to są właśnie efekty reformy Buzka z 1998 roku - i wprowadzenie 16 województw. P{opatrzcie jak wyglądał rozkład jazdy parę lat temu - pociągi do Jasła z Tarnowa,Krynicy,Stróż, 3 pospieszne do Zagórza!!! obecnie- NIC;.
Podziękujcie Buzkowi za reformę.MAGISTRALNE linie kolejowe typu Stóróże-Zagórz-Humenne, Wrocław-Zary-Forst , Kostrzyn-Gdynia, Lublin-Przemyśl, Dęblin-Łódź, Katowice-Zduńska-Inowrocław, Szczecin-Zi'elona-Wrocław, czy Kielce-Opole zmieniono na lokalne zadupne ogryzki...
Rząd Buzka to generalnie było zbiorowisko takich Midasów, z tą tylko różnicą, że wszystko, czego dotknął mityczny król Midas zamieniało się w złoto, a wszystko, czego dotknęli specjaliści od Buzka zamieniało się w gó*no. Na kolei reformy tych mądrali są odczuwalne do dziś a najgorsze jest to, że z samego Buzka (którego rząd uwalił nie tylko kolej) robi się obecnie wielkiego specjalistę od wszystkiego .
Moderatorzy - wybaczcie offtop, mam nadzieję że ten post nie zostanie skasowany.
wow, ale sie libropol rozpanoszyl. jak ostatnio mialem okazje korzystac z ich uslug to kursow bylo przez polowe
Na Gorlice-Grybów przez Stróże od początku była taka ilość kursów Libropolu ( lub bardzo zbliżona ).
Wpuszczanie autobusu do Gorlic, pewnie miałoby jakiś sens, gdyby jeździł on trochę częściej niż 3 razy dziennie i gdyby to połączenie zostało jakoś rozreklamowane.
mozambik, zanim coś napiszesz błagam pomyśl. Napisałem, że nie jest tak różowo co oznacza, że jakieś połączenia są, ale jest ich znacznie mniej w porównaniu do oferty Grybów- Gorlice. Szkoda, że jakieś osobiste antypatie, czy uprzedzenia rodem z piaskownicy powodują, że wypisujesz tutaj treści tak przesiąknięte negatywnymi emocjami. Autobus do Biecza powinien być rozreklamowany, kursować częściej, wtedy jest szansa, że wychodziłby chociażby na zero.Uważam, że na tej tarsie jest jeszcze luka, którą można zagospodarować.Ty natomiast musisz wyzbyć się negatywnych emocji, tak się nie da rozmawiać. Co do mojej znajomości regionu, na pewno jest całkiem niezła, z komunikacji korzystam w miarę regularnie, a Ty niestety masz jakiś problem ze swoimi osobistymi emocjami. Trzeba nad nimi panować, w przeciwnym razie te zaczną funkcjonować jak odruchy bezwarunkowe .
Pomijam fakty zaczepek drogi Shewa w każdym poście po moim, a skupię się na meritum. Kogo będzie obchodził pociąg jadacy jako ZKA skoro po pierwsze z Nowego Sącza do Gorlic jedzie pełno Vojagerów, po drugie cena takiego połączenia bez dobrych ofert będzie za wysoka, a po trzecie co jeśli okaże się, że te autobusy nie zarobią na tą umowę pomiedzy nimi? Mi sie osobiście wydaje, że jeśli pR miało organizować przewozy to zamiast bawienia się w ZKA trzeba było puścić pociągi w pełnej relacji w granicach woj. Czyli Nowy Sącz-Grybów-Stróże-Gorlice Zag- Gorlice- Zagórzany -Biecz w formie 3 kursów dziennie. Unikamy wtedy zabaw z ościenną firmą. Bo jak wiadomo im więcej firm tym więcej środków ucieka. Poza tym ciekawi mnie skoro dało sie zrobić busy do Gorlic i skoro PLK powtzrza że szlak na Gorlice jest przejezdny 1 torem czemu przez 3 lata nie wprowadzono pociągów na tej linii?
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum