. Była to najkrótsza trasa dla pociągu z Łodzi do Gdyni Gł.
Co do braku połączeń to bardzo, ale to bardzo brakuje mi pociągu MAZURY z Łodzi Fabrycznej do Olsztyna, który w latach swojej świetności, nawet było to około 4 - 5 lat temu prowadził 9 wagonów. 6 wagonów w relacji Łódź Fabryczna - Olsztyn Główny natomiast 3 w relacji Łódź Fabryczna - Pisz, które od Olsztyna jechały jako pociąg osobowy. Skład do Pisza była to jedna jedynka, jedna dwójka i pomarańczowa rowerówka. Po przyjeździe z Łodzi lokomotywa oblatywała skład i wracał ona zaraz do Łodzi bez oporządzania składu
Uważam, że jeśli chodzi o Łódź to mi szczególnie brakuje pociągów z Łodzi do Skarżyska Kamiennej (choć głównie to tych z Tomaszowa do Skarżyska). Jeździłem nimi kilka razy w roku; teraz jeżdżę autobusem (i to nie do Opoczna, a dalej). Myślę, że przewozy regionalne powinny pomyśleć o zakupie szynobusów, na międzywojewódzkie pociągi dla Polski Wschodniej. Myślę, że na szynobusie można by zrobić InterRegio z Łodzi do Lublina przez Drzewicę, Radom, Dęblin; Łódź - Kielce przez Tomaszów, Końskie, Opoczno (skomunikowany z pociągiem do Koluszek w Tomaszowie i jakimś pociągiem do Warszawy w Skarżysku); Łódź - Rzeszów przez Tomaszów, Opoczno, Końskie, Skarżysko, Ostrowiec, Sandomierz, Tarnobrzeg. Odnośnie linii 25 to przydałyby się pociągi przyśpieszone do Opoczna i przywrócenie tych dwóch par osobówek do Skarżyska, również na szynobusach, których nie ma.
Odnośnie innych połączeń z Łodzi; to przydałoby się jakieś poranne koło 6 do Żywca bez przesiadek i jakieś w ciągu dnia do Zakopanego- w sumie też mógłby iść przez Bielsko - Białą i Żywiec.
Odnośnie pociągów ze Skierniewic do Sieradza uważam, że na czas remontu Fabrycznego ok. Jednak kiedy Fabryczny zostanie oddany do użytku powinny wrócić na starą trasę. Dlaczego? Bo ja, jak i wielu innych studentów, pracowników itp dojeżdżamy do centrum Łodzi i bardziej porządny jest dojazd do Fabrycznego niż do Kaliskiego. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby wydłużenie tras pociągów osobowych startujących z Kaliskiego do Łodzi Widzew i tak np na Widzewie można by się przesiadać z pociągu Skierniewice - Łódź Fabr na Łódź Widzew - Sieradz; Łódź Widzew - Kutno lub Łódź Widzew - Toruń. Rozwiązaniem byłoby też zrobienie czegoś takiego, że pociąg z Łowicza jechałyby przez Łódź Kaliska do Sieradza, a z Łodzi Widzew przez Kaliską do Kutna.
A odnośnie pociągów na trasie Łódź - Skierniewice przydałaby się osobówka o 22 : 30 do Skierniewic. W sumie mogłaby być nawet z Sieradza, albo lepiej z Wrocławia, to może więcej osób by nią jechało; bo normalnie to o tej porze przydałby się szynobus, coby taniej wyszło. Może również jakiś nocny TLK koło 23 z Łodzi, który zatrzymywałby się na Widzewie i w Skierniewicach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum